Whehe, zou zomaar kunnenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ik wil ook dat recept!
Skaai en ik zijn na jullie vertrokken, wellicht dat de rest er nog zit.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Jumparound het volgende:
ik was eik wel blij dat Q. er niet was...
die was toen in belgie in utrecht ook zo vervelend
Join the clubquote:
ik verwacht eerder een blaasontstekingquote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Join the club
Maar de strings zijn weer droog
quote:
Ik was wel wat statisch, achterafquote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef Sanne het volgende:
We hadden ook dood kunnen zijn, jij, HW, Gurgel en ik, als die blikseminslag wél in onze boom was geweest.
Door de hevige modderstromen ontstond er aan Aventura's openliggende teen een levensgevaarlijke infectie. Ze heeft de meet ternauwernood overleefd.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Door de hevige modderstromen ontstond er aan Aventura's openliggende teen een levensgevaarlijke infectie. Ze heeft de meet ternauwernood overleefd.
HW, Sanne, Skaai en JMG ontliepen ter nauwernood een blikseminslag. ChOas werd aangevallen door brandende peuken. Cinnamongirl kreeg zo rond een uur of een een delirium. Sanne en Skaai kregen een spontane blaasontsteking door hun natte slipjes. De vriend van Jumparound heeft zich bijna te pletter gereden in zijn pogingen ons te vinden. Heatwave kreeg een epileptische aanval, maar later bleek er gewoon een favoriet rocknummer van hem op te staan. Afgezien van dit alles hebben we ons toch best wel prima vermaakt
Scherven brengen geluk.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef Skaai het volgende:
En bij een poging om de epileptische aanval van Heatwave te imiteren gooi ik net een theeglas kapot![]()
.
Wat natuurlijk heel goed geillustreerd kan worden met wat foto's.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef Jumparound het volgende:
ja duhh, het was een fok!meet
tuurlijk ziet het er debiel uit!
Je hoeft de voos-foto van Sanne en Heatwave niet te posten hoor.quote:
Je kon geen slechtere foto van me vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
ma tokkie
[afbeelding]
De fotograaf![]()
[afbeelding]
Iedereen
fotoshop ftwquote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je kon geen slechtere foto van me vinden
Wat zit mijn haar verrot en waar is mijn makeup gebleven?
Onze vermoedens zijn bevestigd!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef Jumparound het volgende:
nee, dat is mn eigen rukmateriaal skaai..
Op zulke laagbijdegrondse beschuldigingen ga ik eens op in :[wquote:
Wat zij zegt.quote:
Misschien kunnen we wel een date regelen met die riksjarijderquote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Op zulke laagbijdegrondse beschuldigingen ga ik eens op in :[w
Alcohol is a bitchquote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je kon geen slechtere foto van me vinden
Wat zit mijn haar verrot en waar is mijn makeup gebleven?
Kan je een beetje goed fietsen Jump?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel een date regelen met die riksjarijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |