Nee, da's jong johquote:
ik heb het idee dat mijn leven opgehouden is bijnaquote:
Elke dag na je 25e is geleende tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het idee dat mijn leven opgehouden is bijna![]()
wheheequote:
en bevalt het jequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinna is ook 28, en woont sinds januari 2006 in DH.
Hey ook_gek: Da's nou het bewijs dat je als 30 jarige nog jongere chicks kan krijgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinna is ook 28, en woont sinds januari 2006 in DH.
Ik heb d'r aan d'r haren uit Amsterdam weggesleeptquote:
hehe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb d'r aan d'r haren uit Amsterdam weggesleept
En zo hoort hetquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb d'r aan d'r haren uit Amsterdam weggesleept
Woonde jij nou bij het Monnikendamplein ?quote:
Huppel the pub ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef ook_gek het volgende:
ik precies over 1 maand en 2 dagen
is op een dinsdag. 3X raden waar ik dat ga vieren
Steeds beter...mijn 'hometown' is Amsterdam. In het begin miste ik mijn stad enorm en vond ik DH maar zouteloos. Ook vind ik nog steeds dat ze er maar vreemd pratenquote:
Haha jah daar woon ik...mn pa gata al zn verjaardag aankomende maand in musicon vieren...kom je daar vaak dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Woonde jij nou bij het Monnikendamplein ?
Want dan is het natuurlijk een feestje en meet in Musicon
Af en toe, heb er een aantal keer met mijn band opgetreden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha jah daar woon ik...mn pa gata al zn verjaardag aankomende maand in musicon vieren...kom je daar vaak dan?
Chemispherequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef bosnymfje het volgende:
ow hoe heet je band dan? Mijn zusje heeft er ook een aantal keer opgetreden met ready to play
WTF ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Leuk zeg....mn pa is manager van een aantal bandjes...schijnt jouw bandje ook te kennen haha
Hahaha... admiraal anaal en zijn luchtfoto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een mooie luchtfoto (recente) van den haag heeft liefst met nieuwbouwlocaties erbij of luchtfoto van leidshcenveen (recent)
google earth lijkt mij het meest recent binnen handbereik, twee jaar...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een mooie luchtfoto (recente) van den haag heeft liefst met nieuwbouwlocaties erbij of luchtfoto van leidshcenveen (recent)
Ik zal eens kijken in de fotoarchieven van mijn werk. Ook kan ik van de 15e etage ook foto's nemen, dus foto's van hoogte krijg je! (dinsdag of woensdag)quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
He geen gekke dingen doen hequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef bosnymfje het volgende:
Hey maar zijn jullie eigenlijk niet benioeud hoe adm anaal eruit ziet??
Hij is een stadsgenoot...misschien kennen we hem wel ....
Google earth pjee!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |