Uit het vorige topic nogquote:Qua telefoons enzo komt het nu allemaal goed he? Ik heb van de meeste hun tel. nummer wel, en ik neem aan dat de rest ons wel weet te vinden? Zo nee, dan kan je mij je nummer mailen, dan komt het helemaal goed!
Hoe laat spreken we af? Makkelijkste plek lijkt me dan in de stationshal voor de Free Record shop.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik loopt gewoon achter moeder de gans HeatWave aan.
*kreun*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we af? Makkelijkste plek lijkt me dan in de stationshal voor de Free Record shop.....
quote:In de nacht van vrijdag op zaterdag 15 juli tot en met de nacht van zondag op maandag 17 juli en in de nacht van vrijdag op zaterdag 22 juli tot en met de nacht van zondag op maandag 24 juli werkt ProRail aan de sporen tussen Delft, Delft Zuid en Schiedam. Tijdens deze weekenden reist u door West-Nederland via andere routes dan gebruikelijk.
ProRail in dit geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja is goed, ik ga uit van 14:30 en als jij dan idd rond Utrecht ff belt ga ik weg van huis..
Tof he, de NS?.
Mwah, ik hoef niet zo nodig terug naar een 9600 Baud modempje.quote:
En die houten wielen van je fiets raakten ook al niet lek!quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef niet zo nodig terug naar een 9600 Baud modempje.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef Ole het volgende:
Inkopen gedaan. Bier, wijn, kaas, salades. Morgen alleen nog wat vers stokbrood.
Anders haal jij even een paar stokbroden. dan neem ik mee:quote:
joehoe, ik neem ook drie stokbroden mee he.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders haal jij even een paar stokbroden. dan neem ik mee:
brie, roomkaas, kruidenkaas, kruidenboter, kipkerriesalade., chips.
Gorgel en ik zullen kijken wat we kunnen regelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders haal jij even een paar stokbroden. dan neem ik mee:
brie, roomkaas, kruidenkaas, kruidenboter, kipkerriesalade., chips.
Denk dat dat nog wel past. neem je het dan wel mee in een diepvries tas ofzo? Anders is het gekookt voor je in het park bentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef Sanne het volgende:
Enige wat ik niet heb is een koelbox. Heeft er iemand ruimte voor mijn sixeightpack bier?
Dat mag je lekker zelf meenemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Appeltje eitje, das ontbijt joh.
Er zal wel Guinness komen gok ik.
Dat zullen we ook zeker doenquote:
Dank, ik heb net ff zo'n tasje gekocht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel past. neem je het dan wel mee in een diepvries tas ofzo? Anders is het gekookt voor je in het park bent.
Ah, wij hebben ook 10 flessen rose, maar daar is een gedeelte natuurlijk ook voor vanavond voor bedoeld...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Aventura het volgende:
Ik heb behalve rose gehaald:
Zakje cashewnootjes, zakje pistachenootjes, suikerpinda's, tuc, kerstomaatjes.
Ja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik werk tot 12 en kom daarna naar a'dam.
Misschien even een plan om wat nummers uit te wisselen?
Oh, morgen nog een half flesje dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, wij hebben ook 10 flessen rose, maar daar is een gedeelte natuurlijk ook voor vanavond voor bedoeld...
Als je geluk hebt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, morgen nog een half flesje dus?
Ik lust heul geen rosé, dus laten jullie je door mij vooral niet tegenhoudenquote:
SKaai! Wil jij me mailen dan!quote:
Doe datquote:
Doe wat je lekker handig vindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Skaai het volgende:
Oh je bent wel erg direct zeg, meteen mijn 06 vragen.
Welke van de 2 emailsadressen mag ik misgebruiken?
De welbekende msn schermen sprongen omhoog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:
U heeft mail!
Op het grasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
maar WAAR in Da Park?
Bij Vertigo / Filmmuseum.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
maar WAAR in Da Park?
Ik begin maar waarmee ik ben geëindigd; een joint.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ook! Maar je weet wat het beste werkt tegen een kater....meer alcohol!
![]()
Ik ook. Hij is zwart, met witte pootjesquote:
Lief.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is zwart, met witte pootjes.
quote:
tijd voor een infuus hierquote:
C|N>Kquote:
kots of een haarbal?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
C|N>K
En bedankt. Nu moet ik weer opruimen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
C|N>K
En bedankt. Nu moet ik weer opruimen.
Ik wou dat ik (=Sanne) dat ook kon zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik (=Aventura) voel me alweer wat beter.
ay.... Dat is inderdaad pijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
Maar ik kan niet meer lopen. Stootte mijn teen tegen een vlonder, halve teen ontveld
*kuch*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Er komen een stel chicks en HW is ook van de partij natuurlijk
Nee. Er was een tijd dat ik ook alle meets afslettequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
had je anders verwacht dan?.
ja, waarom kom jij ook niet ff langs? Tijd niet gezien enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Er was een tijd dat ik ook alle meets afslette
Het klinkt wel gezellig en er komen ook geen mensen die me op mn bek willen slaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, waarom kom jij ook niet ff langs? Tijd niet gezien enzo. Ik zal van je zusje afblijven
.
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Waar gaan jullie zitten btw? Bij dat omheinde waterplekje waar alle MILFS moeders hun kind mee naartoe nemen?
Dat kan dan in dat water/quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.
Ik heb nog zo'n oude uit de jaren zeventig, oranje en bruinquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe koelbox gekocht, pimp my v'park meeting.
Ik had ook zoiets, maar 5 jaar in de opslag maakt hem niet frisser zeg maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude uit de jaren zeventig, oranje en bruin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |