Jij brengt de fruitsap?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef cinnamongirl het volgende:
*meldt ook*
En ik neem mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whahahaha Ipod.. Schatje toch..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
En veel herrie dus.
Dat is de shit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
En veel herrie dus.
Die van mij was gratis. Wedstrijdje prijs/kwaliteitsverhouding doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Whahahaha Ipod.. Schatje toch..
http://www.archos.com//products/tv_centric/av_700/tech_specs.html?country=global&lang=en
Wat doe jequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Whahahaha Ipod.. Schatje toch..
http://www.archos.com//products/tv_centric/av_700/tech_specs.html?country=global〈=en
Die van mij was een rib uit mijn lijf..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij was gratis. Wedstrijdje prijs/kwaliteitsverhouding doen?.
Ik vind Apple gewoon niet helemaal 'mja....'quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat doe je![]()
Gij Apple-barbaar!!!
Ik neem mijn Ipoddeke (video) misschien ook wel mee!
Je mag evengoed nog wel komen hoor![]()
De jouwe doet het nog? die van mij heeft de geest gegeven. Nu heb ik een Nanoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij was gratis. Wedstrijdje prijs/kwaliteitsverhouding doen?.
Als ik nu jupiler meebreng (als ik kan komen ivm werk), vergeef je het me dan dat ik een Archos heb in plaats van een Ipod?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Archos maakt hele leuke dingen hoor.
Ik kan evt mijn Ibookje wel meenemen, lekker veel batterij power.
Ja, heb wel de batterij zelf vervangen een tijdje terug.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
De jouwe doet het nog? die van mij heeft de geest gegeven. Nu heb ik een Nano![]()
MIJ maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als ik nu jupiler meebreng (als ik kan komen ivm werk), vergeef je het me dan dat ik een Archos heb in plaats van een Ipod?
Godzijdank. Je hebt van die mafketels die zien er hun beschermheilige in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIJ maakt het niet uit hoor.
Ik ben niet zo'n Apple Jehova, integendeel...
And I was just joking. Hiervoor had ik een Creative Zen Micro, die het altijd prima deed en nu nog!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Godzijdank. Je hebt van die mafketels die zien er hun beschermheilige in.
Whatever it will be, it will be one hell of a picknick.. Don't you think Wilma?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
And I was just joking. Hiervoor had ik een Creative Zen Micro, die het altijd prima deed en nu nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |