Handig, dat tagje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
ik ben wel "crew"
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dit jaar trouwens niet kijken. Echt niet. Ook al heb ik vakantie wanneer het begint
Maar... maar... nouhou.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dit jaar trouwens niet kijken. Echt niet. Ook al heb ik vakantie wanneer het begint
R&P modequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik vorig jaar gemiddeld 16 uur per dag keek en soms met de koptelefoon op in slaap viel, al luisterend naar 'mijn bewoners'.
Omdat ik nu nog steeds mijn konijn en cavia 's morgens á la Bridget groet met 'Goedemorgen lieve bewoners!'
Omdat het dus gigantisch veel tijd kostte en ik niets wilde missen.
Daarom niet.
Dat is jouw keuzequote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof er zelf ook geen barst van, maar ik kan mezelf tenminste tot het begint voor de gek houden.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Plus dat het een beetje sneu is als je pas gaat slapen als de bewoners gaan slapen. En dat wordt meestal steeds later/vroeger![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef Day het volgende:
BB6 wordt dan niet zo leuk.
Ik wil eigenlijk ook niet, want het gaat weer gigantisch uit de hand lopen,weet het nu al!
Maar Isa, voorstel: als we nou afspreken dat we elkaar gewoon op tijd naar bed sturen, kijk je dan wel?
Je bent er dus gewoon weer bij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik vorig jaar gemiddeld 16 uur per dag keek en soms met de koptelefoon op in slaap viel, al luisterend naar 'mijn bewoners'.
Omdat ik nu nog steeds mijn konijn en cavia 's morgens á la Bridget groet met 'Goedemorgen lieve bewoners!'
Omdat het dus gigantisch veel tijd kostte en ik niets wilde missen.
Daarom niet.
Dat zou idd kut zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, misschien gaan de streams wel geld kosten! Dat zou een uitkomst zijn(en tevens heel kut)
Ja doe eens gek.. leef je uit..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kwestie van tijd
zal ik eens ergens een slotje op gooien?
Zo leek het even welquote:
* rent snel naar de WLMquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Bongie? Kom eens!!!!
Historisch moment.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
Jaja hier is officiëel het allereerste SC topic bij deze gedoopt!![]()
Alvast bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zo leek het even wel
Misschien op een ander moment, je kan ook altijd mailen indien je het hier niet wilt vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |