wat nou weerquote:
hoiquote:
ja maar jij keurt alles af omdat het tegen de regels is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
je deed ook niet aardig tegen mij
Kijk zo hoor ik het graagquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar jij keurt alles af omdat het tegen de regels is.
Regels zijn er om gebroken te worden![]()
boefjequote:
hooooooooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
Hallo, ik woon ook in Den Haag
hebben we geen taxi nodig en we hebben een slaapplaatsquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als we goed doordrinken merken we er niks van dat we vastzitten
Ja, er is een programmaatje, AutoStitch, waarmee je ze aan elkaar kunt maken. Helaas niet al te scherp, maar het is ook maar een graties prutproggie. Het effect is wel leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef ook_gek het volgende:
mooie foto's toeps
heb je die zelf gemaakt
Vast op zondagochtend ofzo gemaakt, het is zo rustigquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, er is een programmaatje, AutoStitch, waarmee je ze aan elkaar kunt maken. Helaas niet al te scherp, maar het is ook maar een graties prutproggie. Het effect is wel leuk.
Weet niet, ben hem kwijt ineens, denk dat ie te groot was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef PsyCha het volgende:
Ja usericoon
Joe Berryquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet, ben hem kwijt ineens, denk dat ie te groot was.
Maar als iemand inspriratie heeft voor een nieuwe dan gun ik iedereen de mogelijkheid om mij een orginele leuke usericoon te schenken
Klopt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vast op zondagochtend ofzo gemaakt, het is zo rustig
dan ben je te oudquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:23 schreef ChOas het volgende:
Goedenavond medeHageneesjes![]()
* ChOas is 30
Hey newbie, ik ben pas net 30quote:
newbie ik ben de king van de den haag topicsquote:
ik wil met jou alleen de cel inquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef bosnymfje het volgende:
Hmm met zn alle de cel in....als we nou de cellen zouden mogen delen![]()
Nee, da's jong johquote:
ik heb het idee dat mijn leven opgehouden is bijnaquote:
Elke dag na je 25e is geleende tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het idee dat mijn leven opgehouden is bijna![]()
wheheequote:
en bevalt het jequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinna is ook 28, en woont sinds januari 2006 in DH.
Hey ook_gek: Da's nou het bewijs dat je als 30 jarige nog jongere chicks kan krijgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinna is ook 28, en woont sinds januari 2006 in DH.
Ik heb d'r aan d'r haren uit Amsterdam weggesleeptquote:
hehe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb d'r aan d'r haren uit Amsterdam weggesleept
En zo hoort hetquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb d'r aan d'r haren uit Amsterdam weggesleept
Woonde jij nou bij het Monnikendamplein ?quote:
Huppel the pub ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef ook_gek het volgende:
ik precies over 1 maand en 2 dagen
is op een dinsdag. 3X raden waar ik dat ga vieren
Steeds beter...mijn 'hometown' is Amsterdam. In het begin miste ik mijn stad enorm en vond ik DH maar zouteloos. Ook vind ik nog steeds dat ze er maar vreemd pratenquote:
Haha jah daar woon ik...mn pa gata al zn verjaardag aankomende maand in musicon vieren...kom je daar vaak dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Woonde jij nou bij het Monnikendamplein ?
Want dan is het natuurlijk een feestje en meet in Musicon
Af en toe, heb er een aantal keer met mijn band opgetreden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha jah daar woon ik...mn pa gata al zn verjaardag aankomende maand in musicon vieren...kom je daar vaak dan?
Chemispherequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef bosnymfje het volgende:
ow hoe heet je band dan? Mijn zusje heeft er ook een aantal keer opgetreden met ready to play
WTF ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Leuk zeg....mn pa is manager van een aantal bandjes...schijnt jouw bandje ook te kennen haha
Hahaha... admiraal anaal en zijn luchtfoto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een mooie luchtfoto (recente) van den haag heeft liefst met nieuwbouwlocaties erbij of luchtfoto van leidshcenveen (recent)
google earth lijkt mij het meest recent binnen handbereik, twee jaar...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een mooie luchtfoto (recente) van den haag heeft liefst met nieuwbouwlocaties erbij of luchtfoto van leidshcenveen (recent)
Ik zal eens kijken in de fotoarchieven van mijn werk. Ook kan ik van de 15e etage ook foto's nemen, dus foto's van hoogte krijg je! (dinsdag of woensdag)quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
He geen gekke dingen doen hequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef bosnymfje het volgende:
Hey maar zijn jullie eigenlijk niet benioeud hoe adm anaal eruit ziet??
Hij is een stadsgenoot...misschien kennen we hem wel ....
Google earth pjee!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in de fotoarchieven van mijn werk. Ook kan ik van de 15e etage ook foto's nemen, dus foto's van hoogte krijg je! (dinsdag of woensdag)
Den Haag staat er tegenwoordig wel héél scherp in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Google earth pjee!
http://earth.google.com/earth4.html
Ik kan op mijn eigen balkon mijn vuilnisbak zien... echt absurd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef dahei het volgende:
[..]
Den Haag staat er tegenwoordig wel héél scherp in.
Ja idd, toen ik laatst me huis zocht kon ik me eigen auto zelfs in de straat zien staanquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef dahei het volgende:
Den Haag staat er tegenwoordig wel héél scherp in.
Ja, was gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
ja maar hoe zit het nou met de meet
Haagsch Genootschap :pquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef ook_gek het volgende:
welke school heeft hij gezeten dan
haha dat heb je bij mijn zusje op school gezetenquote:
Ik zie mezelf in de tuin zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja idd, toen ik laatst me huis zocht kon ik me eigen auto zelfs in de straat zien staan
Geilquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha dat heb je bij mijn zusje op school gezeten
die is nu 23
quote:
Haha kicke is datquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Thetallguy het volgende:
Dalton
Ik stond anderhalve week terug op Bali in de zee, komt een meisje naar me toe "mag ik wat vragen? Heb jij in Den Haag op de Dalton gezeten?" Ik zo wtfkende d'r helemaal niet, word ik 14000km van huis zomaar herkend door iemand
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb de populier gehad....was op zich wel leuke school
en de rest danquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb in DH alleen op de peuterschool gezeten. geen idee meer waar.
bij jou ook alquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat vertel ik alleen tijdens meets en niet op het Forum!De FBI zit me op de hielen!
![]()
heeft geen vriendenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
sneaky bastard. Je wilt je MSN lijst gewoon uitbreiden.
de eerste die zich meldt krijgt een Chupa Chup lolly!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
sneaky bastard. Je wilt je MSN lijst gewoon uitbreiden.
met witte vulling zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de eerste die zich meldt krijgt een Chupa Chup lolly!![]()
Die lust ik niet meer sinds Roberto Carlos er reclame voor heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de eerste die zich meldt krijgt een Chupa Chup lolly!![]()
dat was best eng ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Die lust ik niet meer sinds Roberto Carlos er reclame voor heeft gemaakt.
dat lijkt mij vrij onmogelijk met topposters als ook_gek en PsyCha.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
Ja ga allemaal met elkaar MSNen zodat dit topique een zachte dood sterft
hoe oud ben jij danquote:
18, bijna 19quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan
ik ken wel een zooi mensen die daar gezeten hebben.
ik houd me nog uber inquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat lijkt mij vrij onmogelijk met topposters als ook_gek en PsyCha.
neh dan ken j ze nietquote:
zie je wel je hebt gelogenquote:
wil je ook een lolly?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:26 schreef bosnymfje het volgende:
Pff mensen ik het het ehhh warm.....
neem een ijsjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:26 schreef bosnymfje het volgende:
Pff mensen ik het het ehhh warm.....
ja gezellig dringen met zn allen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef ook_gek het volgende:
op stap gaan met ze alle schiet niet op. Je kan dan nooit lekker met elkaar lullen denk ik.
Vandaar dat ik zo iets zei van strand of zo.
of nou ja dat is mijn mening dan he.
Als het maar in een weekend is zo dat we met ze alle kunnen dringen zonder gezeik te hebben dat iemand moet werken. En we kunnen het dan ook zo laat maken als we willen.
BV eindigen in de la luna tot 10 uur is geen straf
Doe normaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:51 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Rot op met je ajax in een Haags topic.
Ik heb een schotelantenne op mijn dak staan en daar zie ik de kabel lopen naar de luchtpijp waar hij weer naar beneden gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik kan op mijn eigen balkon mijn vuilnisbak zien... echt absurd...
ik kan het zien van uit mijn raam.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
vanavond is er weer dat gare vuurwerk natuurlijk..
1 keertje is leuk, maar daarna is de nieuwigheid er wel vanaf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
vanavond is er weer dat gare vuurwerk natuurlijk..
vroeger was de finale altijd op mijn verjaardag. Dat was dan wel stoerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
1 keertje is leuk, maar daarna is de nieuwigheid er wel vanaf.
22-08-06 ben ik jarig.quote:
Ik ga vanavond met 3 dames naar het vuurwerk kijken.. paar plaids mee, flesje of 5 rosé, fuck dequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
1 keertje is leuk, maar daarna is de nieuwigheid er wel vanaf.
jij bent alleen gezellig met drank? Anders neem jij geen 5 flessen meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met 3 dames naar het vuurwerk kijken.. paar plaids mee, flesje of 5 rosé, fuck de
nieuwigheid, ik ga voor de lol
mocht het niet duidelijk zijn, jullie huis staan er ook haarscherp op, kijk eens voor de gein zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben jullie al google earth uitgeprobeerd? Mijn huis en tuin staan er haarscherp op, heel maf om mijn huis vanaf de ruimte te zien...
Ik ben AL-TIJD gezelligquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent alleen gezellig met drank? Anders neem jij geen 5 flessen mee![]()
Ik heb geen drank nodig om gezellig te zijn![]()
heb je een linkje ik heb geen zin om het op te zoeken ben een vrij lui persoonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
mocht het niet duidelijk zijn, jullie huis staan er ook haarscherp op, kijk eens voor de gein zou ik zeggen...
nee man daar woon ik nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:23 schreef Atreidez het volgende:
Jij woont toch in die flat met die bal? Die lijkt op google earth natuurlijk niet zo groot als dat ie echt isHoe vaak zouden ze die foto's updaten?
ga straks het huis van een vriendin opzoeken die heeft een zwembad in de tuin. Kijken of dat een beetje duidelijk te zien isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Ah ok, close enoughMisschien zie je dan ook je vuilnis wel liggen..
http://earth.google.com/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je een linkje ik heb geen zin om het op te zoeken ben een vrij lui persoon![]()
staat de bios er ook haar scherp op. Zo ja dan zal mijn huis er ook wel haarscherp op staan
Daar is de koningin volgens mij zelfs nog langs gelopen op Koninginnedag verleden jaar. Weet niet precies waar het is trouwens...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt dit iemand (uit scheveningen) bekend voor?
[afbeelding]
skate park bij de kinderboerderijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://earth.google.com/
Piepklein bestandje downloaden en installeren en dan navigeren naar nederland en dan den haag(scheveningen). Ik was er ook sceptisch over maar na het zien van mijn huis en zelfs mijn toentertijd rommelige tuin moest ik toch wel erkennen dat het toch wel gaaf was
Na afloop kan je de google earth uninstalleren indien gewenst.
Komt dit iemand (uit scheveningen) bekend voor?
[afbeelding]
Google Earth is inderdaad wel fantastisch in dat opzicht. Je kan bij mij de rozenstruikjes in de achtertuin zien staan. Echt heel bizar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
skate park bij de kinderboerderij![]()
vroeger stond daar een klimrek daar ben ik letterlijk opgegroeid. Stukje terug zit de zaak van mijn pa. Heb het net opgezocht![]()
jij woont toch vlak bij appie heijn in de keizerstraat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
ah, iemand die even de oude kerk en omliggende huizen kan google-earthen?
Bij mij zit er iemand in de tuinstoel. Kan alleen (gelukkig) niet zien wiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef jna het volgende:
Als ik toevallig voor het raam had gestaan tijdens die google earth foto kon ik nu mezelf zien want je ziet m'n raam ook
Ik zie zelfs welke kleding ik aan hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Bij mij zit er iemand in de tuinstoel. Kan alleen (gelukkig) niet zien wie
neequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit topic moet omgedoopt worden tot Scheveningen topic![]()
Als Scheveningen buiten beschouwing wordt gehouden, zouden er hooguit 2 Den Haag topics zijn. Natuurlijk, Scheveningen is een Haags stadsdeel en in deze tijd iets populairder dan normaal (goh), maar onze stad heeft zoveel meerquote:
want?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit topic moet omgedoopt worden tot Scheveningen topic![]()
Zie net boven je. Trouwens, er staat niets voor niets eenquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Zie net boven je. Trouwens, er staat niets voor niets eensmilie erachter. Ik doelde op: minder scheveningen gepraat, en meer Den Haag verheerlijking
![]()
quote:
Jullie snappen het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben het eens een keer eens met ook_gek![]()
Scheveningen
ja leuk bedankt. Nu wil ik dood. NOOIT van mijn leven wil ik het met jou eens zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben het eens een keer eens met ook_gek![]()
Scheveningen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja leuk bedankt. Nu wil ik dood. NOOIT van mijn leven wil ik het met jou eens zijn
Ik ook....vroegah toen het nog een school van stand wasquote:
oh, en bij La Lanterna was de pin kapot, als je daar nog heen wildequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
Atreidez! Wanneer gaan we 's pizza op strand bestellen
Gister met Atreidez pizza gehaald. Kregen we iets anders dan besteld en er werd bij hoog en laag beweerd dat we dat toch echt hadden besteld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, en bij La Lanterna was de pin kapot, als je daar nog heen wildemoest eerst helemaal naar de Rabo lopen dinsdag
hey jij moet mensen kennen die ik ook ken die daar op school gezeten hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik ook....vroegah toen het nog een school van stand wasNouja iig t eerste jaar dat ik erop zat, daarna begon het toch minder te worden.
spanning stijgtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef PsyCha het volgende:
spannend!
het is op mijn werk niet uit te houden. Maar gelukkig hebben we nog drankquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:51 schreef PsyCha het volgende:
heeft iedereen het ook zo warm?
iedereen op vakantie zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:14 schreef PsyCha het volgende:
strax lekker naar scheveningen. als ik matties vind dan.
bij mij is het of vakantie of ze emigreren naar het buitenland. Dat is weer nieuw geloof ik.quote:
nee jo juist niet. Nu heb ik 3 vakantie adressen. Als ik mee ga zit ik maar in 1 landquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef PsyCha het volgende:
dan zou ik ook wel mee willen
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef PsyCha het volgende:
florida klinkt anders behoorlijk aantrekkelijk
boemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan ja
morgen leuk feestje in sillys. Fedde le grand.
eens kijken of ik morgen zin heb om te gaan
is iedereen weg opeens![]()
Ik nie, ik lag voor pampus omdat ik anderhalf uur heb zitten te wachten op de reparatie van mijn nokia. En na die anderhalf uur hoorde ik ineens over vochtschade en dat ik maandag maar moest terugkomen terwijl dat ding gwoon goed deed op wat softwareprobleempjes na (ik kwam daar voor een firmwareupdate)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand naar het vuurwerk geweest?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
geen gek idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef ChimeraOffline het volgende:
hmm. volgende week meeten @ scheveningse vuurwerk?
Yup, was wel leuk om te zien. Meteen weer een hoop geleerd over vuurwerkfotografie en dat ik m'n statief goed vast moet draaien...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Faithy het volgende:
vuurwerk was leuk weer, vanaf de motor-poserplek
bij de strandtent twins. Daar staan altijd al die motoren. Dat zal hij wel bedoelenquote:
Vrouwen kunnen geen motor rijden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat Faithy een vrouw was
Is ze ook... Waarom denk je van niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat Faithy een vrouw was
In mn bed snotterenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:03 schreef ook_gek het volgende:
zo en wat gaan jullie vanavond doen dan
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is ze ook... Waarom denk je van niet?
daaromquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de strandtent twins. Daar staan altijd al die motoren. Dat zal hij wel bedoelen
Ah dat is niet leuk neequote:
Das zwaar kut.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik nie, ik lag voor pampus omdat ik anderhalf uur heb zitten te wachten op de reparatie van mijn nokia. En na die anderhalf uur hoorde ik ineens over vochtschade en dat ik maandag maar moest terugkomen terwijl dat ding gwoon goed deed op wat softwareprobleempjes na (ik kwam daar voor een firmwareupdate)
exactly.. ik stem voor een avondje chillen met frisbees en gitaren op t strandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
met allemaal mensne uit den haag denk ik wel ja![]()
En wat drank.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
exactly.. ik stem voor een avondje chillen met frisbees en gitaren op t strand
rosétje... biertje....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat drank.
Maar strand, chillen is ok![]()
waaromquote:
jij bent de bob whehehequote:
haha, IPO, dat heb ik op een blauwe maandag nog 4 weken gestudeerd!quote:
ga jij nog wat doen dan vanavond.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
haha, IPO, dat heb ik op een blauwe maandag nog 4 weken gestudeerd!![]()
ben helaas niet zo technisch aangelegd kwam ik achter.
meeste mensen die ipo doen niet.... zijn blonde dozen die denken dat ze zo goed omgaan met een afwijzing van de kunstacademie ...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
haha, IPO, dat heb ik op een blauwe maandag nog 4 weken gestudeerd!![]()
ben helaas niet zo technisch aangelegd kwam ik achter.
stel je niet aan manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
eerst van m'n brakheid afkomen. maar ff een biertje opentrekken.
Ik heb hard gezopen gisteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:28 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren eerst naar de LVC in Leiden geweest. Het was heel erg rustig, dus na 5 (!) biertjes was ik alweer weg.Toen maar besloten om een keer naar City Hall te gaan. Overdag ben ik er wel geweest, beetje hip grand cafe achtig iets, maar soms, zoals nu, hebben ze speciale feestjes tot diep in de nacht.
Ik kom daar en het is stampvol. Veel chickies ook. De DJ draait een beetje zwoele techno/ dance en ik sta net 2 minuten binnen en ik hoor al de eerste klanken van het nummer van Fedde le Grand aansluipen.
Ik vraag of ze Cointreau hebben en dat hebben ze, dus ik bestel een Cointreau-Cola, komt die gast achter de bar met een Cointreau-Tonic ofzo aanzetten.Dus ik zeg, dat klopt niet, dus die gast een nieuwe maken. Fles was op, dus hij een nieuwe pakken en ipv 1/3 Cointreau zat er 50% in.
Dat was een sterke borrel.
Even later stoot een meid me aan en ze ziet mijn drankje en vraagt wat het is. Ik geef het haar en laat haar een slokje proeven en vertel wat het is. Ze is het eens met mij dat 'ie vrij stevig is. Het leuke is dat ik als een soort automatisme in het Engels tegen haar was begonnen te lullen.Toen ze eenmaal vroeg waar ik vandaan kwam kon ik niet liegen en toen voelde ze zich in de maling genomen en liep ze weg!
![]()
Op een gegeven moment bestel ik een biertje. Ik geef 5 Euro en ik krijg het wisselgeld + 5 Euro terug!![]()
De barman liep weer weg, maar eerlijk als ik ben (
) loop ik naar hem toe en zeg dat 'ie een fout heeft gemaakt en geef die 5 Euro terug.
Op een gegeven moment vroeg ik me af wat voor bier ze schonken, maar kennelijk was ik scheel want OVERAL lagen viltjes van Brand bier.Ook goeiemorgen...
Toen zag ik iets wat ik nog niet eerder had geproefd en -Wolf- is altjid in voor iets nieuws, dus ik bestel een flesje Corazon (), blijkt het een soort limoendrankje met 0,9% (
![]()
![]()
) alcohol te zijn.
Kom op zeg, we zijn kerels, geen mietjes!
Tijdje later bestel ik weer een biertje. Ik wilde betalen, maar die barman herkende me weer en zei dat ik deze gratis mocht omdat ik eerlijk was! Zie je wel, eerlijkheid loont!
Eigenlijk zat ik de hele avond te genieten van de muziek , hoewel er veel leuke meiden waren. Het was dan ook sneu om te zien hoe sommige van die lekkere meiden goed dronken waren (overduidelijk) en met lelijke mannen meegingen.Misdadig gewoon!
4 uur lag ik in bed.
-Wolf-s avond in een notedop!![]()
daarom doe ik het ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:59 schreef ChimeraOffline het volgende:
en juist vandaag zit ik in almere
leg de onefour eens uit aan de den haag newbie :xquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daarom doe ik het ook
ik ga vanavond naar de onefour eens kijken of dat leuk is op zaterdag.
ben heel erg benieuwd
ben jij naar sneakerz geweest op het strand?quote:
ga jij eens na denken over de meet. Dat kan jij vast wel heel erg goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef -Wolf- het volgende:
ik ga pas vanaf half augustus weer in DH stappen. In de zomer is het te rustig. Tot die tijd wordt het Leiden & Amsterdam.
Mss was dat wel een vriendin van mij. Ik kon niet meer dus had ik haar mijn kaartje gegeven. Ik ga mss wel volgende week. Morgen kan ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij naar sneakerz geweest op het strand?
ik kwam een foto tegen waar van ik dacht heeeej dat ben jij
waar haal je die kaartjes danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Mss was dat wel een vriendin van mij. Ik kon niet meer dus had ik haar mijn kaartje gegeven. Ik ga mss wel volgende week. Morgen kan ik niet.
dat is niet chillenquote:
www.beep.nlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar haal je die kaartjes dan
ik ga ook volgende week denk ik
ik mag niet paintballen... ben geopereerd en als die wond geraakt wordt mag ik weer onder t mes....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
www.beep.nl
en paintballen lijkt me leuk (en pijnelijk)
is er iets wat je wel magquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik mag niet paintballen... ben geopereerd en als die wond geraakt wordt mag ik weer onder t mes....
lasergamen dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik mag niet paintballen... ben geopereerd en als die wond geraakt wordt mag ik weer onder t mes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |