quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:35 schreef cryotek het volgende:
In de expansion kunnen Dreanei shamans worden, en Blood Elves paladins
Waarom hebben ze dat nou veranderd? Bah, dat was nou net het leuke aan iedere kant: dat ze ieder een class hadden die de tegenstander niet heeft.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:35 schreef cryotek het volgende:
In de expansion kunnen Dreanei shamans worden, en Blood Elves paladins
De enigste faction die echt gigantische buffs krijgt in alle opzichten is hordequote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:25 schreef Rahl het volgende:
voor de alliance maakt het het alleen maar makkelijker (zegt ik als paladin die al anderhalf jaar ermee raid)
Beide factions krijgen het makkelijker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:39 schreef DjNivek het volgende:
Windfury Totem + Blessing of Might + Strength of the Earth oid = gg melee dps
Ik weet niet of het een goede verandering is eigenlijk, maar volgens mij krijgt Alliance het zo een stuk makkelijker
Laat me raden, jij bent zeker een UD roguequote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef Hymn het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zeker een NE rogue
Geen van allenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:53 schreef Migwi het volgende:
Laat me raden, jij bent zeker een UD rogue
Laat me raden, jij bent zeker een Tauren Shaman
Laat me raden, jij bent zeker een UD priest
.....
Wat heeft dat er nou weer mee te maken welk Race + Class ik speel?
Doh![]()
En ja , ik speel NE Rogue, en NE Hunter en NE Warrior.
M'n NE Druid is de volgende char op 60.
Mja, maar voor alliance zit er ook zeker wat in omdat Shamans nu geen moeite te hoeven doen met tranquil air (stacked die met BoS eigenlijk?) en alles en gewoon de DPS totems kunnen neergooien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:48 schreef Hymn het volgende:
[..]
De enigste faction die echt gigantische buffs krijgt in alle opzichten is horde
Enigste kleine buffs die de alliance krijgen zijn WF ( naar de tering generfed dankzij de alliance ), strength of earth en grace of air.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Mja, maar voor alliance zit er ook zeker wat in omdat Shamans nu geen moeite te hoeven doen met tranquil air (stacked die met BoS eigenlijk?) en alles en gewoon de DPS totems kunnen neergooien.
Alliance zal het over het algemeen makkelijker krijgen dan de Horde (gewoonweg door Fear Ward). Kleine buffs zullen het ook niet zijn, denk eens aan Earthbind Totems (verdomd handig bij Gluth) of Poison Cleaning Totems (Viscidus anyone? Die was ENORM klote als Alliance). Shamans waren, en zullen niet nutteloos zijn tijdens raids, waar je dat vandaan haalt weet ik niet hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:35 schreef Hymn het volgende:
[..]
Enigste kleine buffs die de alliance krijgen zijn WF ( naar de tering generfed dankzij de alliance ), strength of earth en grace of air.
De combo's zijn wel gruwelijk, BoK, BoW, JoW, BoS, GoA, Manatide (lal) voor bijvoorbeeld een hunter groep, whoei.
't zijn gewoon drama-queens.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:33 schreef DjNivek het volgende:
Shamans waren, en zullen niet nutteloos zijn tijdens raids, waar je dat vandaan haalt weet ik niet hoor.
Tauren MT + BoK.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Alliance zal het over het algemeen makkelijker krijgen dan de Horde (gewoonweg door Fear Ward). Kleine buffs zullen het ook niet zijn, denk eens aan Earthbind Totems (verdomd handig bij Gluth) of Poison Cleaning Totems (Viscidus anyone? Die was ENORM klote als Alliance). Shamans waren, en zullen niet nutteloos zijn tijdens raids, waar je dat vandaan haalt weet ik niet hoor.
Inderdaad, net alsof het spel niks meer aan is nuquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
't zijn gewoon drama-queens.![]()
Horde pallies en Alli shamans zijn er pas als we ook lvl 70 kunnen worden, dus krijgen beide classes nieuwe spells en abilities die er vast voor zal zorgen dat beide classes zeer bruikbaar zullen zijn in PvE en PvP.
Officiele WoW forums zijn echt een lachertje nu.
quote:First of all, we plan to allow most of the Shaman and Paladin buff effects to stack, with a few exceptions of course. This means that both will be extremely useful in regards to improving the potential power level of those around them. Beyond this, you're only thinking in current "WoW" terms and seem to only be digesting current end-game. When the Burning Crusade releases all classes will have access to new spells, talents and abilities, which will be taken advantage of (and play a large part in) grouping/raiding in the expansion's end-game.
It's also important to note that moving forward, we'll be able to design our raid and dungeon encounters to specifically draw out the strengths of each of these classes, whereas now we actually take measures to prevent an encounter from being too beneficial to only one of the classes.
I'd also like to mention that beyond raiding, we think it will be exciting for players that feel strong allegiance to one specific faction to have access to a class that has seemed unavailable to them.
We do plan to stick with our current design model for both the Shaman and Paladin in terms of what they bring to the table, only now we will really be able to flesh out and make their differences truly special. The reaction to the Shaman review had nothing to do with this change, other than we made decisions for the review based upon the fact that we were moving forward with this change.
I can't emphasize a few key points enough. Lets not apply this change to current World of Warcraft. The day Horde has access to the Paladin and the Alliance has access to the Shaman, ten new levels of spells, abilities and talents will be available for all classes. The Shaman will have extremely unique and special abilities that they will bring to an encounter, as will the Paladin. You will want both classes present in both group PvE and group PvP. Players that are fearful that Shaman won't be needed simply aren't seeing the larger picture.
In addition to this, we've been designing the future content of the game to support this change, which means we can create specific encounters where one class really excels and in certain cases, is pretty much required.
We don't have any plans to increase the raid size for expansion. If anything we're focused on creating smaller player capped raid dungeons for the Burning Crusade as we've stated as early as when we hosted the BlizzCon event.
You know, many things wouldn't exist if we didn't change our mind concerning the direction and evolution of our design in specific areas. To name a couple -- Trolls and Gnomes. Originally we wanted to ship the game with six races. We simply cannot continue to create content for this game without a passionate desire to improve upon certain elements of game play. Decisions where we feel the need to drastically change an element of the game because we feel strongly that it's beneficial to everyone as a whole are tough to make because human beings are resistant to change. However, we can't let the fear and speculation of our player base deter us from making a change which will have a positive effect. We can try to help some of you understand why the was made though, which is what I've been working to do all morning.
The fact is, what we're doing here is positive. If it wasn't, we wouldn't do it. Sure, some flavor distinction is being lost concerning the two factions. Other distinctions exist and still more will become present as new content is released. What's important is realizing that much more is being gained, and when you're playing the Burning Crusade and engaging in the new available content you'll quickly realize that this was the best possible course of action.
Guess what, you'll likely be having a lot of fun despite which side of the fence you're currently on at the moment as a result of the announcement.
Echt DE reden om BC te kopen voor mij.quote:We don't have any plans to increase the raid size for expansion. If anything we're focused on creating smaller player capped raid dungeons for the Burning Crusade as we've stated as early as when we hosted the BlizzCon event.
Nieuwe classes komen later maar ze willen dat eerst alles ge balanced is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Ik had liever gehad dat ze wat nieuwe classes hadden ingevoerd (bard , shadowknight , monk om er maar ff 3 te noemen)
Ik weet niet of het spel er monder 'leuk' van gaat worden , leuker zal het in iig niet worden , maar ja ik wacht wel op BC 's kijken of het WoW weer de moeite waard is om er tijd in te steken.
Tot nu toe vind ik 't allemaal een beetje 13 in een dozijn![]()
Zegt me niksquote:Op zondag 23 juli 2006 18:07 schreef seto het volgende:
[..]
Het is de Horde-versie van die quest waarbij Alliance die gast met die 2 honden moet killen.
idd, maar op een zeer actieve pvp server..i dunno... als die forsaken dude wordt aangevalle...spamt ie heel defense en al .quote:Op zondag 23 juli 2006 18:15 schreef Platina het volgende:
die gast met 2 honden killen lijkt me opzicht makkelijker. Die Demetria spawned alleen als je de quest accept en heeft 8 paladins om haar heen die haar healen en stunnen
Sylvanas FTW ^^quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
He![]()
Ik zit op bloodfeather![]()
Welke server zat jij ook alweer??![]()
bleh, ik zit ook op sylvanas en ik vind t helemaal niks, moet je alleen die realmforums al zien...quote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sylvanas FTW ^^
Enne, waarom ben je nooit meer op msn![]()
Vylixan, lvl 56 Tauren druid op Ahn'Qirajquote:Op zondag 23 juli 2006 11:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Sig *check*
Nickname *ehhhh*
Ohw, dat. Vind ik die Horde quest leukerquote:Op zondag 23 juli 2006 18:22 schreef seto het volgende:
[..]
Alliance heeft:
http://thottbot.com/?qu=6187
Horde heeft:
http://thottbot.com/?qu=6148
Hmz, dan zat ik toch foutquote:Op maandag 24 juli 2006 01:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vylixan, lvl 56 Tauren druid op Ahn'Qiraj
Er loopt iemand ander rond op Fok!/GoT met precies dezelfde avatar.....quote:
dat is een gnome magequote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Er loopt iemand ander rond op Fok!/GoT met precies dezelfde avatar.....
Wie gaat er dan ook realmfora lezenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
bleh, ik zit ook op sylvanas en ik vind t helemaal niks, moet je alleen die realmforums al zien...
ingame is 't net zo erg. speel je horde of alliance?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook realmfora lezen
Horde uiteraard ^^quote:Op maandag 24 juli 2006 17:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
ingame is 't net zo erg. speel je horde of alliance?
das natuurlijk valsspelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef enlightenedwizza het volgende:
staff gisteren gekregen, de regalia had ik alweer een week, ik moest alleen wachten op een plekkie in de raid van een andere guild
Forza (Tauren Druid 60)quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
hmm ik ook, en ik vind het bepaald niet echt leuk daar(walanti level 60 priest)
nee hoor, alliance hier.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:32 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent toch van BloodRage? Opvallend dat juist jij dat zegt![]()
.....
och, als je iemand anders voor nop van je investering wilt laten profiterenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:25 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
"slim gebruik maken van game mechanics"
ik mis gvd wel een hele AQ run
Nah?quote:och, als je iemand anders voor nop van je investering wilt laten profiteren ...gemiddelde twin emperors kill, kost ook op farm nog steeds een bank goud nl.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Sig *check*
Nickname *ehhhh*
Ok, wie riep?quote:
Very subtle...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Fliepke het volgende:
Stel nu dat je binnenkort een paar vragen mag stellen aan een van de mannen achter WoW over burning crusade. Wat zou je dan vragen?
Dus niet van die standaard vragen...
0 flasks?quote:
Zelfs dan vind ik het beter om een mede-speler te helpen dan zo egoïstisch je instance af te schermen. Er bestaat ook zoiets als guild reputatie, en als je een beetje goed bent, wil je hier wel een goede reputatie neerzetten. Tenminste, dat vind ik dan.quote:en indien bovenstaande waar is, staat nog steeds de leuke investering erin die je wel degelijk gemaakt hebt om het te leren.
Of ze (eindelijk) wat aan itemisation gaan doen. Met name voor de hybrid classes is dit nogal enorme bagger. Hier wordt zoveel over geklaagd, maar er wordt nooit iets aan gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Fliepke het volgende:
Stel nu dat je binnenkort een paar vragen mag stellen aan een van de mannen achter WoW over burning crusade. Wat zou je dan vragen?
Dus niet van die standaard vragen...
neequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Migwi het volgende:
Recca heeft enige 2 vragen gesteld waar ik ook antwoord op wil hebben.
Vraag die maar
En Fliep, speel je nog/weer?
ja......levellenquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:36 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog tips voor een Tauren hunter lvl 17?
Geen probleemquote:
niet nodig die houd je standaard al op afstand met frosttraps en flare etc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, reroll Orc en lach Alliance Rogues in hun gezicht uit als je hun Stuns resist![]()
die is al vaak beantwoord...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Platina het volgende:
[..]
niet nodig die houd je standaard al op afstand met frosttraps en flare etc.
Vraag voor developer: Waarom hebben ze shamans niet aangepast om deze net zo krachtig te maken als paladins maar juist voor de simpele oplossing gekozen en zo een leuk uniek aspect van het spel te verpesten?
Ja, want een Rogue kan natuurlijk nooit de jump op een Hunter hebben....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Platina het volgende:
[..]
niet nodig die houd je standaard al op afstand met frosttraps en flare etc.
Doet het ook afaik. Tenminste, rogues verschijnen enorm vlug na vanishen bij mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, want een Rogue kan natuurlijk nooit de jump op een Hunter hebben....
Wie gaat er nou de hele tijd Flaren en Freezing Traps neerleggen, dat doe je ook alleen maar als je weet dat er zo'n aap rondloopt en ik loop ook echt niet de hele tijd m'n mini-map te checken (niet als ik in een humanoid gebied rond struin iig).
Dus jump, en als 't een goede Rogue is moet ik verdomde lucky zijn om nog weg te komen, zelfs met SS-FD-FT.
Iets anders, moet een DoT Vanish niet breken?
Ally'squote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Draw het volgende:
Ik speel zelf op de Arathor realm pve. Ik heb nu een lvl 58 NE Hunter en ik vind het nog steeds een TE verslavend spel
ergens op de officieele forums, kan em zo niet direct vinden thoquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef Platina het volgende:
[..]
waar dan? ik heb het namelijk nog niet gelezen.
Duurt echt aaaaaaages bij mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Doet het ook afaik. Tenminste, rogues verschijnen enorm vlug na vanishen bij mij
ik heb natuurlijk over gericht pvp en geen gegank ergens want dat verandrt de complete situatiequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, want een Rogue kan natuurlijk nooit de jump op een Hunter hebben....
Wie gaat er nou de hele tijd Flaren en Freezing Traps neerleggen, dat doe je ook alleen maar als je weet dat er zo'n aap rondloopt en ik loop ook echt niet de hele tijd m'n mini-map te checken (niet als ik in een humanoid gebied rond struin iig).
Dus jump, en als 't een goede Rogue is moet ik verdomde lucky zijn om nog weg te komen, zelfs met SS-FD-FT.
Iets anders, moet een DoT Vanish niet breken?
Jij hebt dan ook maar één DoT, Recca 2, 3 of 4 ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
Duurt echt aaaaaaages bij mij.
Okay, ik heb nu dan nog Hunter's Mark wat 9 van de 10 keer ook boven z'n hoofdje hangt, maar dat kan straks niet meer
Klopt, maar dat betekent niet dat ze meer dan 5 seconden niet zichtbaar moeten zijn, serpent sting tickt wel iets sneller.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook maar één DoT, Recca 2, 3 of 4 ofzo.
Ik heb maar iets van 5x een full MC clear gedaan en vind het nu al vet saai. Ik druk echt maar op 1 knopje and that's it (bijna dan...). Persoonlijk vind ik dat er al trash genoeg zitquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef Gijsje het volgende:
Gister eerste keer Molten Core gedaan, 2 Lawbringer items erbij gekregen de helm en de hands. Nog 6 andere items te gaan. Overigens vond ik het wel meevallen de eerste keer MC, natuurlijk een hele ervaren groep waar ik mee naar MC ging. Maar toch had ik er wat meer vijanden verwacht.
welkom bij de club. het is daar gewoon ubersaai.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik heb maar iets van 5x een full MC clear gedaan en vind het nu al vet saai. Ik druk echt maar op 1 knopje and that's it (bijna dan...). Persoonlijk vind ik dat er al trash genoeg zit![]()
Yep. Maar goed, de halve rogue class hangt aan elkaar van bugs en dergelijke dingen, net zoals een flink stuk van de magi. (*kuch Blink, Cold snap, Ice Block.*)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat ze meer dan 5 seconden niet zichtbaar moeten zijn, serpent sting tickt wel iets sneller.
En 5 seconden is best lang.
Het was toch Molten Bore?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:01 schreef Fratz het volgende:
[..]
welkom bij de club. het is daar gewoon ubersaai.
Bore Core?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het was toch Molten Bore?
Molten Core = Teh Bore. (Pun intended.)quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Bore Core?
Maar ja, freaking saai!
KANEDAAAAA!!!!!!
kekquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Molten Core = Teh Bore. (Pun intended.)
Even offtopic, maar onze MT heeft een alt met de naam Shaitan.quote:
Nee wipen en je repaircosts betalen is leuk, dat doe ik al in aq40/naxxquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Takje het volgende:
Doe MC maar eens met een onervaren groep, is niet echt saai dan hoor.
wtf, dat past nog slechter dan Cyndane bij mijn Nelf Huntressquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even offtopic, maar onze MT heeft een alt met de naam Shaitan.(NE Huntard.)
Niiice.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Fliepke het volgende:
Zo dan ben ik weer terug van de blizzard persconferentie. Ik kan er nog niks over zeggen, maar binnenkort maken jullie kans op een van deze twee shirts op FOK!games:
[afbeelding]
Je bent goed geinformeerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niiice.
Vrijdag 18:00 GMT mag je dingen vertellen toch?
/flexquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
EINDELIJK!
De eerste die 'm doorheeft.
Loop 't al 2 dagen te brullen
oh cool *kwijlt over het toetsenbordquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Fliepke het volgende:
Zo dan ben ik weer terug van de blizzard persconferentie. Ik kan er nog niks over zeggen, maar binnenkort maken jullie kans op een van deze twee shirts op FOK!games:
[afbeelding]
lol, wtf, 't zijn t-shirts hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oh cool *kwijlt over het toetsenbord![]()
Alsof iemand daarmee zou gaan lopenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
*meldtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof iemand daarmee zou gaan lopen![]()
Ben wel benieuwd wat je allemaal te melden heb
Ik zou er mee lopen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof iemand daarmee zou gaan lopen![]()
Ben wel benieuwd wat je allemaal te melden heb
Thuis?quote:
ja nou en ik vond het mooie t-shirts en ik zou ze best dragen. Of ben jij zo iemand die WoW speelt maar het niet durft te vertellen aan je vrienden omdat je je anders schaamtquote:
volgens mij is er niemand die niet weet dat ik 't speel, maar *drool* gaat mij echt iets te ver.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja nou en ik vond het mooie t-shirts en ik zou ze best dragen. Of ben jij zo iemand die WoW speelt maar het niet durft te vertellen aan je vrienden omdat je je anders schaamt
wat was nou het nieuws dat je nniet mocht vertellen tot vrijdag 18.00. En ik vind de shirts mooiquote:
Er was eigenlijk weinig nieuws behalve dat hijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat was nou het nieuws dat je nniet mocht vertellen tot vrijdag 18.00. En ik vind de shirts mooi![]()
Heej iemand op Kazzak, ik speel ook op Kazzak, als een lelijke undead...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Kom meegamen op Kazzak.
Horde ftw.![]()
Net gererolled.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:50 schreef Nealz het volgende:
[..]
Heej iemand op Kazzak, ik speel ook op Kazzak, als een lelijke undead...
Wie ben je en welke guild ;P
Op welke server zit je?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
word het trouwens wel wat leuker? Dat WoW, ik ben nu bij lvl 7 ofzo en ben maar 2 andere mensen tegen gekomen
WoW wordt echt wel leuker , in de newbies zone kom je ook weinig volk tegen , daarna wordt het een stuk leuker , totdat je lvl 60 bent , dan is het een stuk minder leuk , of je moet van dag in dag dezelfde dungeon grinden houdenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
word het trouwens wel wat leuker? Dat WoW, ik ben nu bij lvl 7 ofzo en ben maar 2 andere mensen tegen gekomen
Oke, het is een leuke server met best wel wat high end guilds... ik speel in Wipe als Aquinas.. of mn alt Rexna , als je me eens ziet moet je maar een hug gevenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Net gererolled.
Was alliance zat. En het raiden.
Ben nu undead rogue aan het levellen; Ergoproxy.
Als ik 60 ding, het raid-gebeuren weer oppakken denk ik
Jij?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooooooooch schei uit met dat technische gebrabbel, ik maak jullie allemaal in met mijn human warlock , level 60 uiteraard![]()
ik schaam me diep voor deze verborgen verslavingquote:
ik stuur geen geld, ik krijg het alleenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef tonks het volgende:
Ik ben pas net begonnen hoor. stuur me eens geld
![]()
Als warlock ben je toch binnen zoveel dagen helemaal epicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik schaam me diep voor deze verborgen verslaving. Maar ik heb wel 1 epic, een lei of lilies!
![]()
Tof. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef DjNivek het volgende:
Yay
Binnenkort komt ook m'n trailertje/movietje uit, de cameraman gaat het vandaag compressen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:17 schreef DjNivek het volgende:
Onze warlock drops vallen wel tegen de laatste tijd
Amper cloth drops in Naxx (ik ben dan ook de enige warlock in de guild met 2 Plagueheart), Nemesis dropt ook nog maar amper, en met splinters heb ik ook geen geluk meer (hoewel, deze lockout 3 splinters so far, zit nu op 15). Buff plx
Zoveel moet je nog niet van me verwachten, hoewel het wel tof zou zijn als ik ook zoiets in elkaar weet te flansen. Ik zal zo m'n ENORME test filmpje even uploaden. Niks van verwachten, ik wilde alleen even de basics weten van het programma. Maar het laat zien waarom ik het filmpje gemaakt hebquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:14 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Tof. Ben benieuwd
Heb zelf ook wat lopen kloten met AE / C4D.
Nu nog een high-end guild vinden voor naxx footage ofzo.
Intro-Testje !
Thaddius en Gothik tegelijk, dat is niet echt handigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie nu Thaddius aan het tryen?
o-t: ik merk nu ineens dat het mp3'tje onder m'n teaser nogal crap is.
Als je fraps-footage een beetje netjes is lijkt het me wel tof om er mee aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zoveel moet je nog niet van me verwachten, hoewel het wel tof zou zijn als ik ook zoiets in elkaar weet te flansen. Ik zal zo m'n ENORME test filmpje even uploaden. Niks van verwachten, ik wilde alleen even de basics weten van het programma. Maar het laat zien waarom ik het filmpje gemaakt heb
LOLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef DjNivek het volgende:
M'n eigen fraps is nogal bagger, maar dat zie je zo wel. Het is puur eigen materiaal om een beetje mee te kloten. De cameraman had 30+ fps tijdens recorden in 11xx X nogwat resolutie, dus daar verwacht ik wel goed materiaal van te krijgen. Ik zat redelijk laag met FPS, jammer genoeg. Was wel z'n eerste keer als cameraman, dus wel een paar slechte scenes die weggegooit waren, maar ja.
De reden waarom ik het filmpje gemaakt heb: Hier!
Hebben jullie niet toevallig footage liggen van een naxx boss ofzo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef DjNivek het volgende:
Hebben niet echt een vaste editor. Pocus deed het meeste, maar is inactive voor een tijdje. Voor de rest, tja, is het meer zoiets van 'doe het zelf maar'
Dude, neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:09 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Hebben jullie niet toevallig footage liggen van een naxx boss ofzo?
Heb zin om er iets heel tofs van te maken.
Moet RnS maar beoordelen of het wat is![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan Mtv headers maken..
Ok ik kom ook wel, ben even allemaal servers aan 't uitproberen om te kijken welke leukst is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:23 schreef tonks het volgende:
Ik speel dus op kazzak, maar mijn orc is maar level 8 en nu ben ik naar de hoofdstad gevlogen en iedereen is daar lvl 60. nu kan ik niet trainen want die beesten daar zijn ook allemaal sterker
!
Het is een low-population server zie ik. Wat is je naam daar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
Mage FTW.quote:
Die outnuken ons zo hard met die nieuwe specs en langere gevechten ><quote:
nerf dan fear gelijk, iig dat dots wel kans hebben om fear te breken..ik word helemaal gek, bij elke warlock hetzelfde...fear...dots.... en het blijft gewoon feared...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die outnuken ons zo hard met die nieuwe specs en langere gevechten ><
Buff mages my ass, nerf!
17/31/3 FTW voor dmg en ook nog redelijke manaefficientie als EZ-mode.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die outnuken ons zo hard met die nieuwe specs en langere gevechten ><
Buff mages my ass, nerf!
Die was er wel altijd, idd al een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef KreKkeR het volgende:
Is het misschien een idee om in de openingspost een lijstje bij te houden van WoW-spelende fokkers met daarbij server, side en ingame naam?
Klopte dan ook geen reet meer vanquote:Op maandag 31 juli 2006 01:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die was er wel altijd, idd al een tijdje niet meer gezien![]()
neen, hier kun je je postaantal omhoog krikkenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:41 schreef Takje het volgende:
Is er iemand die dit gaat noteren dan?
Takje 60 Gnome Mage - Stormscale
lolol Nix, van ex deathwingquote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Nix, lvl 60 Undead Warlock @ Tarren Mill
Nixx, lvl 46 Undead Rogue @ Tarren Mill
Yep.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lolol Nix, van ex deathwing
mmh maybe dat je Shok of Xeqtr herinnert.. thats me
Ik herken je Landbouw character, heb em wel eens zien lopen, die naam viel me altijd (negatiefquote:Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef Tain het volgende:
Daecon - 60 Undead Mage - Ragnaros
Landbouw - 57 Tauren Shaman - Ragnaros
Mekra - 39 Tauren Hunter - Ragnaros
Awala - 41 Night Elf Hunter - Steamwheedle Cartel
Briannah - 18 Human Paladin - Steamwheedle Cartel
en nog een zooi alts
Hey Omen, Garadior @ Trollbane hier. Hoe is het nou?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Omentuva - 60 Gnome Mage - Trollbane
Cormamin - 44 Dwarf Warrior - Trollbane
Omentuva - 35 Undead Priest - Talnivarr
Ach ja vond het wel toepasselijk een koe die landbouw heetquote:Op maandag 31 juli 2006 17:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik herken je Landbouw character, heb em wel eens zien lopen, die naam viel me altijd (negatief) op.
Goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:46 schreef Adagio het volgende:
[..]
Hey Omen, Garadior @ Trollbane hier. Hoe is het nou?
Zou wel mooi zijn als iemand zichzelf op zou offeren om dit te doen. Topicstarter misschien?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
neen, hier kun je je postaantal omhoog krikken
Ik als resto/balance druid ben vooral blij met innervate als spell ipv talent. Kan een echte life saver zijn. Niet alleen van mij maar van de hele partyquote:anyway...zijn de rogues een beetje blij met hun revamp?
ik wel als druid, tenminste iets meer scaling met m'n finishing moves
16 nu, door gebrek aan healers vandaag zijn we maar aan Heigan begonnen, met resultaatquote:Op maandag 31 juli 2006 17:37 schreef Departak het volgende:
Departack lvl 60 Troll Mage @ Dragonblight
Hoeveel splinters heb je inmiddels DjNivek?
Stacken ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
16 nu, door gebrek aan healers vandaag zijn we maar aan Heigan begonnen, met resultaat
ik heb nog een keer maraudon met jouw gerund op me Kargos charquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:54 schreef Apelazerus het volgende:
Guanoape - Level 60 druid - Dunemaul
Tomato () - Level 44 warlock - Dunemaul
Speel voornamelijk op main, alts heb ik geen zin meer in![]()
16 pasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
16 nu, door gebrek aan healers vandaag zijn we maar aan Heigan begonnen, met resultaat
Op mijn server zijn die Seals of Ascension te goedkoop op AH, staan ze voor 1 a 2 gold op dus ik heb hem al sinds level 16quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Departak het volgende:
[..]
16 pasIk had juist op jou gerekend op nieuwe informatie over die vette shit
![]()
Ik heb gister na de AQ20 run met pickups () (Kuniraxx wel neer met maar 1 try) Maar even m'n Seal of Ascension gehaald.. Wel gaaf als mage, gewoon lekker Emberstrife soloën, niet moeilijk doen met een groep
![]()
Er zijn geen concrete plannen volgens mij. Op de Amerikaanse forums zijn er wel wat suggesties die mogelijk worden overgenomen zoals lifetap met thread reduction, of lifetap soort van channeled maken. Enkele problemen zullen in ieder geval in de expansion (quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:07 schreef jogy het volgende:
Zijn er nog steeds geen plannen voor een warlock revamp trouwens?
Zoals Deathcoil en unbreakable fears!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:11 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Er zijn geen concrete plannen volgens mij. Op de Amerikaanse forums zijn er wel wat suggesties die mogelijk worden overgenomen zoals lifetap met thread reduction, of lifetap soort van channeled maken. Enkele problemen zullen in ieder geval in de expansion () worden opgelost...
Fear is al generfed. Bovendien als warlocks geen deathcoil hebben en geen succubus dan worden ze ook door iedere warrior/rogue geowned......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zoals Deathcoil en unbreakable fears!
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Op mijn server zijn die Seals of Ascension te goedkoop op AH, staan ze voor 1 a 2 gold op dus ik heb hem al sinds level 16
imo is Fear gebuffed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Fear is al generfed. Bovendien als warlocks geen deathcoil hebben en geen succubus dan worden ze ook door iedere warrior/rogue geowned......
Hehe, ik ken jouw char in ieder geval nog wel. Niet te verwarren met Khargos, de dwarf warrior die alles killedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Platina het volgende:
[..]
ik heb nog een keer maraudon met jouw gerund op me Kargos char![]()
maar de andere 6 classes en in het geval de warrior/rogue hun tricks niet doen, heb je een gegarandeerde kill..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Fear is al generfed. Bovendien als warlocks geen deathcoil hebben en geen succubus dan worden ze ook door iedere warrior/rogue geowned......
Zie jij je een shaman blood elf voor je? Blood Elves zijn meer magie-gericht dan de andere rassen, en waarschijnlijk hebben ze daarom geen Warrior gekregen, maar who cares? Bij Horde heb je Tauren Warriors met 5% meer health. Besides, de Horde had al 3 Shaman rassen, Alliance maar 2 met Paladin. Horde whiners, pfff....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef GaRleC het volgende:
Jezus de hele Allience bestaat dadelijk uit Dranei; Ze kunnen Pala,shammy en warrior zijn.
En de BLood elfs alleen pala en niet eens warrior !!
50% rolled dadelijk een dranei das duidelijk
Idd, beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zie jij je een shaman blood elf voor je? Blood Elves zijn meer magie-gericht dan de andere rassen, en waarschijnlijk hebben ze daarom geen Warrior gekregen, maar who cares? Bij Horde heb je Tauren Warriors met 5% meer health. Besides, de Horde had al 3 Shaman rassen, Alliance maar 2 met Paladin. Horde whiners, pfff....
BE Female Warrior !!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
Idd, beetje vermoeiend.
Krijgen ze na veel gewhine al paladins, zeiken ze nog meer... Alsof je desperately een BE warrior wilde spelen.
lol die van dranei male, tunak tunakquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
BE Female Warrior !!
Maar ik hou 't lekker bij m'n NE Huntress![]()
Weet je wat ik wel zou willen zien.
NIEUWE DANCE MOVES!
Zijn echt aan iets nieuws toe imo.
BE male dance = uber cool trouwens
Dat is echt een debiele dance, ziet er totaal niet uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lol die van dranei male, tunak tunak
en die me naam gejat heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef Apelazerus het volgende:
[..]
Hehe, ik ken jouw char in ieder geval nog wel. Niet te verwarren met Khargos, de dwarf warrior die alles killed![]()
Bloodelves kunnen naast pala toch ook genoeg andere classes zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef GaRleC het volgende:
Jezus de hele Allience bestaat dadelijk uit Dranei; Ze kunnen Pala,shammy en warrior zijn.
En de BLood elfs alleen pala en niet eens warrior !!
50% rolled dadelijk een dranei das duidelijk
Ik heb liever dat veel mensen rerollen, is het rustiger voor mij in de Outlands. Ik ga ervan uit dat Outlands heel lastig wordt qua levelen vanwege de hoeveelheid horde/alliance die er heen zullen gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Draw het volgende:
Ik ga de 1e paar weken niks van de nieuwe races rollen. Die begin gebieden zullen overspoeld worden met nieuwe characters volgens mij.
Wat heeft Blizzard dan verpest aan de druids? (Even los v/d items die zich vaak richten op de resto).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:34 schreef Apelazerus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat veel mensen rerollen, is het rustiger voor mij in de Outlands. Ik ga ervan uit dat Outlands heel lastig wordt qua levelen vanwege de hoeveelheid horde/alliance die er heen zullen gaan.
Voor mij zijn er eigenlijk maar 2 opties: ik blijf bij mijn druid, tenminste als blizzard deze class niet nog erger verpest, of ik stop![]()
Komen nu juist steeds meer items bij die voor feral druids geschikt zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat heeft Blizzard dan verpest aan de druids? (Even los v/d items die zich vaak richten op de resto).
Neen, zie items in Naxx...bovendien zijn er ook nog moonkins zie items willenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Komen nu juist steeds meer items bij die voor feral druids geschikt zijn
Die Plagueheart shoulders lijken net 'verrotte' Felheart shoulders.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef DjNivek het volgende:
Ik krijg weer flashbacks van vroegah, toen ik equip had dat niet echt er goed uit zag qua combinatie (robe of the void + felheart shoulders nadat ze die graphics kregen, daarvoor zag het er best goed uit).
Dit is m'n lock nu:
[afbeelding]
De hele class scaled gewoon niet. We zijn in alle opzichten minder dan de rest, en itemisation speelt hier een behoorlijke rol in. Talent trees zijn kansloos, alle 31 punts talents zijn bagger. Moonkin is wel grappig, maar wtf moet je daarmee als 31-point talent? Zelfde geld voor feral, +3% crit is gewoon niet genoeg. En dan Swiftmend. Blizzard deed ons een plezier om innervate trainable te maken, en wat krijgen we ervoor terug? Een kansloze spell die alleen tof is in pvp. In mijn guild moesten we altijd 31 punten in resto hebben voor een bepaalde rank, nu nog maar 21, omdat swiftmend niet nodig is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat heeft Blizzard dan verpest aan de druids? (Even los v/d items die zich vaak richten op de resto).
addictquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef Migwi het volgende:
YAY!
Onze eerste raid sinds weken weer!
Binnenkort eindelijk ook Naxx, about freaking time!
En weer krijg ik 't idee dat druids evenveel dmg willen doen als pure melee classes. Of evenveel spell dmg als mages bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef Apelazerus het volgende:
[..]
De hele class scaled gewoon niet. We zijn in alle opzichten minder dan de rest, en itemisation speelt hier een behoorlijke rol in. Talent trees zijn kansloos, alle 31 punts talents zijn bagger. Moonkin is wel grappig, maar wtf moet je daarmee als 31-point talent? Zelfde geld voor feral, +3% crit is gewoon niet genoeg. En dan Swiftmend. Blizzard deed ons een plezier om innervate trainable te maken, en wat krijgen we ervoor terug? Een kansloze spell die alleen tof is in pvp. In mijn guild moesten we altijd 31 punten in resto hebben voor een bepaalde rank, nu nog maar 21, omdat swiftmend niet nodig is.
Des te meer nieuwe content er wordt gereleased, des te meer druids achterop raken. Melee/dps classes krijgen uber gear waarmee ze godlike worden, wij krijgen healing gear om lekker te healen.
Wat een gezeur zeg. Ik speel zelf ook een druid en er zijn maar weinig classes die in pvp van mij winnen. Op warlocks na ben ik voor geen enkele class bang in pvp (ik zeg niet dat ik tegen andere classes default win, maar ik ben ook zeker niet kansloos). Sinds innervate een skill is geworden ben ik een hybrid druid. dus 0/30/21. Met mijn feral gear, paar mc-bwl epics en grotendeels aq en zg blues, kom ik op 6.5k health en 9.5k armor in beer. Met een eigen critchance van 25%. Pak daar een instant healtje bij als je even in de shit zit en je tegenstander moet zich door 10k hitpoints heenvreten. Tuurlijk is onze damageoutput lager, maar daar staat endurance tegenover. Outlasten is de name of the game.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef Apelazerus het volgende:
[..]
De hele class scaled gewoon niet. We zijn in alle opzichten minder dan de rest, en itemisation speelt hier een behoorlijke rol in. Talent trees zijn kansloos, alle 31 punts talents zijn bagger. Moonkin is wel grappig, maar wtf moet je daarmee als 31-point talent? Zelfde geld voor feral, +3% crit is gewoon niet genoeg. En dan Swiftmend. Blizzard deed ons een plezier om innervate trainable te maken, en wat krijgen we ervoor terug? Een kansloze spell die alleen tof is in pvp. In mijn guild moesten we altijd 31 punten in resto hebben voor een bepaalde rank, nu nog maar 21, omdat swiftmend niet nodig is.
Des te meer nieuwe content er wordt gereleased, des te meer druids achterop raken. Melee/dps classes krijgen uber gear waarmee ze godlike worden, wij krijgen healing gear om lekker te healen.
Voor een voidwalker heb je wel een shard nodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef GameMaster het volgende:
Hey , ik heb een vraagje...ik zit vast bij een quest.
Ik zal de quest even posten.
Quest: The Binding
Objectives:
Using the Bloodstone Choker, summon and subdue a voidwalker, then return the Bloodstone Choker to Gakin the Darkbinder in Stormwind.
Game Description:
By retrieving my choker and besting Surena, you've proven that you're at least as capable as she was.
With that said, I can tell you're direly in need of training. You can manage the flows of magic, yes, but being a warlock is much more than that.
I will show you how to command a voidwalker, but before I can, you must call one forth at a summoning circle and subdue it using whatever weapons--physical and magical--you have at your disposal. Use the magic of this choker at the summoning circle below.
Maar ik snap het niet , ik heb wel de spell summon voidwalker , alleen ik heb geen soul shard ( dat hoeft volgens mij ook niet )
Maar ik sta dan in z'n Summon Ring , en dan? ik kan niks oproepen , heb ik dan wel soul shard nodig.
En zoja , kan ik dan mijn eingen voidwalker uitschakelen?
sterker nog...voor al je pets (behalve imp) heb je een shard nodigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
Voor een voidwalker heb je wel een shard nodig.
Mja maar ik meen me te herinneren dat je tijdens het oproepen van de walker voor de quest zelf geen shard bij je hoeft te hebben. Dat is pas als je de quest hebt gedaan en je de spell krijgt om er 1 op te roepen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:46 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
sterker nog...voor al je pets (behalve imp) heb je een shard nodig
quote:Bloodstone Choker
Quest Item
Unique
Use: Call forth a voidwalker using the summoning circle.
Cooldown: 3 min
10 sec cast
Item Level 1
Source: Quest
Use: Quest
welke lock heeft er nou geen shards bij zich..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:00 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Mja maar ik meen me te herinneren dat je tijdens het oproepen van de walker voor de quest zelf geen shard bij je hoeft te hebben. Dat is pas als je de quest hebt gedaan en je de spell krijgt om er 1 op te roepen.
Pff ik moet nog 1,5 week wachten vordat ik weer normaal kan raiden (vakantie>>camping>>sucky wifi connect).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef Migwi het volgende:
YAY!
Onze eerste raid sinds weken weer!
Binnenkort eindelijk ook Naxx, about freaking time!
Hmm het gaat niet slecht met Disorder, we hebben wat last gehad van de vakantie en wat stagnatie maar slecht is een beetje overdreven:)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef znarch het volgende:
^ schijnt slecht te gaan met Disorder Denial en offspring laatste tijd
Iig je hebt het over Trollbane he ?
En ja hoor![]()
![]()
Ik kom er nu pas achter dat disorder NL only is![]()
![]()
![]()
![]()
waar je realm website niet goed voor is
Denial is ook nl
![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef znarch het volgende:
^ schijnt slecht te gaan met Disorder Denial en offspring laatste tijd
Iig je hebt het over Trollbane he ?
En ja hoor![]()
![]()
Ik kom er nu pas achter dat disorder NL only is![]()
![]()
![]()
![]()
waar je realm website niet goed voor is
Denial is ook nl
![]()
Ik heb Gnomes altijd maar debiel gevonden op elke andere mount dan dat bouwpakket van ze.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef V-Unit het volgende:
Wooot ZG raptor roll gewonnen met mijn Gnome Rogue
Super slick zo'n klein ventje op zon groot beest![]()
Slecht is inderdaad wat overdreven. Punt is dat we zelfstandig geen first kill meer hebben gehaald sinds fuckin' begin mei. Dat is dus gewoon een zware stagnatie en dat is irritant aan het worden. Zwaar irritant IMO. En dan doe je MC/BWL maar lekker, en dan gaat BWL niet eens in één avond en dan heb je maximaal 2 raidavonden voor AQ, vaak maar 1 en die kwam om de een of andere reden nooit vol. Reden mag je zelf bedenken, ik houd het lekker op geen zin in wipen van veel mensen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef deff het volgende:
[..]
Hmm het gaat niet slecht met Disorder, we hebben wat last gehad van de vakantie en wat stagnatie maar slecht is een beetje overdreven:)
Zie het meer als mensen die AQ40 gewoon geen flikker aanvinden en je dus moelijk raids vol kan krijgen daarheen, dus bleef er niets anders over dan het farmen van MC/BWL en dat wordt ook erg boring kan ik je vertellen:).
Nu NAXX er is en dat lekker valt bij de hele guild verwacht ik dat we na de vakanite weer dik gaan pwnen, en dan komt AQ40 met terug werkende kracht ook wel goed:)
En elke grote raiding guild heeft last van de vakanite's, somnium kan ook maar net de raids volmaken, offspring doet het samen met jad geloof ik en wij met Denial...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |