abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 14:54:40 #151
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40134251
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat helpt echt ja
Hoe gaat het met Guus?
pi_40134262
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef MUUS het volgende:
Met 180km/u kan je iemand anders doodrijden en dat is weer net even een tikje zwaarder dan een paar miertjes dood piesen. Ik ken dan ook niemand die dat zou doen eigenlijk. Liever een ongelukje op de achterbank dan ongelukken op de snelweg en dat zullen de meeste ouders wel zo voelen. Met die 180 km/u kan je ook je eigen kind doodrijden.
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.

Serieus. .
Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2006 14:56:48 ]
pi_40134275
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.

Serieus. .
Voor jou ligt dus daar de grens.
Voor andere mensen bij wildplassen in het park.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:56:48 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_40134317
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?
laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40134339
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

laten lopen in de auto lijkt mij, als het echt niet anders kan.
Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???
pi_40134360
het lijkt wel een 1 april grap , is dit echt gebeurt ?
pi_40134553
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]

Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?
Ja, ik vind dat te gevaarlijk.

Dan maar een stoeltje poetsen, maar ik doe het toch echt niet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 24 juli 2006 @ 15:05:51 #158
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_40134573
Plaste hij van Veendam naar Olle Pekel?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_40134627
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Echt niet hoor. Mijn auto is ondergezeken door mijn kind omdat ik niet aan de kant wou gaan???
Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.
pi_40134649
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Voor jou ligt dus daar de grens.
Voor andere mensen bij wildplassen in het park.
Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.

Een peuter die een plasje in de bosjes doet, brengt niemand in gevaar. Of hij moet chemisch afval piesen ofzo.
Oi!
  maandag 24 juli 2006 @ 15:08:26 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40134660
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".

Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.

Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:08:36 #162
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_40134664
Het is een terechte boete mits deze4 is uitgscreven voor de Moeder (want die is verantwoordelijk)

Kind moet NU plassen, okay, Moeder maakt de keus om het dan in de bosjes te doen. Aan de keuze zit een mogelijke consequentie; inderdaad een boete.

In snap de situatie wel, maar Moeder is wel degene die besluit om het dan maar in de bosjes te doen, en dus de wet te overtreden, dus is de boete imo terecht.... als je die mogelijke consequentie niet wil dragen jammer dan, dan had je de wet niet moeten "overtreden"

Dat het geheel wat knullig is, klopt wel, maar er is geen speld tussen te krijgen...

... denk ik
pi_40134680
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Maar op de vluchtstrook is gevaarlijk. Voor het kind, voor anderen.

Een peuter die een plasje in de bosjes doet, brengt niemand in gevaar. Of hij moet chemisch afval piesen ofzo.
Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.

Bij pech onderweg ga je immers ook gewoon op de vluchtstrook staan?
pi_40134706
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je zet de auto op de vluchtstrook, tilt het kind over de vangrail loopt een eindje de berm in et voila.

Bij pech onderweg ga je immers ook gewoon op de vluchtstrook staan?
Ja hallo, als je het zo open en bloot doet, krijg je helemaal een boete natuurlijk. .
Oi!
pi_40134800
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat te gevaarlijk.

Dan maar een stoeltje poetsen, maar ik doe het toch echt niet.
Nee, ik doe dat niet hoor, en vluchtstrook is niet gevaarlijk zolang JIJ verstandig doet. Dus auto zoveel mogelijk naar rechts en zelf over vangrail heen stappen met je kindje en dan piesen maar.
pi_40134866
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Daar zal die rij-instructeur van je inderdaad niet blij mee zijn.
Dilligafawm"rij-instructeur"t ?
pi_40134891
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dilligafawm"rij-instructeur"t ?
pi_40134903
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Op de snelweg rij ik ook door, onder het roepen van de mantra "nog heeeel even, nog even ophouden, we zijn er bijna, gaat het nog".

Mijn zoontje krijgt een luier om in de auto bij lange ritten (langer dan een half uur), al is hij thuis zindelijk. Mijn dochter mag zelf weten of ze een luier om wil. Soms vindt ze het zelf wel makkelijk, zeker als we naar Nederland gaan, wat toch al snel 3 uur rijden is.
Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?
quote:
Maar in het park en langs 80 km wegen (waar je fatsoenlijk kunt stoppen), mogen ze van mij altijd plassen.
Psies, ik loop gewoon een eindje de bosjes in met ze, zodat er later niemand last van heeft.

Vinden jullie het trouwens ook zo vreemd dat als de mevrouw in kwestie niet haar zoontje maar haar hond daar had laten plassen, er niets aan de hand was geweest?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40134946
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

Vinden jullie het trouwens ook zo vreemd dat als de mevrouw in kwestie niet haar zoontje maar haar hond daar had laten plassen, er niets aan de hand was geweest?
Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!
pi_40134996
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kortom: gewoon je kind een halsband om doen!
Peuter? Dat is een teckel, meneer de agent!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40135002
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijn
  maandag 24 juli 2006 @ 15:35:54 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40135466
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jezus, serieus? Als je 3 uur gaat rijden, dan doe je toch een tussenstop bij een plee onderweg met kleine kinderen?
Natuurlijk maak ik een tussenstop als ik drie uur achter elkaar ga rijden. Maar zoals je misschien zelf ook wel weten moeten kinderen nooit plassen op het moment dat je stopt, maar binnen 3 minuten na vertrek van je stopplaats, terwijl de volgende parkeerplaats op minimaal 20 km rijden ligt.

Overigens kan mijn dochter het prima ophouden, maar soms als ze moe is vindt ze het zelf prettiger een luier om te hebben onderweg. Zeker toen ze pas zindelijk was.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:36:58 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40135502
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik vroeg me af hoe oud je kinderen dan zijn
3 jaar en een paar maanden (dochter) en bijna 2 (zoon)
  maandag 24 juli 2006 @ 15:45:01 #174
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40135745
Die agent heeft volkomen gelijk.
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.

Alle mensen zijn gelijk. Jong of oud.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
pi_40135776
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Die agent heeft volkomen gelijk.
Wat als die agent het maar goed vond. Dan is het einde zoek. Want wie weet gaat er vervolgens een volwassen man ook ff flink in het park pissen.

Alle mensen zijn gelijk. Jong of oud.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Mafketel, een kind van 3 valt niet te vergelijken met een volwassen man...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')