Uit het vorige topic nogquote:Qua telefoons enzo komt het nu allemaal goed he? Ik heb van de meeste hun tel. nummer wel, en ik neem aan dat de rest ons wel weet te vinden? Zo nee, dan kan je mij je nummer mailen, dan komt het helemaal goed!
Hoe laat spreken we af? Makkelijkste plek lijkt me dan in de stationshal voor de Free Record shop.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik loopt gewoon achter moeder de gans HeatWave aan.
*kreun*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we af? Makkelijkste plek lijkt me dan in de stationshal voor de Free Record shop.....
quote:In de nacht van vrijdag op zaterdag 15 juli tot en met de nacht van zondag op maandag 17 juli en in de nacht van vrijdag op zaterdag 22 juli tot en met de nacht van zondag op maandag 24 juli werkt ProRail aan de sporen tussen Delft, Delft Zuid en Schiedam. Tijdens deze weekenden reist u door West-Nederland via andere routes dan gebruikelijk.
ProRail in dit geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja is goed, ik ga uit van 14:30 en als jij dan idd rond Utrecht ff belt ga ik weg van huis..
Tof he, de NS?.
Mwah, ik hoef niet zo nodig terug naar een 9600 Baud modempje.quote:
En die houten wielen van je fiets raakten ook al niet lek!quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig terug naar een 9600 Baud modempje.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef Ole het volgende:
Inkopen gedaan. Bier, wijn, kaas, salades. Morgen alleen nog wat vers stokbrood.
Anders haal jij even een paar stokbroden. dan neem ik mee:quote:
joehoe, ik neem ook drie stokbroden mee he.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders haal jij even een paar stokbroden. dan neem ik mee:
brie, roomkaas, kruidenkaas, kruidenboter, kipkerriesalade., chips.
Gorgel en ik zullen kijken wat we kunnen regelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders haal jij even een paar stokbroden. dan neem ik mee:
brie, roomkaas, kruidenkaas, kruidenboter, kipkerriesalade., chips.
Denk dat dat nog wel past. neem je het dan wel mee in een diepvries tas ofzo? Anders is het gekookt voor je in het park bentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef Sanne het volgende:
Enige wat ik niet heb is een koelbox. Heeft er iemand ruimte voor mijn sixeightpack bier?
Dat mag je lekker zelf meenemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Appeltje eitje, das ontbijt joh.
Er zal wel Guinness komen gok ik.
Dat zullen we ook zeker doenquote:
Dank, ik heb net ff zo'n tasje gekocht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel past. neem je het dan wel mee in een diepvries tas ofzo? Anders is het gekookt voor je in het park bent.
Ah, wij hebben ook 10 flessen rose, maar daar is een gedeelte natuurlijk ook voor vanavond voor bedoeld...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Aventura het volgende:
Ik heb behalve rose gehaald:
Zakje cashewnootjes, zakje pistachenootjes, suikerpinda's, tuc, kerstomaatjes.
Ja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik werk tot 12 en kom daarna naar a'dam.
Misschien even een plan om wat nummers uit te wisselen?
Oh, morgen nog een half flesje dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, wij hebben ook 10 flessen rose, maar daar is een gedeelte natuurlijk ook voor vanavond voor bedoeld...
Als je geluk hebt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, morgen nog een half flesje dus?
Ik lust heul geen rosé, dus laten jullie je door mij vooral niet tegenhoudenquote:
SKaai! Wil jij me mailen dan!quote:
Doe datquote:
Doe wat je lekker handig vindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Skaai het volgende:
Oh je bent wel erg direct zeg, meteen mijn 06 vragen.
Welke van de 2 emailsadressen mag ik misgebruiken?
De welbekende msn schermen sprongen omhoog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:
U heeft mail!
Op het grasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
maar WAAR in Da Park?
Bij Vertigo / Filmmuseum.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
maar WAAR in Da Park?
Ik begin maar waarmee ik ben geëindigd; een joint.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ook! Maar je weet wat het beste werkt tegen een kater....meer alcohol!
![]()
Ik ook. Hij is zwart, met witte pootjesquote:
Lief.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is zwart, met witte pootjes.
quote:
tijd voor een infuus hierquote:
C|N>Kquote:
kots of een haarbal?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
C|N>K
En bedankt. Nu moet ik weer opruimen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
C|N>K
En bedankt. Nu moet ik weer opruimen.
Ik wou dat ik (=Sanne) dat ook kon zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik (=Aventura) voel me alweer wat beter.
ay.... Dat is inderdaad pijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
Maar ik kan niet meer lopen. Stootte mijn teen tegen een vlonder, halve teen ontveld
*kuch*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Er komen een stel chicks en HW is ook van de partij natuurlijk
Nee. Er was een tijd dat ik ook alle meets afslettequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
had je anders verwacht dan?.
ja, waarom kom jij ook niet ff langs? Tijd niet gezien enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Er was een tijd dat ik ook alle meets afslette
Het klinkt wel gezellig en er komen ook geen mensen die me op mn bek willen slaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, waarom kom jij ook niet ff langs? Tijd niet gezien enzo. Ik zal van je zusje afblijven
.
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Waar gaan jullie zitten btw? Bij dat omheinde waterplekje waar alle MILFS moeders hun kind mee naartoe nemen?
Dat kan dan in dat water/quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.
Ik heb nog zo'n oude uit de jaren zeventig, oranje en bruinquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe koelbox gekocht, pimp my v'park meeting.
Ik had ook zoiets, maar 5 jaar in de opslag maakt hem niet frisser zeg maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude uit de jaren zeventig, oranje en bruin![]()
Ripley en Skaaiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:28 schreef Sanne het volgende:
Hitsige vrouwen??? Waar???
Rip is de braafheid zelve manquote:
Dat is best bijzonder voor jou he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
en er komen ook geen mensen die me op mn bek willen slaan
Ik gebruik geen fysiek geweld met deze hittequote:
Oh en ik nietquote:
Regel jij dan ff een paar wc rollenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.
Ik kom meestal in tenten waar dat altijd gewoon voor handen is. (B&W)quote:
Ik heb geen idee, ik ken je niet zo goedquote:
Tja, je zou toch niet de beslissing van de Tour willen missen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Komt allemaal wel goed hoor, we zijn echt niet de eerste of enige groep die in het park zit.
De batterijen van de ghettoblaster zijn leeg, moeten slechts 8 D cellen in.
De tourquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Tja, je zou toch niet de beslissing van de Tour willen missen!![]()
Ja, of ik neuk op een FOK! meet of ik wordt in elkaar gerost. gewoon gezellig een biertje drinken is r nooit bijquote:
Hebben we toch een half iets gemeenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, of ik neuk op een FOK! meet of ik wordt in elkaar gerost. gewoon gezellig een biertje drinken is r nooit bij
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, of ik neuk op een FOK! meet of ik wordt in elkaar gerost. gewoon gezellig een biertje drinken is r nooit bij
Jij houdt van lekker rossen tidjens het neuken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben we toch een half iets gemeen.
Als de situatie erom vraagtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij houdt van lekker rossen tidjens het neuken?
Hehehehehe! Ik zal wel ff laten zien waar het mis is gegaan zoquote:
Nou genoeg aangesteld, ff ziekenhuis dusquote:
quote:
Oke! Als het meezit zie ik je zometeenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Koelbox staat klaar hoor, net als de stereo
.
Ik had het net als sun over zusters in het ziekenhuis.
Ik kom dus later.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tja, je zou toch niet de beslissing van de Tour willen missen!![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal alvast wat handdoeken klaarleggen.
Uiteraard. Wat is een mens immers zonder handdoek.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze wel een handdoek mee hebben!
Zat jij niet op de 5 Jaar Meet met Gelly de hele tijd kutmuziek te draaien? En dan nog t ergste, alles maar 30 seconden.quote:
Hoeveel botten zijn er gebroken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dokter constateerde niet zulke toffe dingen.
Balen.
Geen botten gebroken, maar een tijdelijke ingeklapte long gehad. Daardoor is lichaam beetje van slag. Verder de gebruikelijke blauwe plekken. En mijn zij viel de klap op dus daar is het het pijnlijkst.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Hoeveel botten zijn er gebroken?
Oei, dat kan ik me wel voorstellen... jammer dat het bij meeten er altijd zo ruig aan toe gaatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen botten gebroken, maar een tijdelijke ingeklapte long gehad. Daardoor is lichaam beetje van slag. Verder de gebruikelijke blauwe plekken. En mijn zij viel de klap op dus daar is het het pijnlijkst.
Dus adviseerde hij maar om rustig aan te doen.
'HOMO!''quote:Op zondag 23 juli 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
- Heatwave bijna een riksjarijder in elkaar wilde beuken
Filmpjes hiervan nóg leuker zijn!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:04 schreef Skaai het volgende:
- Heatwave overigens haske lachwekkend en grappig is (het kan wel) als ie apestoned is?
Dat zijn de leukste!quote:
[baalmodus]quote:
Och erm. Gaat het wel wat beter? Doe dan even een nieuwe meeting plannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
[baalmodus]
Nee natuurlijk niet... net drie dagen lang op bed gelegen![]()
En zo te zien was het gezellig... jammer dat ik nu pas op begin te knappen..
[/baalmodus]
Wat hebben we daar aan?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nu zo richting amsterdam en rij langs het Vondelpark
En je ons gezelschap mistquote:
quote:
Ja wat nouquote:
Jep, voor het eerst koortsvrijquote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Och erm. Gaat het wel wat beter? Doe dan even een nieuwe meeting plannen.
Het Vondelpark is altijd leuk en het Blauwe Ronde Theehuisje is altijd open.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:54 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dus tegen die tijd is het half oktober... is het dan nog lekker in het Vondelpark?
Het Blauwe Theehuis.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het Vondelpark is altijd leuk en het Blauwe Ronde Theehuisje is altijd open.
Poesjesquote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nope, lig al vanaf 5 uur Discovery channel te kijken....
De poesjes slapen nog
Die is nog steeds up to date.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:59 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Maar in het kader van 'wist u dat'? In hoeverre gaat Boe's lijstje nog aangevuld worden sinds gisteren??
Cookies?quote:
LOL!!!!quote:
En hoe voelt het nou, vrouw zijn, met knopjes?quote:
zoals bij elke vrouw!, ik kan er niet vanaf blijvenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
En hoe voelt het nou, vrouw zijn, met knopjes?
Mogguh Oldbie.quote:
Paar uurtjesquote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Skaai het volgende:
Verwarring alom
Mogguh ChOas, nog meer geslapen?
You wouldquote:Op zondag 23 juli 2006 11:09 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het wel een kinky actie met die sigaret.
Whehe, zou zomaar kunnenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ik wil ook dat recept!
Skaai en ik zijn na jullie vertrokken, wellicht dat de rest er nog zit.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Jumparound het volgende:
ik was eik wel blij dat Q. er niet was...
die was toen in belgie in utrecht ook zo vervelend
Join the clubquote:
ik verwacht eerder een blaasontstekingquote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Join the club
Maar de strings zijn weer droog
quote:
Ik was wel wat statisch, achterafquote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef Sanne het volgende:
We hadden ook dood kunnen zijn, jij, HW, Gurgel en ik, als die blikseminslag wél in onze boom was geweest.
Door de hevige modderstromen ontstond er aan Aventura's openliggende teen een levensgevaarlijke infectie. Ze heeft de meet ternauwernood overleefd.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Door de hevige modderstromen ontstond er aan Aventura's openliggende teen een levensgevaarlijke infectie. Ze heeft de meet ternauwernood overleefd.
HW, Sanne, Skaai en JMG ontliepen ter nauwernood een blikseminslag. ChOas werd aangevallen door brandende peuken. Cinnamongirl kreeg zo rond een uur of een een delirium. Sanne en Skaai kregen een spontane blaasontsteking door hun natte slipjes. De vriend van Jumparound heeft zich bijna te pletter gereden in zijn pogingen ons te vinden. Heatwave kreeg een epileptische aanval, maar later bleek er gewoon een favoriet rocknummer van hem op te staan. Afgezien van dit alles hebben we ons toch best wel prima vermaakt
Scherven brengen geluk.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Skaai het volgende:
En bij een poging om de epileptische aanval van Heatwave te imiteren gooi ik net een theeglas kapot![]()
.
Wat natuurlijk heel goed geillustreerd kan worden met wat foto's.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef Jumparound het volgende:
ja duhh, het was een fok!meet
tuurlijk ziet het er debiel uit!
Je hoeft de voos-foto van Sanne en Heatwave niet te posten hoor.quote:
Je kon geen slechtere foto van me vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
ma tokkie
[afbeelding]
De fotograaf![]()
[afbeelding]
Iedereen
fotoshop ftwquote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je kon geen slechtere foto van me vinden
Wat zit mijn haar verrot en waar is mijn makeup gebleven?
Onze vermoedens zijn bevestigd!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef Jumparound het volgende:
nee, dat is mn eigen rukmateriaal skaai..
Op zulke laagbijdegrondse beschuldigingen ga ik eens op in :[wquote:
Wat zij zegt.quote:
Misschien kunnen we wel een date regelen met die riksjarijderquote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Op zulke laagbijdegrondse beschuldigingen ga ik eens op in :[w
Alcohol is a bitchquote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je kon geen slechtere foto van me vinden
Wat zit mijn haar verrot en waar is mijn makeup gebleven?
Kan je een beetje goed fietsen Jump?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel een date regelen met die riksjarijder
olijfolie (+/- 125 ml)quote:Op zondag 23 juli 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:
Oh en UIO, Cinna wil graag het recept van je tortilla
We beginnen net!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Aventura het volgende:
En ach Jumparound, je had erger faghags kunnen treffen
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
de stripsessie van Aventura werd met argusogen gevolgt
Mag jij quoten uit besloten plekken?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef Skaai het volgende:
Sanne: 'Shit, ik kan niet multitasken met een kater'
Muchos gracias!!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
olijfolie (+/- 125 ml)
6 eieren
450 gram aardappels (voorgekookt, voorgesneden en in een pakje)
1 ui (fijngesneden)
zout en peper
paprikapoeder
Op een laag vuurtje aardappelen en ui bakken (ongeveer 15 minuten). Braadpan 25 cm doorsnede met antiaanbaklaag.
Eieren loskloppen. Zout en peper toevoegen.
Aardappelen en ui uitlekken boven schaaltje (olie nog nodig!).
Alles mengen in een schaal (voorzichtig) en 10 minuten laten staan.
Aanbaksels uit pan verwijderen en pan verhitten met 4 eetlepels van de opgevangen olie. Matig vuur.
Mengsel ongeveer 5 minuten zachtjes bakken, af en toe schudden en met spatel de zijkanten losmaken.
Groot bord op de pan en omdraaien.
1 eetlepel van de eerder opgevangen olie in de pan.
Tortilla voorzichtig in de pan laten glijden en 3 minuten bakken. Zijkanten loshouden met spatel.
Tortilla uit pan laten glijden of d.m.v. bord uit pan draaien en dan nogmaals om de mooie kant boven te krijgen.
Paprikapoeder over tortilla strooien. Eventueel zout en peper.
5 minuten laten staan alvorens aan te snijden.
Hoeveel tietenfoto's had jij nou genomen?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Jumparound het volgende:
oh, euhhh... stuk of 30 geloof ik
Doe mij die van rip even toekomen. Voor haar koppelpartner. Vindt ze vast niet erg.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Jumparound het volgende:
oh, euhhh... stuk of 30 geloof ik
Heb je al een lamme hand?quote:
Ik heb een prima worst. Dat mag gerust even in een quote gevangen worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:57 schreef Skaai het volgende:
Wist u dat:
- UIO-Uiooo-U.I.O-Ams een lekkere worst heeft?(En de worstgrapjes matig waren
)
nee, wel een tenniselleboogquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef Jumparound het volgende:
ripstietenzijnmeerdanoke@cupdd.cum
Bij deze.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een prima worst. Dat mag gerust even in een quote gevangen worden.
Vandaar het mailen.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een mooie Rip foto maar die wil ze hier niet hebben.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Skaai het volgende:
Bij deze.
Een balkje voor de ogen is ook wel goed tochquote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een mooie Rip foto maar die wil ze hier niet hebben.
Zie nu je sig.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Skaai het volgende:
De vriendin van LiveLived volgens mij.
Mocht je toch besluiten te gaan. Ze staan in het vak van de voorverpakte pizza's en pannekoeken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef Aventura het volgende:
@UIO, optie 2 klinkt me op dit moment iets makkelijker in de oren. Maar koken met een kater is sowieso geen goeie combi. Hoewel, een kater in combinatie met Albert Heijn ook niet.
Ik denk toch dat die niet zo lekker kan smaken als die van jou gisterquote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mocht je toch besluiten te gaan. Ze staan in het vak van de voorverpakte pizza's en pannekoeken.
Dat was die van gister.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Ik denk toch dat die niet zo lekker kan smaken als die van jou gister![]()
Nietesquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:33 schreef Skaai het volgende:
Nietes
Je hebt er gewoon wat papripapoeder op gestrooid, dan smaakt ie beter!
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
De volgende keer maak ik er wel zelf één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |