het is op mijn werk niet uit te houden. Maar gelukkig hebben we nog drankquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:51 schreef PsyCha het volgende:
heeft iedereen het ook zo warm?
iedereen op vakantie zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:14 schreef PsyCha het volgende:
strax lekker naar scheveningen. als ik matties vind dan.
bij mij is het of vakantie of ze emigreren naar het buitenland. Dat is weer nieuw geloof ik.quote:
nee jo juist niet. Nu heb ik 3 vakantie adressen. Als ik mee ga zit ik maar in 1 landquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef PsyCha het volgende:
dan zou ik ook wel mee willen
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef PsyCha het volgende:
florida klinkt anders behoorlijk aantrekkelijk
boemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan ja
morgen leuk feestje in sillys. Fedde le grand.
eens kijken of ik morgen zin heb om te gaan
is iedereen weg opeens![]()
Ik nie, ik lag voor pampus omdat ik anderhalf uur heb zitten te wachten op de reparatie van mijn nokia. En na die anderhalf uur hoorde ik ineens over vochtschade en dat ik maandag maar moest terugkomen terwijl dat ding gwoon goed deed op wat softwareprobleempjes na (ik kwam daar voor een firmwareupdate)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand naar het vuurwerk geweest?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
geen gek idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef ChimeraOffline het volgende:
hmm. volgende week meeten @ scheveningse vuurwerk?
Yup, was wel leuk om te zien. Meteen weer een hoop geleerd over vuurwerkfotografie en dat ik m'n statief goed vast moet draaien...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |