Net gererolled.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:50 schreef Nealz het volgende:
[..]
Heej iemand op Kazzak, ik speel ook op Kazzak, als een lelijke undead...
Wie ben je en welke guild ;P
Op welke server zit je?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
word het trouwens wel wat leuker? Dat WoW, ik ben nu bij lvl 7 ofzo en ben maar 2 andere mensen tegen gekomen
WoW wordt echt wel leuker , in de newbies zone kom je ook weinig volk tegen , daarna wordt het een stuk leuker , totdat je lvl 60 bent , dan is het een stuk minder leuk , of je moet van dag in dag dezelfde dungeon grinden houdenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
word het trouwens wel wat leuker? Dat WoW, ik ben nu bij lvl 7 ofzo en ben maar 2 andere mensen tegen gekomen
Oke, het is een leuke server met best wel wat high end guilds... ik speel in Wipe als Aquinas.. of mn alt Rexna , als je me eens ziet moet je maar een hug gevenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Net gererolled.
Was alliance zat. En het raiden.
Ben nu undead rogue aan het levellen; Ergoproxy.
Als ik 60 ding, het raid-gebeuren weer oppakken denk ik
Jij?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooooooooch schei uit met dat technische gebrabbel, ik maak jullie allemaal in met mijn human warlock , level 60 uiteraard![]()
ik schaam me diep voor deze verborgen verslavingquote:
ik stuur geen geld, ik krijg het alleenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef tonks het volgende:
Ik ben pas net begonnen hoor. stuur me eens geld
![]()
Als warlock ben je toch binnen zoveel dagen helemaal epicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik schaam me diep voor deze verborgen verslaving. Maar ik heb wel 1 epic, een lei of lilies!
![]()
Tof. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:21 schreef DjNivek het volgende:
Yay
Binnenkort komt ook m'n trailertje/movietje uit, de cameraman gaat het vandaag compressen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:17 schreef DjNivek het volgende:
Onze warlock drops vallen wel tegen de laatste tijd
Amper cloth drops in Naxx (ik ben dan ook de enige warlock in de guild met 2 Plagueheart), Nemesis dropt ook nog maar amper, en met splinters heb ik ook geen geluk meer (hoewel, deze lockout 3 splinters so far, zit nu op 15). Buff plx
Zoveel moet je nog niet van me verwachten, hoewel het wel tof zou zijn als ik ook zoiets in elkaar weet te flansen. Ik zal zo m'n ENORME test filmpje even uploaden. Niks van verwachten, ik wilde alleen even de basics weten van het programma. Maar het laat zien waarom ik het filmpje gemaakt hebquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:14 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Tof. Ben benieuwd
Heb zelf ook wat lopen kloten met AE / C4D.
Nu nog een high-end guild vinden voor naxx footage ofzo.
Intro-Testje !
Thaddius en Gothik tegelijk, dat is niet echt handigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie nu Thaddius aan het tryen?
o-t: ik merk nu ineens dat het mp3'tje onder m'n teaser nogal crap is.
Als je fraps-footage een beetje netjes is lijkt het me wel tof om er mee aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zoveel moet je nog niet van me verwachten, hoewel het wel tof zou zijn als ik ook zoiets in elkaar weet te flansen. Ik zal zo m'n ENORME test filmpje even uploaden. Niks van verwachten, ik wilde alleen even de basics weten van het programma. Maar het laat zien waarom ik het filmpje gemaakt heb
LOLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:41 schreef DjNivek het volgende:
M'n eigen fraps is nogal bagger, maar dat zie je zo wel. Het is puur eigen materiaal om een beetje mee te kloten. De cameraman had 30+ fps tijdens recorden in 11xx X nogwat resolutie, dus daar verwacht ik wel goed materiaal van te krijgen. Ik zat redelijk laag met FPS, jammer genoeg. Was wel z'n eerste keer als cameraman, dus wel een paar slechte scenes die weggegooit waren, maar ja.
De reden waarom ik het filmpje gemaakt heb: Hier!
Hebben jullie niet toevallig footage liggen van een naxx boss ofzo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef DjNivek het volgende:
Hebben niet echt een vaste editor. Pocus deed het meeste, maar is inactive voor een tijdje. Voor de rest, tja, is het meer zoiets van 'doe het zelf maar'
Dude, neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:09 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Hebben jullie niet toevallig footage liggen van een naxx boss ofzo?
Heb zin om er iets heel tofs van te maken.
Moet RnS maar beoordelen of het wat is![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan Mtv headers maken..
Ok ik kom ook wel, ben even allemaal servers aan 't uitproberen om te kijken welke leukst is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:23 schreef tonks het volgende:
Ik speel dus op kazzak, maar mijn orc is maar level 8 en nu ben ik naar de hoofdstad gevlogen en iedereen is daar lvl 60. nu kan ik niet trainen want die beesten daar zijn ook allemaal sterker
!
Het is een low-population server zie ik. Wat is je naam daar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
Mage FTW.quote:
Die outnuken ons zo hard met die nieuwe specs en langere gevechten ><quote:
nerf dan fear gelijk, iig dat dots wel kans hebben om fear te breken..ik word helemaal gek, bij elke warlock hetzelfde...fear...dots.... en het blijft gewoon feared...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die outnuken ons zo hard met die nieuwe specs en langere gevechten ><
Buff mages my ass, nerf!
17/31/3 FTW voor dmg en ook nog redelijke manaefficientie als EZ-mode.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die outnuken ons zo hard met die nieuwe specs en langere gevechten ><
Buff mages my ass, nerf!
Die was er wel altijd, idd al een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef KreKkeR het volgende:
Is het misschien een idee om in de openingspost een lijstje bij te houden van WoW-spelende fokkers met daarbij server, side en ingame naam?
Klopte dan ook geen reet meer vanquote:Op maandag 31 juli 2006 01:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die was er wel altijd, idd al een tijdje niet meer gezien![]()
neen, hier kun je je postaantal omhoog krikkenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:41 schreef Takje het volgende:
Is er iemand die dit gaat noteren dan?
Takje 60 Gnome Mage - Stormscale
lolol Nix, van ex deathwingquote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Nix, lvl 60 Undead Warlock @ Tarren Mill
Nixx, lvl 46 Undead Rogue @ Tarren Mill
Yep.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lolol Nix, van ex deathwing
mmh maybe dat je Shok of Xeqtr herinnert.. thats me
Ik herken je Landbouw character, heb em wel eens zien lopen, die naam viel me altijd (negatiefquote:Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef Tain het volgende:
Daecon - 60 Undead Mage - Ragnaros
Landbouw - 57 Tauren Shaman - Ragnaros
Mekra - 39 Tauren Hunter - Ragnaros
Awala - 41 Night Elf Hunter - Steamwheedle Cartel
Briannah - 18 Human Paladin - Steamwheedle Cartel
en nog een zooi alts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |