quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in de fotoarchieven van mijn werk. Ook kan ik van de 15e etage ook foto's nemen, dus foto's van hoogte krijg je! (dinsdag of woensdag)
Den Haag staat er tegenwoordig wel héél scherp in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Google earth pjee!
http://earth.google.com/earth4.html
Ik kan op mijn eigen balkon mijn vuilnisbak zien... echt absurd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef dahei het volgende:
[..]
Den Haag staat er tegenwoordig wel héél scherp in.
Ja idd, toen ik laatst me huis zocht kon ik me eigen auto zelfs in de straat zien staanquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef dahei het volgende:
Den Haag staat er tegenwoordig wel héél scherp in.
Ja, was gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
ja maar hoe zit het nou met de meet
Haagsch Genootschap :pquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef ook_gek het volgende:
welke school heeft hij gezeten dan
haha dat heb je bij mijn zusje op school gezetenquote:
Ik zie mezelf in de tuin zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja idd, toen ik laatst me huis zocht kon ik me eigen auto zelfs in de straat zien staan
Geilquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha dat heb je bij mijn zusje op school gezeten
die is nu 23
quote:
Haha kicke is datquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Thetallguy het volgende:
Dalton
Ik stond anderhalve week terug op Bali in de zee, komt een meisje naar me toe "mag ik wat vragen? Heb jij in Den Haag op de Dalton gezeten?" Ik zo wtfkende d'r helemaal niet, word ik 14000km van huis zomaar herkend door iemand
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb de populier gehad....was op zich wel leuke school
en de rest danquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb in DH alleen op de peuterschool gezeten. geen idee meer waar.
bij jou ook alquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat vertel ik alleen tijdens meets en niet op het Forum!De FBI zit me op de hielen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |