afdruipen, niet afdruipen... wat is het nou?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Whehehehehe, zo makkelijk ben ik niet weg hoorBB
![]()
Uh, niet dan maarquote:Op zondag 23 juli 2006 04:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
afdruipen, niet afdruipen... wat is het nou?
Mooi, dat is dan duidelijk. Dan kan ik tenminse met een gerust hart gaan slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh, niet dan maarJezus, zit niet zo te zeiken
![]()
Ga en vermenigvuldigd uquote:
Goed plan, slaap lekker n-nquote:Op zondag 23 juli 2006 04:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan duidelijk. Dan kan ik tenminse met een gerust hart gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Dan duik je toch lekker je bedje in?quote:
Balen voor jequote:Op zondag 23 juli 2006 04:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dienst tot 8:00
Of hij deed alsof ie dronken wasquote:
Dat valt dan nog meequote:Op zondag 23 juli 2006 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, voor een beetje nachtelijk topicspammen krijg je geen ban. Daarbij heb ik er nergens melding van gemaakt.
En dat is de goede instelling!quote:Op zondag 23 juli 2006 05:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik zie mezelf niet als mod, maar gewoon als user en zo nu en dan stuur ik wat bij. Ik ben verdorie geen kleuterjuf![]()
Nee, ik ben er nu vrijwilligquote:Op zondag 23 juli 2006 05:26 schreef arneaux het volgende:
Bong4002 ook nachtdienst?
[static mode] Bron? [/static mode]quote:Op zondag 23 juli 2006 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik wel te makkelijk hoorIk heb nog maar 1x een shitload aan kritiek over me heen gekregen van 1 user
Maar goed, hij schreef columns in TTK en iedereen begon heel subtiel zijn spelling een beetje te corrigeren. En ik heb gewoon gezegd dat het waardeloze en zeeeeer slecht geschreven columns waren
(en dat was ook echt zo!) En toen ging hij door het lint
[stop 's met die modes allemaal]quote:Op zondag 23 juli 2006 05:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[static mode] Bron? [/static mode]
Het heeft verder opzich wel wat om mod te zijn, je leert ook veel en het is ook toch een soort van "beroep" /werk en dat maakt het dan wel weer interressantMijn moeder bijv. dacht dat FOK! in een gebouw zat en een bedrijf is
We reden een keer met de trein ergens langs en op dat gebouw stond "Forum" toen dacht ze dat FOK! daar zat
Dat is des FOK!'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |