wat nou weerquote:
hoiquote:
ja maar jij keurt alles af omdat het tegen de regels is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
je deed ook niet aardig tegen mij
Kijk zo hoor ik het graagquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar jij keurt alles af omdat het tegen de regels is.
Regels zijn er om gebroken te worden![]()
boefjequote:
hooooooooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
Hallo, ik woon ook in Den Haag
hebben we geen taxi nodig en we hebben een slaapplaatsquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als we goed doordrinken merken we er niks van dat we vastzitten
Ja, er is een programmaatje, AutoStitch, waarmee je ze aan elkaar kunt maken. Helaas niet al te scherp, maar het is ook maar een graties prutproggie. Het effect is wel leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef ook_gek het volgende:
mooie foto's toeps
heb je die zelf gemaakt
Vast op zondagochtend ofzo gemaakt, het is zo rustigquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, er is een programmaatje, AutoStitch, waarmee je ze aan elkaar kunt maken. Helaas niet al te scherp, maar het is ook maar een graties prutproggie. Het effect is wel leuk.
Weet niet, ben hem kwijt ineens, denk dat ie te groot was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef PsyCha het volgende:
Ja usericoon
Joe Berryquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet, ben hem kwijt ineens, denk dat ie te groot was.
Maar als iemand inspriratie heeft voor een nieuwe dan gun ik iedereen de mogelijkheid om mij een orginele leuke usericoon te schenken
Klopt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vast op zondagochtend ofzo gemaakt, het is zo rustig
dan ben je te oudquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:23 schreef ChOas het volgende:
Goedenavond medeHageneesjes![]()
* ChOas is 30
Hey newbie, ik ben pas net 30quote:
newbie ik ben de king van de den haag topicsquote:
ik wil met jou alleen de cel inquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef bosnymfje het volgende:
Hmm met zn alle de cel in....als we nou de cellen zouden mogen delen![]()
Nee, da's jong johquote:
ik heb het idee dat mijn leven opgehouden is bijnaquote:
Elke dag na je 25e is geleende tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het idee dat mijn leven opgehouden is bijna![]()
wheheequote:
en bevalt het jequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinna is ook 28, en woont sinds januari 2006 in DH.
Hey ook_gek: Da's nou het bewijs dat je als 30 jarige nog jongere chicks kan krijgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinna is ook 28, en woont sinds januari 2006 in DH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |