boemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me ook onwijs gaaf om daar heen te gaan ja
morgen leuk feestje in sillys. Fedde le grand.
eens kijken of ik morgen zin heb om te gaan
is iedereen weg opeens![]()
Ik nie, ik lag voor pampus omdat ik anderhalf uur heb zitten te wachten op de reparatie van mijn nokia. En na die anderhalf uur hoorde ik ineens over vochtschade en dat ik maandag maar moest terugkomen terwijl dat ding gwoon goed deed op wat softwareprobleempjes na (ik kwam daar voor een firmwareupdate)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand naar het vuurwerk geweest?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
geen gek idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef ChimeraOffline het volgende:
hmm. volgende week meeten @ scheveningse vuurwerk?
Yup, was wel leuk om te zien. Meteen weer een hoop geleerd over vuurwerkfotografie en dat ik m'n statief goed vast moet draaien...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Faithy het volgende:
vuurwerk was leuk weer, vanaf de motor-poserplek
bij de strandtent twins. Daar staan altijd al die motoren. Dat zal hij wel bedoelenquote:
Vrouwen kunnen geen motor rijden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat Faithy een vrouw was
Is ze ook... Waarom denk je van niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat Faithy een vrouw was
In mn bed snotterenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:03 schreef ook_gek het volgende:
zo en wat gaan jullie vanavond doen dan
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is ze ook... Waarom denk je van niet?
daaromquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de strandtent twins. Daar staan altijd al die motoren. Dat zal hij wel bedoelen
Ah dat is niet leuk neequote:
Das zwaar kut.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik nie, ik lag voor pampus omdat ik anderhalf uur heb zitten te wachten op de reparatie van mijn nokia. En na die anderhalf uur hoorde ik ineens over vochtschade en dat ik maandag maar moest terugkomen terwijl dat ding gwoon goed deed op wat softwareprobleempjes na (ik kwam daar voor een firmwareupdate)
exactly.. ik stem voor een avondje chillen met frisbees en gitaren op t strandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
met allemaal mensne uit den haag denk ik wel ja![]()
En wat drank.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
exactly.. ik stem voor een avondje chillen met frisbees en gitaren op t strand
rosétje... biertje....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat drank.
Maar strand, chillen is ok![]()
waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |