lekkere afkoeling dan ! Hier is het binnen nog 29.5 graadquote:Op zondag 23 juli 2006 03:47 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben meer dan 2 uur hoosbuien gehad.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
Alle smileys zijn trouwens down op dit moment :-)
Hoe weet jij hoe ik er nu uitzie?quote:
Hier heeft het vandaag nog wel even lekker doorgerekend, werd alleen erna dubbel zo benauwdquote:Op zondag 23 juli 2006 03:47 schreef Gladys het volgende:
waar blijft die regen eigenlijkal heb ik volgens buienrader al zat buien gehad
Ik heb x-ray vision EN ik heb een mensenradar 4.05 geinstalleerd onlangs. Je bent de lul, je bent officieel een lekker dingquote:Op zondag 23 juli 2006 03:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe ik er nu uitzie?
Zeker weer die klote cam aan laten staan![]()
10 min geleden deden de smileys het hier even nietquote:
hier deden ze het hele tijd wel hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
10 min geleden deden de smileys het hier even nietEn ik heb mijn "cache" (dus zegmaar het geheugen van de browser) uigezet zodat ik altijd de nieuwste pagina zie, misschien zag je daarom nog wel smileys
Nu doen ze het weer wel overigens
Mja, maakt ook niet meer uitquote:
Jij bent geen crew hehquote:
Zou dat er dan mee te maken hebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent geen crew heh![]()
Sorry, druipt alweer af.........
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach jaquote:
Nou een glibber daar kan ik niet over oordelen, maar vroeg me wel af of je nu nog niet moe was van de stewardess uithangenquote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, qua "breaking news" ben ik trouwens een "glibber" volgens Gert en Co.Nou glibber ik graag op een ijsbaan maar dat bedoelde hij natuurlijk niet
Hier blijven jijquote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
doe mij wat nootjes en wat drinken danquote:Op zondag 23 juli 2006 04:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou een glibber daar kan ik niet over oordelen, maar vroeg me wel af of je nu nog niet moe was van de stewardess uithangen
Whehehehehe, zo makkelijk ben ik niet weg hoorquote:
Haha, ja dat werd ik ook genoemd, maar dan moet het steward zijn ipv stewardessquote:Op zondag 23 juli 2006 04:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou een glibber daar kan ik niet over oordelen, maar vroeg me wel af of je nu nog niet moe was van de stewardess uithangen
* BONG4002 wat nootjes en een glas wijn geeftquote:
dank jequote:Op zondag 23 juli 2006 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wat nootjes en een glas wijn geeft
Oeps...t was drogequote:Op zondag 23 juli 2006 04:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
dank jeTis toch wel zoete witte wijn he???
braaf stewardje braafquote:Op zondag 23 juli 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...t was droge![]()
* weer hard terug rent en zoete wijn geeft
afdruipen, niet afdruipen... wat is het nou?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whehehehehe, zo makkelijk ben ik niet weg hoorBB
![]()
Uh, niet dan maarquote:Op zondag 23 juli 2006 04:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
afdruipen, niet afdruipen... wat is het nou?
Mooi, dat is dan duidelijk. Dan kan ik tenminse met een gerust hart gaan slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh, niet dan maarJezus, zit niet zo te zeiken
![]()
Ga en vermenigvuldigd uquote:
Goed plan, slaap lekker n-nquote:Op zondag 23 juli 2006 04:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan duidelijk. Dan kan ik tenminse met een gerust hart gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Dan duik je toch lekker je bedje in?quote:
Balen voor jequote:Op zondag 23 juli 2006 04:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dienst tot 8:00
Of hij deed alsof ie dronken wasquote:
Dat valt dan nog meequote:Op zondag 23 juli 2006 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, voor een beetje nachtelijk topicspammen krijg je geen ban. Daarbij heb ik er nergens melding van gemaakt.
En dat is de goede instelling!quote:Op zondag 23 juli 2006 05:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik zie mezelf niet als mod, maar gewoon als user en zo nu en dan stuur ik wat bij. Ik ben verdorie geen kleuterjuf![]()
Nee, ik ben er nu vrijwilligquote:Op zondag 23 juli 2006 05:26 schreef arneaux het volgende:
Bong4002 ook nachtdienst?
[static mode] Bron? [/static mode]quote:Op zondag 23 juli 2006 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik wel te makkelijk hoorIk heb nog maar 1x een shitload aan kritiek over me heen gekregen van 1 user
Maar goed, hij schreef columns in TTK en iedereen begon heel subtiel zijn spelling een beetje te corrigeren. En ik heb gewoon gezegd dat het waardeloze en zeeeeer slecht geschreven columns waren
(en dat was ook echt zo!) En toen ging hij door het lint
[stop 's met die modes allemaal]quote:Op zondag 23 juli 2006 05:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[static mode] Bron? [/static mode]
Het heeft verder opzich wel wat om mod te zijn, je leert ook veel en het is ook toch een soort van "beroep" /werk en dat maakt het dan wel weer interressantMijn moeder bijv. dacht dat FOK! in een gebouw zat en een bedrijf is
We reden een keer met de trein ergens langs en op dat gebouw stond "Forum" toen dacht ze dat FOK! daar zat
Dat is des FOK!'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |