Bij mij zit er iemand in de tuinstoel. Kan alleen (gelukkig) niet zien wiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef jna het volgende:
Als ik toevallig voor het raam had gestaan tijdens die google earth foto kon ik nu mezelf zien want je ziet m'n raam ook
Ik zie zelfs welke kleding ik aan hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Bij mij zit er iemand in de tuinstoel. Kan alleen (gelukkig) niet zien wie
neequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit topic moet omgedoopt worden tot Scheveningen topic![]()
Als Scheveningen buiten beschouwing wordt gehouden, zouden er hooguit 2 Den Haag topics zijn. Natuurlijk, Scheveningen is een Haags stadsdeel en in deze tijd iets populairder dan normaal (goh), maar onze stad heeft zoveel meerquote:
want?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit topic moet omgedoopt worden tot Scheveningen topic![]()
Zie net boven je. Trouwens, er staat niets voor niets eenquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Zie net boven je. Trouwens, er staat niets voor niets eensmilie erachter. Ik doelde op: minder scheveningen gepraat, en meer Den Haag verheerlijking
![]()
quote:
Jullie snappen het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben het eens een keer eens met ook_gek![]()
Scheveningen
ja leuk bedankt. Nu wil ik dood. NOOIT van mijn leven wil ik het met jou eens zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben het eens een keer eens met ook_gek![]()
Scheveningen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja leuk bedankt. Nu wil ik dood. NOOIT van mijn leven wil ik het met jou eens zijn
Ik ook....vroegah toen het nog een school van stand wasquote:
oh, en bij La Lanterna was de pin kapot, als je daar nog heen wildequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
Atreidez! Wanneer gaan we 's pizza op strand bestellen
Gister met Atreidez pizza gehaald. Kregen we iets anders dan besteld en er werd bij hoog en laag beweerd dat we dat toch echt hadden besteld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, en bij La Lanterna was de pin kapot, als je daar nog heen wildemoest eerst helemaal naar de Rabo lopen dinsdag
hey jij moet mensen kennen die ik ook ken die daar op school gezeten hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik ook....vroegah toen het nog een school van stand wasNouja iig t eerste jaar dat ik erop zat, daarna begon het toch minder te worden.
spanning stijgtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef PsyCha het volgende:
spannend!
het is op mijn werk niet uit te houden. Maar gelukkig hebben we nog drankquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:51 schreef PsyCha het volgende:
heeft iedereen het ook zo warm?
iedereen op vakantie zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:14 schreef PsyCha het volgende:
strax lekker naar scheveningen. als ik matties vind dan.
bij mij is het of vakantie of ze emigreren naar het buitenland. Dat is weer nieuw geloof ik.quote:
nee jo juist niet. Nu heb ik 3 vakantie adressen. Als ik mee ga zit ik maar in 1 landquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef PsyCha het volgende:
dan zou ik ook wel mee willen
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef PsyCha het volgende:
florida klinkt anders behoorlijk aantrekkelijk
boemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan ja
morgen leuk feestje in sillys. Fedde le grand.
eens kijken of ik morgen zin heb om te gaan
is iedereen weg opeens![]()
Ik nie, ik lag voor pampus omdat ik anderhalf uur heb zitten te wachten op de reparatie van mijn nokia. En na die anderhalf uur hoorde ik ineens over vochtschade en dat ik maandag maar moest terugkomen terwijl dat ding gwoon goed deed op wat softwareprobleempjes na (ik kwam daar voor een firmwareupdate)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand naar het vuurwerk geweest?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
geen gek idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef ChimeraOffline het volgende:
hmm. volgende week meeten @ scheveningse vuurwerk?
Yup, was wel leuk om te zien. Meteen weer een hoop geleerd over vuurwerkfotografie en dat ik m'n statief goed vast moet draaien...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |