dilligaf.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
Edit: oh ben nog niet weg, rijlesauto is er nog steeds niet, al inmiddels 11 minuten te laat
Je vroeg of die personen die er tegen zijn zelf kinderen hebben. Ik zag het al helemaal gebeuren dat ze zoiets zouden zeggen. Of 'dat is het punt niet'.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet, wat wil je ermee zeggen? (nou geen antwoord in de trant van"nou mijn kind houdt het dus 3 dagen op en ik 1 week", maar sta je nou aan de agent zijn kant en waarom vind je dat?)
Ooooh ik snappum, dank je voor de uitlegquote:Op maandag 24 juli 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sarcasme/ Ironie. Naar de mensen die aan de kant van de agent staan lijkt me. Die weleens zoiets zouden kunnen zeggen.
Nee, ik snap je nu ook. Mijn begrijpend-lezen was heel ff naar beneden gesukkelt...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je vroeg of die personen die er tegen zijn zelf kinderen hebben. Ik zag het al helemaal gebeuren dat ze zoiets zouden zeggen. Of 'dat is het punt niet'..
Tuurlijk vind ik dit belachelijk van die agent. Zo'n klein kind kan het nog niet ophouden tot hij eindelijk bij een wc is en zoals gezegd, als hij in zijn broek plast, heb je ook een plasje op straat.
Uiteraard laat je je kind niet bij iemand in de tuin poepen (en graaf je geen ondiep kuiltje op het strand om daar vervolgens je kind in te laten poepen.... ), maar dit kind staat in de bosjes. Het is niet alsof er daarna hele hordes mensen door zijn plas moeten lopen.
bij mij staan de 2 ll-en voor look like. Ik weet niet wat jij met diligaf bedoelt?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
diligaf is het hoor, met 1 L en uuuh verder mag je oprotten met je flames
Maar waarom zijn moeder bestraffen voor iets waar ze niets aan kan doen? Ze kan de drang om te plassen niet wegtoveren.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CANARIS het volgende:
Heel Nederalnd , met UItzodering van SCH , wil een Law & Order of Zero Tollerance mentaliteit en houding bij onze politie.
Wel nu. Zo is dat nu enmaal wanneer dit in de daad wordt omgezet.
Plassen in het openbaar doe je dus niet, en dat weet iedereen .
Niemand die ooit heeft gezegd dat Law & Order "leuk zal zin"
Het is natuurlijk niet het kleine manneke wat wordt bestraft omdat kinderen onder 12 in Nederland strafonmondig zijn , maar zijn ouders
Prima dus.
Ze is toch gewoon verantwoordelijk voor haar kind?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef MUUS het volgende:
Maar waarom zijn moeder bestraffen voor iets waar ze niets aan kan doen? Ze kan de drang om te plassen niet wegtoveren.
Dus omdat het jou niet boeit, denk je dat het MIJ wel boeit om me te vertellen dat het je niet boeit?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
bij mij staan de 2 ll-en voor look like. Ik weet niet wat jij met diligaf bedoelt?
Jup, ik vind het ook onverantwoordt dat die moeder het kind niet gewoon een gekneusde blaas heeft doen oplopen door het op te houden. Of een natte broek.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon verantwoordelijk voor haar kind?
Wettelijk gezien.
Dat is ze inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon verantwoordelijk voor haar kind?
Wettelijk gezien.
Blijkbaar wel want je ondernam een mislukte poging om me te verbeteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus omdat het jou niet boeit, denk je dat het MIJ wel boeit om me te vertellen dat het je niet boeit?
Dan zeg je dat hij het moet ophoudenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat is ze inderdaad.
Ik vraag me alleen af wat anderen dan in haar situatie hadden gedaan. Ben wel benieuwd naar hun oplossingen.
Kind in het park.
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!
En dan?.
Beetje raar om het er mee eens te zijn als 'heel nederland het wil'.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef CANARIS het volgende:
Heel Nederalnd , met UItzodering van SCH , wil een Law & Order of Zero Tollerance mentaliteit en houding bij onze politie.
Wel nu. Zo is dat nu enmaal wanneer dit in de daad wordt omgezet.
Plassen in het openbaar doe je dus niet, en dat weet iedereen .
Niemand die ooit heeft gezegd dat Law & Order "leuk zal zijn"
Het is natuurlijk niet het kleine manneke wat wordt bestraft omdat kinderen onder 12 in Nederland strafonmondig zijn , maar zijn ouders
Prima dus.
Mja, iedereen zou denk ik hetzelfde gedaan hebben als de moeder uit de OP. Maar ergens vind ik dat vergelijkbaar met te hard rijden op de snelweg, je weet dat je een boete kan krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef MUUS het volgende:
Dat is ze inderdaad.
Ik vraag me alleen af wat anderen dan in haar situatie hadden gedaan. Ben wel benieuwd naar hun oplossingen.
Kind in het park.
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!
En dan?.
Dat helpt echt jaquote:
Wat een vergelijking. Alsof het kind met het plasje in het park iemand in gevaar brengt. Als je zoveel te hard rijdt breng je wel mensen in gevaar.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, iedereen zou denk ik hetzelfde gedaan hebben als de moeder uit de OP. Maar ergens vind ik dat vergelijkbaar met te hard rijden op de snelweg, je weet dat je een boete kan krijgen.
Om nog een stap verder te gaan, dan kun je ook wel als smoes gebruiken om 180 km/u te rijden op de snelweg omdat je kind van 3 moet plassen en jij zo snel mogelijk bij het volgende tankstation wilt zijn.
En een vader met een bevallende moeder? Zijn die ook strafbaar?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, iedereen zou denk ik hetzelfde gedaan hebben als de moeder uit de OP. Maar ergens vind ik dat vergelijkbaar met te hard rijden op de snelweg, je weet dat je een boete kan krijgen.
Om nog een stap verder te gaan, dan kun je ook wel als smoes gebruiken om 180 km/u te rijden op de snelweg omdat je kind van 3 moet plassen en jij zo snel mogelijk bij het volgende tankstation wilt zijn.
En als het toevallig een keer rustig is op de snelweg?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Soempie het volgende:
Wat een vergelijking. Alsof het kind met het plasje in het park iemand in gevaar brengt. Als je zoveel te hard rijdt breng je wel mensen in gevaar.
Uitgeluld.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ships, nog steeds niks ontopic te melden? Moeilijk onderwerp om mee te reageren ook he?
hey, je bent het topic aan het verzieken, wil je even opbokkenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ships, nog steeds niks ontopic te melden? Moeilijk onderwerp om mee te reageren ook he?
Ja natuurlijk. Ze kunnen toch de ambulance laten komen? Stuk veiliger. Zo'n haast heeft een bevalling ook weer niet, dat je daarvoor mensen in gevaar zou brengen. Lekker onverantwoord als een toekomstig vader zoiets zou doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En een vader met een bevallende moeder? Zijn die ook strafbaar?
Nou ja, blijkbaar niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met 180km/u kan je iemand anders doodrijden en dat is weer net even een tikje zwaarder dan een paar miertjes dood piesen. Ik ken dan ook niemand die dat zou doen eigenlijk. Liever een ongelukje op de achterbank dan ongelukken op de snelweg en dat zullen de meeste ouders wel zo voelen. Met die 180 km/u kan je ook je eigen kind doodrijden.quote:Om nog een stap verder te gaan, dan kun je ook wel als smoes gebruiken om 180 km/u te rijden op de snelweg omdat je kind van 3 moet plassen en jij zo snel mogelijk bij het volgende tankstation wilt zijn.
Inderdaad, waar leg je dan de grens?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:
En een vader met een bevallende moeder? Zijn die ook strafbaar?
En toch gebeurt het vaak dat moeders de vrouw in de auto haar weeeen krijgtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze kunnen toch de ambulance laten komen? Stuk veiliger. Zo'n haast heeft een bevalling ook weer niet, dat je daarvoor mensen in gevaar zou brengen. Lekker onverantwoord als een toekomstig vader zoiets zou doen.
Rustig doorrijden welteverstaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch gebeurt het vaak dat moeders de vrouw in de auto haar weeeen krijgtDan maar doorrijden naar het ziekenhuis
![]()
Whehe.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en R.I.P. miertjes.
Zucht je snapt mijn punt toch wel, of het nou wel of niet slim is, mensen doen datquote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rustig doorrijden welteverstaan.![]()
Haast is nergens voor nodig.
Ik vind je erg zwart/ wit. Je kunt toch niet altijd maar zeggen: regel is regel? Er zijn toch ook weleens uitzonderingen? Ik vind dit dus een goede uitzondering. Maar er zijn vast wel meer voorbeelden.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, waar leg je dan de grens?
"Wij" "wilden" met "zijn allen" toch een eind aan "de gedoogcultuur"?
Dit is daar een voortvloeisel van.
Zaait en gij zult oogsten.
En krijgen daar dan ook terecht een boete voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zucht je snapt mijn punt toch wel, of het nou wel of niet slim is, mensen doen dat
zucht, je snapt mijn punt toch wel... als ze dat doen mogen ze gewoon op de bon.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zucht je snapt mijn punt toch wel, of het nou wel of niet slim is, mensen doen dat
En mensen die 160 rijden om hun kind te laten plassen is dus ook terecht een boetequote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En krijgen daar dan ook terecht een boete voor.
Alsof iemand dat ooit zou doen. Maar ja, tuurlijk die krijgen ook terecht een boete.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En mensen die 160 rijden om hun kind te laten plassen is dus ook terecht een boete![]()
Nee, dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef Soempie het volgende:
Ik vind je erg zwart/ wit. Je kunt toch niet altijd maar zeggen: regel is regel? Er zijn toch ook weleens uitzonderingen? Ik vind dit dus een goede uitzondering. Maar er zijn vast wel meer voorbeelden.
Mensen 'passen' niet altijd in die strakke regels hoor.
Uiteraard, maar die zullen er toch een stuk minder zijn. Desnoods gewoon ff op de vluchtstrook zetten. (wel eens gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En mensen die 160 rijden om hun kind te laten plassen is dus ook terecht een boete![]()
Ook daar mogen die ouders dan gewoon een boete voor krijgen wat mij betreft.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef MaxPower het volgende:
Uiteraard, maar die zullen er toch een stuk minder zijn. Desnoods gewoon ff op de vluchtstrook zetten. (wel eens gezien)
Oh, ik moet je nog wat vertellen, ik heb net mijn rijinstructeur gebeld om te vragen waar ie bleef en hij was onze afspraak vergeten te noteren in zijn agenda en dus komt hij vandaag niet. We hebben een nieuwe afspraak voor morgen 15.30quote:
Yep, vinnik ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook daar mogen die ouders dan gewoon een boete voor krijgen wat mij betreft.
Idioot, link gedoe.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die zullen er toch een stuk minder zijn. Desnoods gewoon ff op de vluchtstrook zetten. (wel eens gezien)
Nu volg ik je helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Maar een meerderheid van de Nederlanders wilden tijdens de vorige twee verkiezingen blijkbaar een verandering. Paars was slecht, alles moest anders. Respect voor de politie moest terug komen, normen en waarden enz enz.
Maar als puntje bij paaltje komt mogen op regels best uitzonderingen gemaakt worden. Vooral als "de regels" opeens ook voor die mensen van hierboven blijken te gelden.
En ondertussen wordt Nederland steeds asocialer en egoïstischer, sommige mensen lijken te denken dat regels alleen voor anderen gelden, niet voor zichzelf.
Maar goed, misschien draaf ik een beetje door..
quote:
quote:Ik vraag me alleen af wat anderen dan in haar situatie hadden gedaan. Ben wel benieuwd naar hun oplossingen.
Kind in het park.auto
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!
En dan?
Uit het raam houden onder het rijden dan maar?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ja hej, je laat je Volvo S80 toch niet onderpissen..![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uit het raam houden onder het rijden dan maar?![]()
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kind in het park.auto
Kind moet nu plassen.
Kind moet NU.
NU!
En dan?
Wat zou jij dan doen als je kind nodig moet en jij zit met je kind op de snelweg? Ik zou verwachten dat je naar de vluchtstrook gaat en het kind laat piesen in de berm toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef MUUS het volgende:
Met 180km/u kan je iemand anders doodrijden en dat is weer net even een tikje zwaarder dan een paar miertjes dood piesen. Ik ken dan ook niemand die dat zou doen eigenlijk. Liever een ongelukje op de achterbank dan ongelukken op de snelweg en dat zullen de meeste ouders wel zo voelen. Met die 180 km/u kan je ook je eigen kind doodrijden.
Wat is er mis met de vluchtstrook? Is het te gevaarlijk, is het te goor, ik snap het niet waarom je dat niet zou willen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.
Serieus..
Voor jou ligt dus daar de grens.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Dan zeg ik dat ze het moet proberen op te houden. Als dat niet lukt, dan kan ze er niks aan doen. Ik ga absoluut níet op de vluchtstrook staan.
Serieus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |