Gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Hierbij post nummer 1. Er zullen er vast nog wel een paar volgen.
Geheid, jij bent de tong80 van BB.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Hierbij post nummer 1. Er zullen er vast nog wel een paar volgen.
Ik dacht (op de streams) 20 augustus en de eerste kickoff de 22stequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:02 schreef Domenica het volgende:
Wanneer begint het precies?
Over nieuwtjes, hoe het met iedereen gaat en gewoon weer een beetje (opnieuw) kennismaken met elkaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Waar gaan we precies over slowchatten terwijl het programma pas over een maand begint![]()
Nog 4 weken dit hele forum vollullen dus... zonder plaatjes van de nieuwe bewoners enzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht (op de streams) 20 augustus en de eerste kickoff de 22ste
Het was een retorische vraagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over nieuwtjes, hoe het met iedereen gaat en gewoon weer een beetje (opnieuw) kennismaken met elkaar
Mja, ik denk niet dat de SC zo snel zal gaan lopen, gewoon zo nu en dan een babbeltje en die saaiheid verdwijnt straks vanzelf als BB gaat beginnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog 4 weken dit hele forum vollullen dus... zonder plaatjes van de nieuwe bewoners enzo.
Kan nog wel net zo saai worden als BB zelf soms is.
Dat is voor zover ik weet hier wél toegestaan jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het. Intussen kunnen de mensen die het leuk vinden wel lekker veel zwaaien.
Daar heb ik echt geen tijd voor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het. Intussen kunnen de mensen die het leuk vinden wel lekker veel zwaaien.
Hoe is het met Tann?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tijd voor.
Moet msn-en met alle bewoners in het huis
Ik dacht dat je er zelf ging zittenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tijd voor.
Moet msn-en met alle bewoners in het huis
Daar heb ik echt geen commentaar op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik dacht dat je er zelf ging zitten
2 maar dit jaar... Goed hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hé modjes... waar blijven jullie sticky topics?
Gezellig dat je er ook weer bentquote:
Je kan nooit te vroeg zijn zeg ik maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast bezig met het devven van een streams-pagina, of ben ik daar wat vroeg mee?![]()
Heel goed, die van vorig jaar heb ik sowieso nog staan op m'n PC, hoef alleen de adressen maar te weten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast bezig met het devven van een streams-pagina, of ben ik daar wat vroeg mee?![]()
Ik ook, maar mss gebruiken ze nu andere adressenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed, die van vorig jaar heb ik sowieso nog staan op m'n PC, hoef alleen de adressen maar te weten...
quote:
Gezellig he?quote:
Jij bent nog snel zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoi Day... Er stond hier wat voor je:
Big Brother #8 - Toppertjes?
Eindelijk is het slot van de deurquote:
en nu wachten op de eerste relquote:
Ga ik zo hard?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Bong wil dit jaar de nummer eén poster worden volgens mij
Doka!!!! Wat heb ik je gemist!quote:
kwestie van tijdquote:
Zo is het spreekwoordelijk gezegde jaquote:
Smijt niet te hard, die dingen doen zeer hoor!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kwestie van tijd
zal ik eens ergens een slotje op gooien?
en dat moeten we maar zo houden danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo is het spreekwoordelijk gezegde ja
Maar nu is er tot dusver geen rel te bekennen op BB6
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:38 schreef Day het volgende:
Bedankt Scanman en Bong!
Alleen...uploaden lukt nu niet (fotoboeken bekijken ook niet trouwens).
Bewaar de link wel even, probeer het later nog wel een keer.
En Cual, als je dit leest: THANKS!![]()
Oeps!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uploaden hoeft niet. Je kunt gewoon de link invoeren bij je instellingen
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:39 schreef repelsteeltje18 het volgende:
[..]
en dat moeten we maar zo houden dan![]()
Onder 'wijzig profiel' en dan achter 'webicon' de url invoeren.quote:
<<====== Kijk 'ns naar mijn icon!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onder 'wijzig profiel' en dan achter 'webicon' de url invoeren.
euh... niet dat ik weetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:48 schreef melke het volgende:
Word deze SC weer verwijderd?
quote:Enne Doka!! Check je mail baby!
Neehoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:48 schreef melke het volgende:
Word deze SC weer verwijderd?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NeehoorWaarom zou je dat denken? Het is tenslotte SC dus hier mag je in principe los posten
Daar komt een apart topic voor!quote:
Ik reageerde niet perse op jouquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar komt een apart topic voor!
Maargoed als je zonnodig wilt zijn er streams van DGK
Ik zit ook maar wat te dollen hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik reageerde niet perse op jou![]()
Een beetje minder serieus kan ook wel van diverse mensen, tis niet de G8 ofzo heh. Tis BB![]()
Don'tquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben wel "crew" (oei, wat eng) dus misschien wordt je dan wel té serieus?
Weet ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Don'tTis maar internet ej
Wel leuk dat je je zo wil inzetten voor BB6
![]()
Handig, dat tagje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
ik ben wel "crew"
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dit jaar trouwens niet kijken. Echt niet. Ook al heb ik vakantie wanneer het begint
Maar... maar... nouhou.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dit jaar trouwens niet kijken. Echt niet. Ook al heb ik vakantie wanneer het begint
R&P modequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik vorig jaar gemiddeld 16 uur per dag keek en soms met de koptelefoon op in slaap viel, al luisterend naar 'mijn bewoners'.
Omdat ik nu nog steeds mijn konijn en cavia 's morgens á la Bridget groet met 'Goedemorgen lieve bewoners!'
Omdat het dus gigantisch veel tijd kostte en ik niets wilde missen.
Daarom niet.
Dat is jouw keuzequote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof er zelf ook geen barst van, maar ik kan mezelf tenminste tot het begint voor de gek houden.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Plus dat het een beetje sneu is als je pas gaat slapen als de bewoners gaan slapen. En dat wordt meestal steeds later/vroeger![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef Day het volgende:
BB6 wordt dan niet zo leuk.
Ik wil eigenlijk ook niet, want het gaat weer gigantisch uit de hand lopen,weet het nu al!
Maar Isa, voorstel: als we nou afspreken dat we elkaar gewoon op tijd naar bed sturen, kijk je dan wel?
Je bent er dus gewoon weer bij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik vorig jaar gemiddeld 16 uur per dag keek en soms met de koptelefoon op in slaap viel, al luisterend naar 'mijn bewoners'.
Omdat ik nu nog steeds mijn konijn en cavia 's morgens á la Bridget groet met 'Goedemorgen lieve bewoners!'
Omdat het dus gigantisch veel tijd kostte en ik niets wilde missen.
Daarom niet.
Dat zou idd kut zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, misschien gaan de streams wel geld kosten! Dat zou een uitkomst zijn(en tevens heel kut)
Ja doe eens gek.. leef je uit..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kwestie van tijd
zal ik eens ergens een slotje op gooien?
Zo leek het even welquote:
* rent snel naar de WLMquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Bongie? Kom eens!!!!
Historisch moment.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
Jaja hier is officiëel het allereerste SC topic bij deze gedoopt!![]()
Alvast bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zo leek het even wel
Misschien op een ander moment, je kan ook altijd mailen indien je het hier niet wilt vertellen
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het aanbodMocht ik weer voor de BB drug vallen dan hoor je het wel
20 Aug streams (gratis n.n.b.) en 22 Aug kickoffquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef remlof het volgende:
yay weer een BB... wanneer begint ie, waar zijn de streams?
Dan ben ik net terug van een weekje zandvoortquote:
Ik ook en de 21e ga ik weekje wegquote:
Lekker toch? Wij houden je wel op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het BB gebeurenquote:
Een waardevolle TVP aangezien dit de 1ste SC isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:42 schreef k_i_m het volgende:
Tvp!
des te meer tijd om de streams te volgen toch?quote:
Waarom denk je dat ik kutterdekut zegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:27 schreef teamlead het volgende:
des te meer tijd om de streams te volgen toch?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kutterdekut zegIk wilde het niet volgen!
Als je op vakantie naar buitenland gaat, was dat ook vrij lastig geweest om te volgen. Maar gezien je reactie blijf je dus thuis?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kutterdekut zegIk wilde het niet volgen!
hoho!! Dat kost minstens een week voor ik zoiets zeg hèquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:40 schreef teamlead het volgende:
er is geen ontkomen aan... uiterlijk de 22e heb je weer "vriendinnen op de koffie"
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Als je op vakantie naar buitenland gaat, was dat ook vrij lastig geweest om te volgen. Maar gezien je reactie blijf je dus thuis?
Snap ik. Zoveel mooie kerels en er dan niet aan mogen komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.
Is dat een afspraakje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef nachtzuster het volgende:
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.
naar Aalsmeer bijvoorbeeld![]()
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een afspraakje?(het was zooooo leuk vorig jaar
)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.
naar Aalsmeer bijvoorbeeld![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:52 schreef nachtzuster het volgende:
btw denk echt wel dat je het volhoudt om niet te kijken![]()
Gewoon Tv meenemen met kabelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:55 schreef D.Rose het volgende:
damn, als het begint ben ik (waarschijnlijk) op vakantie
Ik denk er nog wel ff over naquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon Tv meenemen met kabel
Neem je een tv mee met een sateliet-verbinding ofzo
owjah, er moet ook ge-Fokt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook gewoon internet op palmtop formaat hoorVeel makkelijker.
Eej Snappiequote:
Ze zijn nu ook gratis, maar er valt nog weinig te zienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef nachtzuster het volgende:
Sjonge moeten we nou nog vier weken afwachten of die streams gratis zijn![]()
It's a date!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eej Snappie![]()
Dit jaar moet je echt meegaan hoor![]()
Sjonge moeten we nou nog vier weken afwachten of die streams gratis zijn![]()
En als vanouds doet die het bij mij nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook gratis, maar er valt nog weinig te zien
eigenlijk valt er veel te zien, het is nu gewoon Talpa-stream
http://bb.florisd.nl/
het is dus lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En als vanouds doet die het bij mij niet![]()
Hoi DaMookquote:
Echt hard gaat het nog nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi DaMook
Gezellig om zo iedereen weer te zien binnendruppelen
Zeik dan ook niet zo. Je hebt het toch gevonden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zit dit forum niet bij de tijdelijke fora
Ik zocht me een ongeluk
OMGquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet zo. Je hebt het toch gevonden?
Dus vertel eens welke info we moeten hebben aan jouw post, en welke bijdrage het levert?
Jij hebt je een ongeluk gezocht, maar toch gevonden....
Dus wat is het nut om dat te melden????
Zeg dan gewoon "Ik ben er ook"
De overige info is kompleet overbodig
zo dan.... je bent weer aardig constructief bezig....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus vertel eens welke info we moeten hebben aan jouw post, en welke bijdrage het levert?
LS went nooitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo dan.... je bent weer aardig constructief bezig....
Geef mensen ff de tijd om te wennen zeg
Dus jouw post is nog zinlozer dan de mijne. Nogal paradoxaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook mijn streven....quote:
Ssssst, geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje komt ook weer even koekeloeren hier
Het is nu nog vrij stil...
Hoiquote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi![]()
Dit jaar doe ik mee, vorig jaar alleen gelurkt![]()
Leukquote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi![]()
Dit jaar doe ik mee, vorig jaar alleen gelurkt![]()
Hey Meis...quote:
Omdat ik fok pas heb ontdekt bij bb5 (ja laat he?) en er niet gelijk middenin wou gooienquote:
Hey nachtvriendjequote:
Me tooquote:Op zondag 23 juli 2006 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat ik fok pas heb ontdekt bij bb5 (ja laat he?) en er niet gelijk middenin wou gooien![]()
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bong, DC en Morwen thanks voor de welkom
Trusten
Nee, verveeld...En was jou even aan het zoeken om hoi te kunnen zeggen...quote:
A, das liefquote:Op zondag 23 juli 2006 01:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, verveeld...En was jou even aan het zoeken om hoi te kunnen zeggen...![]()
Halloquote:
He Manuquote:
He Gladysquote:
heej BONG en nee nog nietquote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
He Gladys
Heb je alles al een beetje doorgenomen hier? (de topics)
ken die hele beste man nietquote:Op zondag 23 juli 2006 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een beetje leuk leesvoer wilt hebben dan moet je even hier klikken
Hij postte altijd zeer fanatiek mee tijdens Big Brother, maar je hebt BB natuurlijk niet hier gevolgd (wel HBB) en toen postte hij niet vaak mee.quote:
heejquote:
lekkere afkoeling dan ! Hier is het binnen nog 29.5 graadquote:Op zondag 23 juli 2006 03:47 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben meer dan 2 uur hoosbuien gehad.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
Alle smileys zijn trouwens down op dit moment :-)
Hoe weet jij hoe ik er nu uitzie?quote:
Hier heeft het vandaag nog wel even lekker doorgerekend, werd alleen erna dubbel zo benauwdquote:Op zondag 23 juli 2006 03:47 schreef Gladys het volgende:
waar blijft die regen eigenlijkal heb ik volgens buienrader al zat buien gehad
Ik heb x-ray vision EN ik heb een mensenradar 4.05 geinstalleerd onlangs. Je bent de lul, je bent officieel een lekker dingquote:Op zondag 23 juli 2006 03:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe ik er nu uitzie?
Zeker weer die klote cam aan laten staan![]()
10 min geleden deden de smileys het hier even nietquote:
hier deden ze het hele tijd wel hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
10 min geleden deden de smileys het hier even nietEn ik heb mijn "cache" (dus zegmaar het geheugen van de browser) uigezet zodat ik altijd de nieuwste pagina zie, misschien zag je daarom nog wel smileys
Nu doen ze het weer wel overigens
Mja, maakt ook niet meer uitquote:
Jij bent geen crew hehquote:
Zou dat er dan mee te maken hebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent geen crew heh![]()
Sorry, druipt alweer af.........
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach jaquote:
Nou een glibber daar kan ik niet over oordelen, maar vroeg me wel af of je nu nog niet moe was van de stewardess uithangenquote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, qua "breaking news" ben ik trouwens een "glibber" volgens Gert en Co.Nou glibber ik graag op een ijsbaan maar dat bedoelde hij natuurlijk niet
Hier blijven jijquote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
doe mij wat nootjes en wat drinken danquote:Op zondag 23 juli 2006 04:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou een glibber daar kan ik niet over oordelen, maar vroeg me wel af of je nu nog niet moe was van de stewardess uithangen
Whehehehehe, zo makkelijk ben ik niet weg hoorquote:
Haha, ja dat werd ik ook genoemd, maar dan moet het steward zijn ipv stewardessquote:Op zondag 23 juli 2006 04:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou een glibber daar kan ik niet over oordelen, maar vroeg me wel af of je nu nog niet moe was van de stewardess uithangen
* BONG4002 wat nootjes en een glas wijn geeftquote:
dank jequote:Op zondag 23 juli 2006 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wat nootjes en een glas wijn geeft
Oeps...t was drogequote:Op zondag 23 juli 2006 04:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
dank jeTis toch wel zoete witte wijn he???
braaf stewardje braafquote:Op zondag 23 juli 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...t was droge![]()
* weer hard terug rent en zoete wijn geeft
afdruipen, niet afdruipen... wat is het nou?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whehehehehe, zo makkelijk ben ik niet weg hoorBB
![]()
Uh, niet dan maarquote:Op zondag 23 juli 2006 04:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
afdruipen, niet afdruipen... wat is het nou?
Mooi, dat is dan duidelijk. Dan kan ik tenminse met een gerust hart gaan slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh, niet dan maarJezus, zit niet zo te zeiken
![]()
Ga en vermenigvuldigd uquote:
Goed plan, slaap lekker n-nquote:Op zondag 23 juli 2006 04:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan duidelijk. Dan kan ik tenminse met een gerust hart gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Dan duik je toch lekker je bedje in?quote:
Balen voor jequote:Op zondag 23 juli 2006 04:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dienst tot 8:00
Of hij deed alsof ie dronken wasquote:
Dat valt dan nog meequote:Op zondag 23 juli 2006 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, voor een beetje nachtelijk topicspammen krijg je geen ban. Daarbij heb ik er nergens melding van gemaakt.
En dat is de goede instelling!quote:Op zondag 23 juli 2006 05:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik zie mezelf niet als mod, maar gewoon als user en zo nu en dan stuur ik wat bij. Ik ben verdorie geen kleuterjuf![]()
Nee, ik ben er nu vrijwilligquote:Op zondag 23 juli 2006 05:26 schreef arneaux het volgende:
Bong4002 ook nachtdienst?
[static mode] Bron? [/static mode]quote:Op zondag 23 juli 2006 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik wel te makkelijk hoorIk heb nog maar 1x een shitload aan kritiek over me heen gekregen van 1 user
Maar goed, hij schreef columns in TTK en iedereen begon heel subtiel zijn spelling een beetje te corrigeren. En ik heb gewoon gezegd dat het waardeloze en zeeeeer slecht geschreven columns waren
(en dat was ook echt zo!) En toen ging hij door het lint
[stop 's met die modes allemaal]quote:Op zondag 23 juli 2006 05:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[static mode] Bron? [/static mode]
Het heeft verder opzich wel wat om mod te zijn, je leert ook veel en het is ook toch een soort van "beroep" /werk en dat maakt het dan wel weer interressantMijn moeder bijv. dacht dat FOK! in een gebouw zat en een bedrijf is
We reden een keer met de trein ergens langs en op dat gebouw stond "Forum" toen dacht ze dat FOK! daar zat
Dat is des FOK!'squote:
Hoi.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Bong
Leuk joh!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor
Lekker morgen naar het strand
quote:
Hey! ook weer hierquote:
Is je wijnkelder ook nog steeds open?quote:
Vixen ben jequote:Op maandag 24 juli 2006 01:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hey! ook weer hier![]()
![]()
Waar is die Bong4042 eigenlijk, mis hem wel om iedereen gedag te zeggen en op te vangen hier. Bong kom terug, het is zo leeg hier nu... gewoon eng zelfs, zo zonder "crew"![]()
Klopt Isabeau, ben door een aantal mensen gevraagd, ach is weer is leuk tijd verdrijfquote:Op maandag 24 juli 2006 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Er komen steeds meer nieuwe oude gezichten bij![]()
Alles goed met newsman?quote:
Oiquote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat vertel ik je nog wel is prive als je tijd hebt![]()
Primaquote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat vertel ik je nog wel is prive als je tijd hebt![]()
Ik dacht van wel, ik lees geen berichten van betaalde streams.....quote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Ja, hallo ik zat zo het forum te lezen, maar zijn de links van Talpa gratis dit jaar, ja sorry, ik ben meer een lurker en kijk er graag naar.
groeten Dean@
De streams bedoel je?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Ja, hallo ik zat zo het forum te lezen, maar zijn de links van Talpa gratis dit jaar, ja sorry, ik ben meer een lurker en kijk er graag naar.
groeten Dean@
Oke dankje, dan is het een kwestie van afwachten en zien we wel verder, anders houd het snel op.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:13 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De streams bedoel je?
Dat weet nog niemand volgens mij, nog niets over gelezen of gehoord in ieder geval. Wel te hopen, ga er vooralsnog wel vanuit, anders kijk ik echt niet![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 02:21 schreef nomen_nescio het volgende:
Nja, ik ga maar eens kijken of ik kan slapen, aangezien het toch al een nacht met onderbrenkingen gaat worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Hi Dr. Greenequote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef Dr_Greene het volgende:
Hello again...
...wanneer begint het eigenlijk?
Duurt nog veels te lang.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Dr. Greene
De Kickoff zal plaatsvinden op 20-08 om 20:30uur en daarna vanaf 21-08 elke werkdag om 19:00uur de reguliere uitzending
Mja, nog een klein maandje, gaat toch sneller dan je denk hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Duurt nog veels te lang.
Kunnen ze nu niet alvast beginnen. Heb nu toch vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |