Hebben we toch een half iets gemeenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, of ik neuk op een FOK! meet of ik wordt in elkaar gerost. gewoon gezellig een biertje drinken is r nooit bij
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, of ik neuk op een FOK! meet of ik wordt in elkaar gerost. gewoon gezellig een biertje drinken is r nooit bij
Jij houdt van lekker rossen tidjens het neuken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben we toch een half iets gemeen.
Als de situatie erom vraagtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij houdt van lekker rossen tidjens het neuken?
Hehehehehe! Ik zal wel ff laten zien waar het mis is gegaan zoquote:
Nou genoeg aangesteld, ff ziekenhuis dusquote:
quote:
Oke! Als het meezit zie ik je zometeenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Koelbox staat klaar hoor, net als de stereo
.
Ik had het net als sun over zusters in het ziekenhuis.
Ik kom dus later.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tja, je zou toch niet de beslissing van de Tour willen missen!![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal alvast wat handdoeken klaarleggen.
Uiteraard. Wat is een mens immers zonder handdoek.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze wel een handdoek mee hebben!
Zat jij niet op de 5 Jaar Meet met Gelly de hele tijd kutmuziek te draaien? En dan nog t ergste, alles maar 30 seconden.quote:
Hoeveel botten zijn er gebroken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dokter constateerde niet zulke toffe dingen.
Balen.
Geen botten gebroken, maar een tijdelijke ingeklapte long gehad. Daardoor is lichaam beetje van slag. Verder de gebruikelijke blauwe plekken. En mijn zij viel de klap op dus daar is het het pijnlijkst.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Hoeveel botten zijn er gebroken?
Oei, dat kan ik me wel voorstellen... jammer dat het bij meeten er altijd zo ruig aan toe gaatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen botten gebroken, maar een tijdelijke ingeklapte long gehad. Daardoor is lichaam beetje van slag. Verder de gebruikelijke blauwe plekken. En mijn zij viel de klap op dus daar is het het pijnlijkst.
Dus adviseerde hij maar om rustig aan te doen.
'HOMO!''quote:Op zondag 23 juli 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
- Heatwave bijna een riksjarijder in elkaar wilde beuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |