Niiice.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Fliepke het volgende:
Zo dan ben ik weer terug van de blizzard persconferentie. Ik kan er nog niks over zeggen, maar binnenkort maken jullie kans op een van deze twee shirts op FOK!games:
[afbeelding]
Je bent goed geinformeerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niiice.
Vrijdag 18:00 GMT mag je dingen vertellen toch?
/flexquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
EINDELIJK!
De eerste die 'm doorheeft.
Loop 't al 2 dagen te brullen
oh cool *kwijlt over het toetsenbordquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Fliepke het volgende:
Zo dan ben ik weer terug van de blizzard persconferentie. Ik kan er nog niks over zeggen, maar binnenkort maken jullie kans op een van deze twee shirts op FOK!games:
[afbeelding]
lol, wtf, 't zijn t-shirts hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oh cool *kwijlt over het toetsenbord![]()
Alsof iemand daarmee zou gaan lopenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
*meldtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof iemand daarmee zou gaan lopen![]()
Ben wel benieuwd wat je allemaal te melden heb
Ik zou er mee lopen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof iemand daarmee zou gaan lopen![]()
Ben wel benieuwd wat je allemaal te melden heb
Thuis?quote:
ja nou en ik vond het mooie t-shirts en ik zou ze best dragen. Of ben jij zo iemand die WoW speelt maar het niet durft te vertellen aan je vrienden omdat je je anders schaamtquote:
volgens mij is er niemand die niet weet dat ik 't speel, maar *drool* gaat mij echt iets te ver.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja nou en ik vond het mooie t-shirts en ik zou ze best dragen. Of ben jij zo iemand die WoW speelt maar het niet durft te vertellen aan je vrienden omdat je je anders schaamt
wat was nou het nieuws dat je nniet mocht vertellen tot vrijdag 18.00. En ik vind de shirts mooiquote:
Er was eigenlijk weinig nieuws behalve dat hijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat was nou het nieuws dat je nniet mocht vertellen tot vrijdag 18.00. En ik vind de shirts mooi![]()
Heej iemand op Kazzak, ik speel ook op Kazzak, als een lelijke undead...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Kom meegamen op Kazzak.
Horde ftw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |