Duurt echt aaaaaaages bij mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Doet het ook afaik. Tenminste, rogues verschijnen enorm vlug na vanishen bij mij
ik heb natuurlijk over gericht pvp en geen gegank ergens want dat verandrt de complete situatiequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, want een Rogue kan natuurlijk nooit de jump op een Hunter hebben....
Wie gaat er nou de hele tijd Flaren en Freezing Traps neerleggen, dat doe je ook alleen maar als je weet dat er zo'n aap rondloopt en ik loop ook echt niet de hele tijd m'n mini-map te checken (niet als ik in een humanoid gebied rond struin iig).
Dus jump, en als 't een goede Rogue is moet ik verdomde lucky zijn om nog weg te komen, zelfs met SS-FD-FT.
Iets anders, moet een DoT Vanish niet breken?
Jij hebt dan ook maar één DoT, Recca 2, 3 of 4 ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
Duurt echt aaaaaaages bij mij.
Okay, ik heb nu dan nog Hunter's Mark wat 9 van de 10 keer ook boven z'n hoofdje hangt, maar dat kan straks niet meer
Klopt, maar dat betekent niet dat ze meer dan 5 seconden niet zichtbaar moeten zijn, serpent sting tickt wel iets sneller.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook maar één DoT, Recca 2, 3 of 4 ofzo.
Ik heb maar iets van 5x een full MC clear gedaan en vind het nu al vet saai. Ik druk echt maar op 1 knopje and that's it (bijna dan...). Persoonlijk vind ik dat er al trash genoeg zitquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef Gijsje het volgende:
Gister eerste keer Molten Core gedaan, 2 Lawbringer items erbij gekregen de helm en de hands. Nog 6 andere items te gaan. Overigens vond ik het wel meevallen de eerste keer MC, natuurlijk een hele ervaren groep waar ik mee naar MC ging. Maar toch had ik er wat meer vijanden verwacht.
welkom bij de club. het is daar gewoon ubersaai.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik heb maar iets van 5x een full MC clear gedaan en vind het nu al vet saai. Ik druk echt maar op 1 knopje and that's it (bijna dan...). Persoonlijk vind ik dat er al trash genoeg zit![]()
Yep. Maar goed, de halve rogue class hangt aan elkaar van bugs en dergelijke dingen, net zoals een flink stuk van de magi. (*kuch Blink, Cold snap, Ice Block.*)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat ze meer dan 5 seconden niet zichtbaar moeten zijn, serpent sting tickt wel iets sneller.
En 5 seconden is best lang.
Het was toch Molten Bore?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:01 schreef Fratz het volgende:
[..]
welkom bij de club. het is daar gewoon ubersaai.
Bore Core?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het was toch Molten Bore?
Molten Core = Teh Bore. (Pun intended.)quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Bore Core?
Maar ja, freaking saai!
KANEDAAAAA!!!!!!
kekquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Molten Core = Teh Bore. (Pun intended.)
Even offtopic, maar onze MT heeft een alt met de naam Shaitan.quote:
Nee wipen en je repaircosts betalen is leuk, dat doe ik al in aq40/naxxquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Takje het volgende:
Doe MC maar eens met een onervaren groep, is niet echt saai dan hoor.
wtf, dat past nog slechter dan Cyndane bij mijn Nelf Huntressquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even offtopic, maar onze MT heeft een alt met de naam Shaitan.(NE Huntard.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |