Hey Omen, Garadior @ Trollbane hier. Hoe is het nou?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Omentuva - 60 Gnome Mage - Trollbane
Cormamin - 44 Dwarf Warrior - Trollbane
Omentuva - 35 Undead Priest - Talnivarr
Ach ja vond het wel toepasselijk een koe die landbouw heetquote:Op maandag 31 juli 2006 17:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik herken je Landbouw character, heb em wel eens zien lopen, die naam viel me altijd (negatief) op.
Goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:46 schreef Adagio het volgende:
[..]
Hey Omen, Garadior @ Trollbane hier. Hoe is het nou?
Zou wel mooi zijn als iemand zichzelf op zou offeren om dit te doen. Topicstarter misschien?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
neen, hier kun je je postaantal omhoog krikken
Ik als resto/balance druid ben vooral blij met innervate als spell ipv talent. Kan een echte life saver zijn. Niet alleen van mij maar van de hele partyquote:anyway...zijn de rogues een beetje blij met hun revamp?
ik wel als druid, tenminste iets meer scaling met m'n finishing moves
16 nu, door gebrek aan healers vandaag zijn we maar aan Heigan begonnen, met resultaatquote:Op maandag 31 juli 2006 17:37 schreef Departak het volgende:
Departack lvl 60 Troll Mage @ Dragonblight
Hoeveel splinters heb je inmiddels DjNivek?
Stacken ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
16 nu, door gebrek aan healers vandaag zijn we maar aan Heigan begonnen, met resultaat
ik heb nog een keer maraudon met jouw gerund op me Kargos charquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:54 schreef Apelazerus het volgende:
Guanoape - Level 60 druid - Dunemaul
Tomato () - Level 44 warlock - Dunemaul
Speel voornamelijk op main, alts heb ik geen zin meer in![]()
16 pasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
16 nu, door gebrek aan healers vandaag zijn we maar aan Heigan begonnen, met resultaat
Op mijn server zijn die Seals of Ascension te goedkoop op AH, staan ze voor 1 a 2 gold op dus ik heb hem al sinds level 16quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Departak het volgende:
[..]
16 pasIk had juist op jou gerekend op nieuwe informatie over die vette shit
![]()
Ik heb gister na de AQ20 run met pickups () (Kuniraxx wel neer met maar 1 try) Maar even m'n Seal of Ascension gehaald.. Wel gaaf als mage, gewoon lekker Emberstrife soloën, niet moeilijk doen met een groep
![]()
Er zijn geen concrete plannen volgens mij. Op de Amerikaanse forums zijn er wel wat suggesties die mogelijk worden overgenomen zoals lifetap met thread reduction, of lifetap soort van channeled maken. Enkele problemen zullen in ieder geval in de expansion (quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:07 schreef jogy het volgende:
Zijn er nog steeds geen plannen voor een warlock revamp trouwens?
Zoals Deathcoil en unbreakable fears!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:11 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Er zijn geen concrete plannen volgens mij. Op de Amerikaanse forums zijn er wel wat suggesties die mogelijk worden overgenomen zoals lifetap met thread reduction, of lifetap soort van channeled maken. Enkele problemen zullen in ieder geval in de expansion () worden opgelost...
Fear is al generfed. Bovendien als warlocks geen deathcoil hebben en geen succubus dan worden ze ook door iedere warrior/rogue geowned......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zoals Deathcoil en unbreakable fears!
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Op mijn server zijn die Seals of Ascension te goedkoop op AH, staan ze voor 1 a 2 gold op dus ik heb hem al sinds level 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |