Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef MUUS het volgende:
Met 180km/u kan je iemand anders doodrijden en dat is weer net even een tikje zwaarder dan een paar miertjes dood piesen. Ik ken dan ook niemand die dat zou doen eigenlijk. Liever een ongelukje op de achterbank dan ongelukken op de snelweg en dat zullen de meeste ouders wel zo voelen. Met die 180 km/u kan je ook je eigen kind doodrijden.
Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.
Serieus..
Voor jou ligt dus daar de grens.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.
Serieus..
laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.
Ja, ik vind dat te gevaarlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
[..]
Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?
Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???
Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor jou ligt dus daar de grens.
Voor andere mensen bij wildplassen in het park.
Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.
Een peuter die een plasje in de bosjes doet, brengt niemand in gevaar. Of hij moet chemisch afval piesen ofzo.
Ja hallo, als je het zo open en bloot doet, krijg je helemaal een boete natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.
Bij pech onderweg ga je immers ook gewoon op de vluchtstrook staan?
Nee, ik doe dat niet hoor, en vluchtstrook is niet gevaarlijk zolang JIJ verstandig doet. Dus auto zoveel mogelijk naar rechts en zelf over vangrail heen stappen met je kindje en dan piesen maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat te gevaarlijk.
Dan maar een stoeltje poetsen, maar ik doe het toch echt niet.
Dilligafawm"rij-instructeur"t ?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.![]()
Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".
Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.
Psies, ik loop gewoon een eindje de bosjes in met ze, zodat er later niemand last van heeft.quote:Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vreemd dat als de mevrouw in kwestie niet haar zoontje maar haar hond daar had laten plassen, er niets aan de hand was geweest?
Peuter? Dat is een teckel, meneer de agent!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!
Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".
Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.
Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Natuurlijk maak ik een tussenstop als ik drie uur achter elkaar ga rijden. Maar zoals je misschien zelf ook wel weten moeten kinderen nooit plassen op het moment dat je stopt, maar binnen 3 minuten na vertrek van je stopplaats, terwijl de volgende parkeerplaats op minimaal 20 km rijden ligt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?
3 jaar en een paar maanden (dochter) en bijna 2 (zoon)quote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijn![]()
Mafketel, een kind van 3 valt niet te vergelijken met een volwassen man...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Die agent heeft volkomen gelijk.
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.
Alle mensen zijn gelijk. Jong of oud.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |