Het is toch niet te geloven. Wat gaat er bij zo'n agent in zn hoofd om?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef MaxPower het volgende:
In Veendam Nederland hebben de agenten dan ook de verstandelijke vermogens van een peuter.
Bijster weinig heb ik het vermoeden.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven. Wat gaat er bij zo'n agent in zn hoofd om?
dat gaan zitten was juist de aanleiding van dit incident!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef Ultrawuft het volgende:
Moet de peuter ook 2 dagen zitten als hij niet gaat betalen?
je kinderen leren overal maar neer te zeiken is netjes zeker.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef Vivi het volgende:
God zeg.. hoe kinderachtig kan je zijn..die poltieagent dan
Als een klein kind moet pissen en er is geen plee in de buurt zijn er weinig alternatieven he?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je kinderen leren overal maar neer te zeiken is netjes zeker.![]()
ik geef de agent in kwestie groot gelijk. als de ouders de kinderen niet willen opvoeden, dan moet de overheid maar een beetje bijspringen.![]()
De peuter krijgt nog geeneens zakgeld van mama. Hoe moet ie dat terugbetalen?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik geef de agent in kwestie groot gelijk. als de ouders de kinderen niet willen opvoeden, dan moet de overheid maar een beetje bijspringen.![]()
Is zeker een punt. Als ik er een boete voor krijg, dan ook een peuter. Verantwoordelijkheid van de moeder in dit geval.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hebt voor een gedeelte gelijk, een waarschuwing was beter op zijn plaats geweest.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als dat kind net zo dronken was als jij tijdens het wildplassen, is die nogmaals strafbaarquote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is zeker een punt. Als ik er een boete voor krijg, dan ook een peuter. Verantwoordelijkheid van de moeder in dit geval.
En dan mensen die het ook nog gaan verdedigenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef Jarno het volgende:
Haha, wat hebben we toch ook een stupide jaren-50-maar-dan-met-terroristen-tijdperk gecreerd met z'n allen zeg... Dit gaat toch nergens meer over.
Achja, ordnung muss sein he!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En dan mensen die het ook nog gaan verdedigen.
Zo van, maar een kind van 3 dat moet plassen moet maar zorgen dat ie op tijd thuis is of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |