SKaai! Wil jij me mailen dan!quote:
Doe datquote:
Doe wat je lekker handig vindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Skaai het volgende:
Oh je bent wel erg direct zeg, meteen mijn 06 vragen.
Welke van de 2 emailsadressen mag ik misgebruiken?
De welbekende msn schermen sprongen omhoog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef Skaai het volgende:
U heeft mail!
Op het grasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
maar WAAR in Da Park?
Bij Vertigo / Filmmuseum.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
maar WAAR in Da Park?
Ik begin maar waarmee ik ben geëindigd; een joint.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ook! Maar je weet wat het beste werkt tegen een kater....meer alcohol!
![]()
Ik ook. Hij is zwart, met witte pootjesquote:
Lief.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is zwart, met witte pootjes.
quote:
tijd voor een infuus hierquote:
C|N>Kquote:
kots of een haarbal?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
C|N>K
En bedankt. Nu moet ik weer opruimen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
C|N>K
En bedankt. Nu moet ik weer opruimen.
Ik wou dat ik (=Sanne) dat ook kon zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik (=Aventura) voel me alweer wat beter.
ay.... Dat is inderdaad pijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:55 schreef Aventura het volgende:
Maar ik kan niet meer lopen. Stootte mijn teen tegen een vlonder, halve teen ontveld
*kuch*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Er komen een stel chicks en HW is ook van de partij natuurlijk
Nee. Er was een tijd dat ik ook alle meets afslettequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
had je anders verwacht dan?.
ja, waarom kom jij ook niet ff langs? Tijd niet gezien enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Er was een tijd dat ik ook alle meets afslette
Het klinkt wel gezellig en er komen ook geen mensen die me op mn bek willen slaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, waarom kom jij ook niet ff langs? Tijd niet gezien enzo. Ik zal van je zusje afblijven
.
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Waar gaan jullie zitten btw? Bij dat omheinde waterplekje waar alle MILFS moeders hun kind mee naartoe nemen?
Dat kan dan in dat water/quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zitten bij de plee. Voor als we pissen moeten.
Ik heb nog zo'n oude uit de jaren zeventig, oranje en bruinquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe koelbox gekocht, pimp my v'park meeting.
Ik had ook zoiets, maar 5 jaar in de opslag maakt hem niet frisser zeg maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n oude uit de jaren zeventig, oranje en bruin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |