jij bent de bob whehehequote:
haha, IPO, dat heb ik op een blauwe maandag nog 4 weken gestudeerd!quote:
ga jij nog wat doen dan vanavond.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
haha, IPO, dat heb ik op een blauwe maandag nog 4 weken gestudeerd!![]()
ben helaas niet zo technisch aangelegd kwam ik achter.
meeste mensen die ipo doen niet.... zijn blonde dozen die denken dat ze zo goed omgaan met een afwijzing van de kunstacademie ...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
haha, IPO, dat heb ik op een blauwe maandag nog 4 weken gestudeerd!![]()
ben helaas niet zo technisch aangelegd kwam ik achter.
stel je niet aan manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
eerst van m'n brakheid afkomen. maar ff een biertje opentrekken.
Ik heb hard gezopen gisteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:28 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren eerst naar de LVC in Leiden geweest. Het was heel erg rustig, dus na 5 (!) biertjes was ik alweer weg.Toen maar besloten om een keer naar City Hall te gaan. Overdag ben ik er wel geweest, beetje hip grand cafe achtig iets, maar soms, zoals nu, hebben ze speciale feestjes tot diep in de nacht.
Ik kom daar en het is stampvol. Veel chickies ook. De DJ draait een beetje zwoele techno/ dance en ik sta net 2 minuten binnen en ik hoor al de eerste klanken van het nummer van Fedde le Grand aansluipen.
Ik vraag of ze Cointreau hebben en dat hebben ze, dus ik bestel een Cointreau-Cola, komt die gast achter de bar met een Cointreau-Tonic ofzo aanzetten.Dus ik zeg, dat klopt niet, dus die gast een nieuwe maken. Fles was op, dus hij een nieuwe pakken en ipv 1/3 Cointreau zat er 50% in.
Dat was een sterke borrel.
Even later stoot een meid me aan en ze ziet mijn drankje en vraagt wat het is. Ik geef het haar en laat haar een slokje proeven en vertel wat het is. Ze is het eens met mij dat 'ie vrij stevig is. Het leuke is dat ik als een soort automatisme in het Engels tegen haar was begonnen te lullen.Toen ze eenmaal vroeg waar ik vandaan kwam kon ik niet liegen en toen voelde ze zich in de maling genomen en liep ze weg!
![]()
Op een gegeven moment bestel ik een biertje. Ik geef 5 Euro en ik krijg het wisselgeld + 5 Euro terug!![]()
De barman liep weer weg, maar eerlijk als ik ben (
) loop ik naar hem toe en zeg dat 'ie een fout heeft gemaakt en geef die 5 Euro terug.
Op een gegeven moment vroeg ik me af wat voor bier ze schonken, maar kennelijk was ik scheel want OVERAL lagen viltjes van Brand bier.Ook goeiemorgen...
Toen zag ik iets wat ik nog niet eerder had geproefd en -Wolf- is altjid in voor iets nieuws, dus ik bestel een flesje Corazon (), blijkt het een soort limoendrankje met 0,9% (
![]()
![]()
) alcohol te zijn.
Kom op zeg, we zijn kerels, geen mietjes!
Tijdje later bestel ik weer een biertje. Ik wilde betalen, maar die barman herkende me weer en zei dat ik deze gratis mocht omdat ik eerlijk was! Zie je wel, eerlijkheid loont!
Eigenlijk zat ik de hele avond te genieten van de muziek , hoewel er veel leuke meiden waren. Het was dan ook sneu om te zien hoe sommige van die lekkere meiden goed dronken waren (overduidelijk) en met lelijke mannen meegingen.Misdadig gewoon!
4 uur lag ik in bed.
-Wolf-s avond in een notedop!![]()
daarom doe ik het ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:59 schreef ChimeraOffline het volgende:
en juist vandaag zit ik in almere
leg de onefour eens uit aan de den haag newbie :xquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daarom doe ik het ook
ik ga vanavond naar de onefour eens kijken of dat leuk is op zaterdag.
ben heel erg benieuwd
ben jij naar sneakerz geweest op het strand?quote:
ga jij eens na denken over de meet. Dat kan jij vast wel heel erg goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef -Wolf- het volgende:
ik ga pas vanaf half augustus weer in DH stappen. In de zomer is het te rustig. Tot die tijd wordt het Leiden & Amsterdam.
Mss was dat wel een vriendin van mij. Ik kon niet meer dus had ik haar mijn kaartje gegeven. Ik ga mss wel volgende week. Morgen kan ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij naar sneakerz geweest op het strand?
ik kwam een foto tegen waar van ik dacht heeeej dat ben jij
waar haal je die kaartjes danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Mss was dat wel een vriendin van mij. Ik kon niet meer dus had ik haar mijn kaartje gegeven. Ik ga mss wel volgende week. Morgen kan ik niet.
dat is niet chillenquote:
www.beep.nlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar haal je die kaartjes dan
ik ga ook volgende week denk ik
ik mag niet paintballen... ben geopereerd en als die wond geraakt wordt mag ik weer onder t mes....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
www.beep.nl
en paintballen lijkt me leuk (en pijnelijk)
is er iets wat je wel magquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik mag niet paintballen... ben geopereerd en als die wond geraakt wordt mag ik weer onder t mes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |