Zat jij niet op de 5 Jaar Meet met Gelly de hele tijd kutmuziek te draaien? En dan nog t ergste, alles maar 30 seconden.quote:
Hoeveel botten zijn er gebroken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dokter constateerde niet zulke toffe dingen.
Balen.
Geen botten gebroken, maar een tijdelijke ingeklapte long gehad. Daardoor is lichaam beetje van slag. Verder de gebruikelijke blauwe plekken. En mijn zij viel de klap op dus daar is het het pijnlijkst.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Hoeveel botten zijn er gebroken?
Oei, dat kan ik me wel voorstellen... jammer dat het bij meeten er altijd zo ruig aan toe gaatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen botten gebroken, maar een tijdelijke ingeklapte long gehad. Daardoor is lichaam beetje van slag. Verder de gebruikelijke blauwe plekken. En mijn zij viel de klap op dus daar is het het pijnlijkst.
Dus adviseerde hij maar om rustig aan te doen.
'HOMO!''quote:Op zondag 23 juli 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
- Heatwave bijna een riksjarijder in elkaar wilde beuken
Filmpjes hiervan nóg leuker zijn!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:04 schreef Skaai het volgende:
- Heatwave overigens haske lachwekkend en grappig is (het kan wel) als ie apestoned is?
Dat zijn de leukste!quote:
[baalmodus]quote:
Och erm. Gaat het wel wat beter? Doe dan even een nieuwe meeting plannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
[baalmodus]
Nee natuurlijk niet... net drie dagen lang op bed gelegen![]()
En zo te zien was het gezellig... jammer dat ik nu pas op begin te knappen..
[/baalmodus]
Wat hebben we daar aan?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nu zo richting amsterdam en rij langs het Vondelpark
En je ons gezelschap mistquote:
quote:
Ja wat nouquote:
Jep, voor het eerst koortsvrijquote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Och erm. Gaat het wel wat beter? Doe dan even een nieuwe meeting plannen.
Het Vondelpark is altijd leuk en het Blauwe Ronde Theehuisje is altijd open.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:54 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dus tegen die tijd is het half oktober... is het dan nog lekker in het Vondelpark?
Het Blauwe Theehuis.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het Vondelpark is altijd leuk en het Blauwe Ronde Theehuisje is altijd open.
Poesjesquote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nope, lig al vanaf 5 uur Discovery channel te kijken....
De poesjes slapen nog
Die is nog steeds up to date.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:59 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Maar in het kader van 'wist u dat'? In hoeverre gaat Boe's lijstje nog aangevuld worden sinds gisteren??
Cookies?quote:
LOL!!!!quote:
En hoe voelt het nou, vrouw zijn, met knopjes?quote:
zoals bij elke vrouw!, ik kan er niet vanaf blijvenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
En hoe voelt het nou, vrouw zijn, met knopjes?
Mogguh Oldbie.quote:
Paar uurtjesquote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Skaai het volgende:
Verwarring alom
Mogguh ChOas, nog meer geslapen?
You wouldquote:Op zondag 23 juli 2006 11:09 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het wel een kinky actie met die sigaret.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |