kan ook gesloten worden hoor porum leiders, tis alleen maar een reactie op onzinnigheis die de laaste dagen een beetje de overhand nemen hier ... success zal dat nou eenmaal aantrekken
------------------
"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 03 November 1999).]
Let's continue the gangbang........cause baby it ain't over till it's over.....
Marc at www.bambamstudio.in.nl
quote:Ah! een echt onderwerp. Je hebt me overtuigd BamBam. Veronica is lief.
op 11-03-1999 om 04:22 PM schreef BamBam het volgende: (...)
Waarom moet er gescholden worden op ieder verandering die ze bij Veronica uitvoeren. Het is toch hun programma?(...)
quote:
op 11-03-1999 om 04:22 PM schreef BamBam het volgende:
Waarom moet er gescholden worden op ieder verandering die ze bij Veronica uitvoeren. Het is toch hun programma?
Klopt. Is hun programma maar toen ze dat laatste voorstel bekend maakten (van die twee nieuwe derin) werd ik overmand door een soort van:
"heee dit is niet eerlijk" gevoel.
en dat is het verneukeratieven...
om zo maar eventjes een Rob S. kreet er doorheen te gooien.
Anouk vraagt aan Cyrille: “Ga jij hier nou de hele avond dansen en zo, omdat je het ook als werk doet?”
-------------------------------------
Kutkip bv: "ANNOEKKIE: GA JIJ DAN DE HELE DAG BOEKHOUDEN???????"
Geef ons de oude bewoners terug!
Althans..Mona.
Kunnen we tenminste om lachen met dat onhandige gedrag van der.
quote:
op 11-03-1999 om 04:47 PM schreef Kutkip bv het volgende:
Maurisico en BadGirl ik ga nu uitloggen. Tomorrow again?
quote:
op 11-03-1999 om 04:33 PM schreef Kutkip bv het volgende:
dat kan ze waarschijnlijkniet eens boekhouden want dat leer je niet bij schroevers
.....
oh ja nu weet ik het weer..
[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 03 November 1999).]
quote:
op 11-03-1999 om 04:52 PM schreef BadGirl het volgende:
[QUOTE]op 11-03-1999 om 04:47 PM schreef Kutkip bv het volgende:
Maurisico en BadGirl ik ga nu uitloggen. Tomorrow again?
[/quote]
Inderdaad Kutkip, tot morgen.
Zo, waar waren we gebleven?
Of Cyrille deruit moet? Face it boys, iedereen moet dat huis uit! Das immers de bedoeling van dat spelletje!
quote:
op 11-03-1999 om 06:34 PM schreef Maurisico het volgende:
Cyrille kan beter lachen dan huilen!! Een beetje lol maken met de mannen, knappen die kerels ook weer van op!
Sorry hoor, maar als je die kop van haar ziet dan moet je toch echt niet lachen. Heb je in de BB uitzending gezien hoe ze er uit ziet als ze 's morgens haar nest uitkomt
Daar word je echt niet vrolijk van
Misschien kan ze een leuke orgie organiseren, moet ze dat paarden gebit wel even uitdoen
...Cyrille de ultieme nachtmerrie van de Big Brother bewoners
Dit lijkt een nieuw topic maar is eigenlijk het zoveelste vervolg op een scheldpartij die zeker tot het einde van BB zal lopen.
Iedereen die lekker ongenuanceerde dingen wil roepen als:
-die trut is een slet/hoer/vetzak/anorexia geval
-die lul is een nikker/mietje/patser of toch gewoon een lul
-hebben die trut en die lul het nou al gedaan
-wanneer zal ik het nou zelf ooit eens doen
-nou ja, hep iemand dan pics zien van grote mensen die het doen
is hier weer net zo welkom als in alle voorgaande topics met voud gespeldde titels.
Dit is het meest voorkomende topic (dagelijks 10 over vergelijkbare ongein) in ieder forum op het internet en dat is te danken aan xenofobie, angst voor het andere geslacht, ongebreidelde hormonen en het gebrek aan kennis van onze moerstaal.
De spelregels: van te voren niet kijken of er al een topic over is, in de topictitel naar keuze sucks of fucks en minstens drie uitroeptekens, niet lezen wat anderen al schreven en een maximum van drie regels per post.
Rond de 50 posts verwatert het vanzelf, maar wees gerust er komt altijd een vergelijkbaar vervolg. Wie dat topic maakt: vooral niks zeggen in je eerste post, wacht op de eerste reactie en scheldt de eerste replyer gelijk flink uit. Wordt vanzelf druk dan! Zo hebben we de beste kans dat het min of meer onsamenhangend gelul blijft.
Er wordt door niemand enige aandacht besteedt aan dit topic: laten we dat samen in ere houden. Nobody is watching you !
Ga vast klaarzitten: ranzige teksten volgen vanzelf....
(Copyright Voyeur, maar mag vrij gebruikt worden als topic inleiding in BB)
quote:Niet echt V en R,
op 11-04-1999 om 01:10 AM schreef Re het volgende:
dat begrijpen ze niet voyeur.. echt niet
Maar de toonzetting van dit intro staat me wel aan.
p.s. : Hebben jullie het al gedaan, en zijn daar foto's van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |