Gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Hierbij post nummer 1. Er zullen er vast nog wel een paar volgen.
Geheid, jij bent de tong80 van BB.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Hierbij post nummer 1. Er zullen er vast nog wel een paar volgen.
Ik dacht (op de streams) 20 augustus en de eerste kickoff de 22stequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:02 schreef Domenica het volgende:
Wanneer begint het precies?
Over nieuwtjes, hoe het met iedereen gaat en gewoon weer een beetje (opnieuw) kennismaken met elkaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Waar gaan we precies over slowchatten terwijl het programma pas over een maand begint![]()
Nog 4 weken dit hele forum vollullen dus... zonder plaatjes van de nieuwe bewoners enzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht (op de streams) 20 augustus en de eerste kickoff de 22ste
Het was een retorische vraagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over nieuwtjes, hoe het met iedereen gaat en gewoon weer een beetje (opnieuw) kennismaken met elkaar
Mja, ik denk niet dat de SC zo snel zal gaan lopen, gewoon zo nu en dan een babbeltje en die saaiheid verdwijnt straks vanzelf als BB gaat beginnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog 4 weken dit hele forum vollullen dus... zonder plaatjes van de nieuwe bewoners enzo.
Kan nog wel net zo saai worden als BB zelf soms is.
Dat is voor zover ik weet hier wél toegestaan jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het. Intussen kunnen de mensen die het leuk vinden wel lekker veel zwaaien.
Daar heb ik echt geen tijd voor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het. Intussen kunnen de mensen die het leuk vinden wel lekker veel zwaaien.
Hoe is het met Tann?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tijd voor.
Moet msn-en met alle bewoners in het huis
Ik dacht dat je er zelf ging zittenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tijd voor.
Moet msn-en met alle bewoners in het huis
Daar heb ik echt geen commentaar op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik dacht dat je er zelf ging zitten
2 maar dit jaar... Goed hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hé modjes... waar blijven jullie sticky topics?
Gezellig dat je er ook weer bentquote:
Je kan nooit te vroeg zijn zeg ik maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast bezig met het devven van een streams-pagina, of ben ik daar wat vroeg mee?![]()
Heel goed, die van vorig jaar heb ik sowieso nog staan op m'n PC, hoef alleen de adressen maar te weten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast bezig met het devven van een streams-pagina, of ben ik daar wat vroeg mee?![]()
Ik ook, maar mss gebruiken ze nu andere adressenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed, die van vorig jaar heb ik sowieso nog staan op m'n PC, hoef alleen de adressen maar te weten...
quote:
Gezellig he?quote:
Jij bent nog snel zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoi Day... Er stond hier wat voor je:
Big Brother #8 - Toppertjes?
Eindelijk is het slot van de deurquote:
en nu wachten op de eerste relquote:
Ga ik zo hard?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Bong wil dit jaar de nummer eén poster worden volgens mij
Doka!!!! Wat heb ik je gemist!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |