Geilquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha dat heb je bij mijn zusje op school gezeten
die is nu 23
quote:
Haha kicke is datquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Thetallguy het volgende:
Dalton
Ik stond anderhalve week terug op Bali in de zee, komt een meisje naar me toe "mag ik wat vragen? Heb jij in Den Haag op de Dalton gezeten?" Ik zo wtfkende d'r helemaal niet, word ik 14000km van huis zomaar herkend door iemand
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb de populier gehad....was op zich wel leuke school
en de rest danquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb in DH alleen op de peuterschool gezeten. geen idee meer waar.
bij jou ook alquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat vertel ik alleen tijdens meets en niet op het Forum!De FBI zit me op de hielen!
![]()
heeft geen vriendenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
sneaky bastard. Je wilt je MSN lijst gewoon uitbreiden.
de eerste die zich meldt krijgt een Chupa Chup lolly!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
sneaky bastard. Je wilt je MSN lijst gewoon uitbreiden.
met witte vulling zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de eerste die zich meldt krijgt een Chupa Chup lolly!![]()
Die lust ik niet meer sinds Roberto Carlos er reclame voor heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de eerste die zich meldt krijgt een Chupa Chup lolly!![]()
dat was best eng ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Die lust ik niet meer sinds Roberto Carlos er reclame voor heeft gemaakt.
dat lijkt mij vrij onmogelijk met topposters als ook_gek en PsyCha.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
Ja ga allemaal met elkaar MSNen zodat dit topique een zachte dood sterft
hoe oud ben jij danquote:
18, bijna 19quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan
ik ken wel een zooi mensen die daar gezeten hebben.
ik houd me nog uber inquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat lijkt mij vrij onmogelijk met topposters als ook_gek en PsyCha.
neh dan ken j ze nietquote:
zie je wel je hebt gelogenquote:
wil je ook een lolly?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:26 schreef bosnymfje het volgende:
Pff mensen ik het het ehhh warm.....
neem een ijsjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:26 schreef bosnymfje het volgende:
Pff mensen ik het het ehhh warm.....
ja gezellig dringen met zn allen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef ook_gek het volgende:
op stap gaan met ze alle schiet niet op. Je kan dan nooit lekker met elkaar lullen denk ik.
Vandaar dat ik zo iets zei van strand of zo.
of nou ja dat is mijn mening dan he.
Als het maar in een weekend is zo dat we met ze alle kunnen dringen zonder gezeik te hebben dat iemand moet werken. En we kunnen het dan ook zo laat maken als we willen.
BV eindigen in de la luna tot 10 uur is geen straf
Doe normaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:51 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Rot op met je ajax in een Haags topic.
Ik heb een schotelantenne op mijn dak staan en daar zie ik de kabel lopen naar de luchtpijp waar hij weer naar beneden gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik kan op mijn eigen balkon mijn vuilnisbak zien... echt absurd...
ik kan het zien van uit mijn raam.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
vanavond is er weer dat gare vuurwerk natuurlijk..
1 keertje is leuk, maar daarna is de nieuwigheid er wel vanaf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
vanavond is er weer dat gare vuurwerk natuurlijk..
vroeger was de finale altijd op mijn verjaardag. Dat was dan wel stoerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
1 keertje is leuk, maar daarna is de nieuwigheid er wel vanaf.
22-08-06 ben ik jarig.quote:
Ik ga vanavond met 3 dames naar het vuurwerk kijken.. paar plaids mee, flesje of 5 rosé, fuck dequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
1 keertje is leuk, maar daarna is de nieuwigheid er wel vanaf.
jij bent alleen gezellig met drank? Anders neem jij geen 5 flessen meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met 3 dames naar het vuurwerk kijken.. paar plaids mee, flesje of 5 rosé, fuck de
nieuwigheid, ik ga voor de lol
mocht het niet duidelijk zijn, jullie huis staan er ook haarscherp op, kijk eens voor de gein zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben jullie al google earth uitgeprobeerd? Mijn huis en tuin staan er haarscherp op, heel maf om mijn huis vanaf de ruimte te zien...
Ik ben AL-TIJD gezelligquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent alleen gezellig met drank? Anders neem jij geen 5 flessen mee![]()
Ik heb geen drank nodig om gezellig te zijn![]()
heb je een linkje ik heb geen zin om het op te zoeken ben een vrij lui persoonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
mocht het niet duidelijk zijn, jullie huis staan er ook haarscherp op, kijk eens voor de gein zou ik zeggen...
nee man daar woon ik nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:23 schreef Atreidez het volgende:
Jij woont toch in die flat met die bal? Die lijkt op google earth natuurlijk niet zo groot als dat ie echt isHoe vaak zouden ze die foto's updaten?
ga straks het huis van een vriendin opzoeken die heeft een zwembad in de tuin. Kijken of dat een beetje duidelijk te zien isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Ah ok, close enoughMisschien zie je dan ook je vuilnis wel liggen..
http://earth.google.com/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je een linkje ik heb geen zin om het op te zoeken ben een vrij lui persoon![]()
staat de bios er ook haar scherp op. Zo ja dan zal mijn huis er ook wel haarscherp op staan
Daar is de koningin volgens mij zelfs nog langs gelopen op Koninginnedag verleden jaar. Weet niet precies waar het is trouwens...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt dit iemand (uit scheveningen) bekend voor?
[afbeelding]
skate park bij de kinderboerderijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://earth.google.com/
Piepklein bestandje downloaden en installeren en dan navigeren naar nederland en dan den haag(scheveningen). Ik was er ook sceptisch over maar na het zien van mijn huis en zelfs mijn toentertijd rommelige tuin moest ik toch wel erkennen dat het toch wel gaaf was
Na afloop kan je de google earth uninstalleren indien gewenst.
Komt dit iemand (uit scheveningen) bekend voor?
[afbeelding]
Google Earth is inderdaad wel fantastisch in dat opzicht. Je kan bij mij de rozenstruikjes in de achtertuin zien staan. Echt heel bizar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
skate park bij de kinderboerderij![]()
vroeger stond daar een klimrek daar ben ik letterlijk opgegroeid. Stukje terug zit de zaak van mijn pa. Heb het net opgezocht![]()
jij woont toch vlak bij appie heijn in de keizerstraat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
ah, iemand die even de oude kerk en omliggende huizen kan google-earthen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |