Klopt Isabeau, ben door een aantal mensen gevraagd, ach is weer is leuk tijd verdrijfquote:Op maandag 24 juli 2006 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Er komen steeds meer nieuwe oude gezichten bij![]()
Alles goed met newsman?quote:
Oiquote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat vertel ik je nog wel is prive als je tijd hebt![]()
Primaquote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat vertel ik je nog wel is prive als je tijd hebt![]()
Ik dacht van wel, ik lees geen berichten van betaalde streams.....quote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Ja, hallo ik zat zo het forum te lezen, maar zijn de links van Talpa gratis dit jaar, ja sorry, ik ben meer een lurker en kijk er graag naar.
groeten Dean@
De streams bedoel je?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Ja, hallo ik zat zo het forum te lezen, maar zijn de links van Talpa gratis dit jaar, ja sorry, ik ben meer een lurker en kijk er graag naar.
groeten Dean@
Oke dankje, dan is het een kwestie van afwachten en zien we wel verder, anders houd het snel op.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:13 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De streams bedoel je?
Dat weet nog niemand volgens mij, nog niets over gelezen of gehoord in ieder geval. Wel te hopen, ga er vooralsnog wel vanuit, anders kijk ik echt niet![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 02:21 schreef nomen_nescio het volgende:
Nja, ik ga maar eens kijken of ik kan slapen, aangezien het toch al een nacht met onderbrenkingen gaat worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Hi Dr. Greenequote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef Dr_Greene het volgende:
Hello again...
...wanneer begint het eigenlijk?
Duurt nog veels te lang.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Dr. Greene
De Kickoff zal plaatsvinden op 20-08 om 20:30uur en daarna vanaf 21-08 elke werkdag om 19:00uur de reguliere uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |