0 flasks?quote:
Zelfs dan vind ik het beter om een mede-speler te helpen dan zo egoïstisch je instance af te schermen. Er bestaat ook zoiets als guild reputatie, en als je een beetje goed bent, wil je hier wel een goede reputatie neerzetten. Tenminste, dat vind ik dan.quote:en indien bovenstaande waar is, staat nog steeds de leuke investering erin die je wel degelijk gemaakt hebt om het te leren.
Of ze (eindelijk) wat aan itemisation gaan doen. Met name voor de hybrid classes is dit nogal enorme bagger. Hier wordt zoveel over geklaagd, maar er wordt nooit iets aan gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Fliepke het volgende:
Stel nu dat je binnenkort een paar vragen mag stellen aan een van de mannen achter WoW over burning crusade. Wat zou je dan vragen?
Dus niet van die standaard vragen...
neequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Migwi het volgende:
Recca heeft enige 2 vragen gesteld waar ik ook antwoord op wil hebben.
Vraag die maar
En Fliep, speel je nog/weer?
ja......levellenquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:36 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog tips voor een Tauren hunter lvl 17?
Geen probleemquote:
niet nodig die houd je standaard al op afstand met frosttraps en flare etc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, reroll Orc en lach Alliance Rogues in hun gezicht uit als je hun Stuns resist![]()
die is al vaak beantwoord...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Platina het volgende:
[..]
niet nodig die houd je standaard al op afstand met frosttraps en flare etc.
Vraag voor developer: Waarom hebben ze shamans niet aangepast om deze net zo krachtig te maken als paladins maar juist voor de simpele oplossing gekozen en zo een leuk uniek aspect van het spel te verpesten?
Ja, want een Rogue kan natuurlijk nooit de jump op een Hunter hebben....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Platina het volgende:
[..]
niet nodig die houd je standaard al op afstand met frosttraps en flare etc.
Doet het ook afaik. Tenminste, rogues verschijnen enorm vlug na vanishen bij mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, want een Rogue kan natuurlijk nooit de jump op een Hunter hebben....
Wie gaat er nou de hele tijd Flaren en Freezing Traps neerleggen, dat doe je ook alleen maar als je weet dat er zo'n aap rondloopt en ik loop ook echt niet de hele tijd m'n mini-map te checken (niet als ik in een humanoid gebied rond struin iig).
Dus jump, en als 't een goede Rogue is moet ik verdomde lucky zijn om nog weg te komen, zelfs met SS-FD-FT.
Iets anders, moet een DoT Vanish niet breken?
Ally'squote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Draw het volgende:
Ik speel zelf op de Arathor realm pve. Ik heb nu een lvl 58 NE Hunter en ik vind het nog steeds een TE verslavend spel
ergens op de officieele forums, kan em zo niet direct vinden thoquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef Platina het volgende:
[..]
waar dan? ik heb het namelijk nog niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |