Waarom denk je dat ik kutterdekut zegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:27 schreef teamlead het volgende:
des te meer tijd om de streams te volgen toch?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kutterdekut zegIk wilde het niet volgen!
Als je op vakantie naar buitenland gaat, was dat ook vrij lastig geweest om te volgen. Maar gezien je reactie blijf je dus thuis?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kutterdekut zegIk wilde het niet volgen!
hoho!! Dat kost minstens een week voor ik zoiets zeg hèquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:40 schreef teamlead het volgende:
er is geen ontkomen aan... uiterlijk de 22e heb je weer "vriendinnen op de koffie"
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Als je op vakantie naar buitenland gaat, was dat ook vrij lastig geweest om te volgen. Maar gezien je reactie blijf je dus thuis?
Snap ik. Zoveel mooie kerels en er dan niet aan mogen komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.
Is dat een afspraakje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef nachtzuster het volgende:
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.
naar Aalsmeer bijvoorbeeld![]()
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een afspraakje?(het was zooooo leuk vorig jaar
)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.
naar Aalsmeer bijvoorbeeld![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:52 schreef nachtzuster het volgende:
btw denk echt wel dat je het volhoudt om niet te kijken![]()
Gewoon Tv meenemen met kabelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:55 schreef D.Rose het volgende:
damn, als het begint ben ik (waarschijnlijk) op vakantie
Ik denk er nog wel ff over naquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon Tv meenemen met kabel
Neem je een tv mee met een sateliet-verbinding ofzo
owjah, er moet ook ge-Fokt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook gewoon internet op palmtop formaat hoorVeel makkelijker.
Eej Snappiequote:
Ze zijn nu ook gratis, maar er valt nog weinig te zienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef nachtzuster het volgende:
Sjonge moeten we nou nog vier weken afwachten of die streams gratis zijn![]()
It's a date!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eej Snappie![]()
Dit jaar moet je echt meegaan hoor![]()
Sjonge moeten we nou nog vier weken afwachten of die streams gratis zijn![]()
En als vanouds doet die het bij mij nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook gratis, maar er valt nog weinig te zien
eigenlijk valt er veel te zien, het is nu gewoon Talpa-stream
http://bb.florisd.nl/
het is dus lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En als vanouds doet die het bij mij niet![]()
Hoi DaMookquote:
Echt hard gaat het nog nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi DaMook
Gezellig om zo iedereen weer te zien binnendruppelen
Zeik dan ook niet zo. Je hebt het toch gevonden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zit dit forum niet bij de tijdelijke fora
Ik zocht me een ongeluk
OMGquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet zo. Je hebt het toch gevonden?
Dus vertel eens welke info we moeten hebben aan jouw post, en welke bijdrage het levert?
Jij hebt je een ongeluk gezocht, maar toch gevonden....
Dus wat is het nut om dat te melden????
Zeg dan gewoon "Ik ben er ook"
De overige info is kompleet overbodig
zo dan.... je bent weer aardig constructief bezig....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus vertel eens welke info we moeten hebben aan jouw post, en welke bijdrage het levert?
LS went nooitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo dan.... je bent weer aardig constructief bezig....
Geef mensen ff de tijd om te wennen zeg
Dus jouw post is nog zinlozer dan de mijne. Nogal paradoxaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook mijn streven....quote:
Ssssst, geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje komt ook weer even koekeloeren hier
Het is nu nog vrij stil...
Hoiquote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi![]()
Dit jaar doe ik mee, vorig jaar alleen gelurkt![]()
Leukquote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi![]()
Dit jaar doe ik mee, vorig jaar alleen gelurkt![]()
Hey Meis...quote:
Omdat ik fok pas heb ontdekt bij bb5 (ja laat he?) en er niet gelijk middenin wou gooienquote:
Hey nachtvriendjequote:
Me tooquote:Op zondag 23 juli 2006 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat ik fok pas heb ontdekt bij bb5 (ja laat he?) en er niet gelijk middenin wou gooien![]()
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bong, DC en Morwen thanks voor de welkom
Trusten
Nee, verveeld...En was jou even aan het zoeken om hoi te kunnen zeggen...quote:
A, das liefquote:Op zondag 23 juli 2006 01:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, verveeld...En was jou even aan het zoeken om hoi te kunnen zeggen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |