olijfolie (+/- 125 ml)quote:Op zondag 23 juli 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:
Oh en UIO, Cinna wil graag het recept van je tortilla
We beginnen net!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Aventura het volgende:
En ach Jumparound, je had erger faghags kunnen treffen
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
de stripsessie van Aventura werd met argusogen gevolgt
Mag jij quoten uit besloten plekken?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef Skaai het volgende:
Sanne: 'Shit, ik kan niet multitasken met een kater'
Muchos gracias!!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
olijfolie (+/- 125 ml)
6 eieren
450 gram aardappels (voorgekookt, voorgesneden en in een pakje)
1 ui (fijngesneden)
zout en peper
paprikapoeder
Op een laag vuurtje aardappelen en ui bakken (ongeveer 15 minuten). Braadpan 25 cm doorsnede met antiaanbaklaag.
Eieren loskloppen. Zout en peper toevoegen.
Aardappelen en ui uitlekken boven schaaltje (olie nog nodig!).
Alles mengen in een schaal (voorzichtig) en 10 minuten laten staan.
Aanbaksels uit pan verwijderen en pan verhitten met 4 eetlepels van de opgevangen olie. Matig vuur.
Mengsel ongeveer 5 minuten zachtjes bakken, af en toe schudden en met spatel de zijkanten losmaken.
Groot bord op de pan en omdraaien.
1 eetlepel van de eerder opgevangen olie in de pan.
Tortilla voorzichtig in de pan laten glijden en 3 minuten bakken. Zijkanten loshouden met spatel.
Tortilla uit pan laten glijden of d.m.v. bord uit pan draaien en dan nogmaals om de mooie kant boven te krijgen.
Paprikapoeder over tortilla strooien. Eventueel zout en peper.
5 minuten laten staan alvorens aan te snijden.
Hoeveel tietenfoto's had jij nou genomen?quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Jumparound het volgende:
oh, euhhh... stuk of 30 geloof ik
Doe mij die van rip even toekomen. Voor haar koppelpartner. Vindt ze vast niet erg.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef Jumparound het volgende:
oh, euhhh... stuk of 30 geloof ik
Heb je al een lamme hand?quote:
Ik heb een prima worst. Dat mag gerust even in een quote gevangen worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:57 schreef Skaai het volgende:
Wist u dat:
- UIO-Uiooo-U.I.O-Ams een lekkere worst heeft?(En de worstgrapjes matig waren
)
nee, wel een tenniselleboogquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef Jumparound het volgende:
ripstietenzijnmeerdanoke@cupdd.cum
Bij deze.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een prima worst. Dat mag gerust even in een quote gevangen worden.
Vandaar het mailen.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een mooie Rip foto maar die wil ze hier niet hebben.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Skaai het volgende:
Bij deze.
Een balkje voor de ogen is ook wel goed tochquote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een mooie Rip foto maar die wil ze hier niet hebben.
Zie nu je sig.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Skaai het volgende:
De vriendin van LiveLived volgens mij.
Mocht je toch besluiten te gaan. Ze staan in het vak van de voorverpakte pizza's en pannekoeken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef Aventura het volgende:
@UIO, optie 2 klinkt me op dit moment iets makkelijker in de oren. Maar koken met een kater is sowieso geen goeie combi. Hoewel, een kater in combinatie met Albert Heijn ook niet.
Ik denk toch dat die niet zo lekker kan smaken als die van jou gisterquote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mocht je toch besluiten te gaan. Ze staan in het vak van de voorverpakte pizza's en pannekoeken.
Dat was die van gister.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Ik denk toch dat die niet zo lekker kan smaken als die van jou gister![]()
Nietesquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:33 schreef Skaai het volgende:
Nietes
Je hebt er gewoon wat papripapoeder op gestrooid, dan smaakt ie beter!
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
De volgende keer maak ik er wel zelf één.
Dat is voor studenten en vrijgezelle kerelsquote:
Die worst kwam uit een klooster uit Nederweert. Gemaakt van het overheerlijke Livar-varken en door een stel monniken die niets beters te doen heeft dan het perfectioneren van de worst.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:37 schreef Aventura het volgende:
Je liegt!
Mijn wereldbeeld, wat doe je
En die worst was achteraf bezien zeker gewoon van Euroshopper he...
Leuk verzonnen, maar ik geloof je niet meer. Sorry.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die worst kwam uit een klooster uit Nederweert. Gemaakt van het overheerlijke Livar-varken en door een stel monniken die niets beters te doen heeft dan het perfectioneren van de worst.
Ja nu na het tortilla-verhaal weten we niet meer of we dat nog kunnen gelovenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die worst kwam uit een klooster uit Nederweert. Gemaakt van het overheerlijke Livar-varken en door een stel monniken die niets beters te doen heeft dan het perfectioneren van de worst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |