imo is Fear gebuffed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Fear is al generfed. Bovendien als warlocks geen deathcoil hebben en geen succubus dan worden ze ook door iedere warrior/rogue geowned......
Hehe, ik ken jouw char in ieder geval nog wel. Niet te verwarren met Khargos, de dwarf warrior die alles killedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Platina het volgende:
[..]
ik heb nog een keer maraudon met jouw gerund op me Kargos char![]()
maar de andere 6 classes en in het geval de warrior/rogue hun tricks niet doen, heb je een gegarandeerde kill..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Fear is al generfed. Bovendien als warlocks geen deathcoil hebben en geen succubus dan worden ze ook door iedere warrior/rogue geowned......
Zie jij je een shaman blood elf voor je? Blood Elves zijn meer magie-gericht dan de andere rassen, en waarschijnlijk hebben ze daarom geen Warrior gekregen, maar who cares? Bij Horde heb je Tauren Warriors met 5% meer health. Besides, de Horde had al 3 Shaman rassen, Alliance maar 2 met Paladin. Horde whiners, pfff....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef GaRleC het volgende:
Jezus de hele Allience bestaat dadelijk uit Dranei; Ze kunnen Pala,shammy en warrior zijn.
En de BLood elfs alleen pala en niet eens warrior !!
50% rolled dadelijk een dranei das duidelijk
Idd, beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zie jij je een shaman blood elf voor je? Blood Elves zijn meer magie-gericht dan de andere rassen, en waarschijnlijk hebben ze daarom geen Warrior gekregen, maar who cares? Bij Horde heb je Tauren Warriors met 5% meer health. Besides, de Horde had al 3 Shaman rassen, Alliance maar 2 met Paladin. Horde whiners, pfff....
BE Female Warrior !!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
Idd, beetje vermoeiend.
Krijgen ze na veel gewhine al paladins, zeiken ze nog meer... Alsof je desperately een BE warrior wilde spelen.
lol die van dranei male, tunak tunakquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
BE Female Warrior !!
Maar ik hou 't lekker bij m'n NE Huntress![]()
Weet je wat ik wel zou willen zien.
NIEUWE DANCE MOVES!
Zijn echt aan iets nieuws toe imo.
BE male dance = uber cool trouwens
Dat is echt een debiele dance, ziet er totaal niet uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lol die van dranei male, tunak tunak
en die me naam gejat heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef Apelazerus het volgende:
[..]
Hehe, ik ken jouw char in ieder geval nog wel. Niet te verwarren met Khargos, de dwarf warrior die alles killed![]()
Bloodelves kunnen naast pala toch ook genoeg andere classes zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef GaRleC het volgende:
Jezus de hele Allience bestaat dadelijk uit Dranei; Ze kunnen Pala,shammy en warrior zijn.
En de BLood elfs alleen pala en niet eens warrior !!
50% rolled dadelijk een dranei das duidelijk
Ik heb liever dat veel mensen rerollen, is het rustiger voor mij in de Outlands. Ik ga ervan uit dat Outlands heel lastig wordt qua levelen vanwege de hoeveelheid horde/alliance die er heen zullen gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Draw het volgende:
Ik ga de 1e paar weken niks van de nieuwe races rollen. Die begin gebieden zullen overspoeld worden met nieuwe characters volgens mij.
Wat heeft Blizzard dan verpest aan de druids? (Even los v/d items die zich vaak richten op de resto).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:34 schreef Apelazerus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat veel mensen rerollen, is het rustiger voor mij in de Outlands. Ik ga ervan uit dat Outlands heel lastig wordt qua levelen vanwege de hoeveelheid horde/alliance die er heen zullen gaan.
Voor mij zijn er eigenlijk maar 2 opties: ik blijf bij mijn druid, tenminste als blizzard deze class niet nog erger verpest, of ik stop![]()
Komen nu juist steeds meer items bij die voor feral druids geschikt zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat heeft Blizzard dan verpest aan de druids? (Even los v/d items die zich vaak richten op de resto).
Neen, zie items in Naxx...bovendien zijn er ook nog moonkins zie items willenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Komen nu juist steeds meer items bij die voor feral druids geschikt zijn
Die Plagueheart shoulders lijken net 'verrotte' Felheart shoulders.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef DjNivek het volgende:
Ik krijg weer flashbacks van vroegah, toen ik equip had dat niet echt er goed uit zag qua combinatie (robe of the void + felheart shoulders nadat ze die graphics kregen, daarvoor zag het er best goed uit).
Dit is m'n lock nu:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |