voor iemand van 1 meter 45 ben je toch behoorlijk zwaar!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
ik weeg nu 78 kilo, zelfs als ik 10 kilo zou afvallen dan heb ik nog steeds een gezonde bmi.
ja en mensen die hoger dan 30 bmi hebben worden gebanned ofzo...quote:op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef __saviour__ het volgende:
je bmi zou in je profiel vermeld moeten worden vind ik!
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
voor iemand van 1 meter 45 ben je toch behoorlijk zwaar!
spieren dan krijg je datquote:op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef mrsaso het volgende:
26 bmi u heeft een licht overgewicht.
ik heb dat in m'n piemolquote:op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef dennismoore het volgende:
en wat als je nou alleen plaatselijk licht overgewicht hebt?
ik heb er namelijk wel eens een zwaar hoofd in, bijvoorbeeld.
andre deed het beterquote:op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef het_biertje het volgende:
[..]
spieren dan krijg je datsame here
da's dan weer discriminerend. maar dat ze dan een logootje naast hun naam krijgen ofzo!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef reneuh het volgende:
[..]
ja en mensen die hoger dan 30 bmi hebben worden gebanned ofzo...![]()
doe eens sporten!
leuk ideetje voor replique 0.5 dacht ik zo!quote:
quote:<mvdlubbe> a/s/l/bmi?
ik voorover..quote:op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef dennismoore het volgende:
[..]
vreselijk, erecties.
altijd bang dat ik flauw val.
vervelende gedachte he? en je had nog over zoiets leuks kunnen nadenken!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef mvdlubbe het volgende:
achtentwintig zeg. dat is alsof je de hele dag je oma, opa, vader en moeder meezeult. verschrikkelijk lijkt me dat! en dan dat zweten! bah!
[spuit11]quote:op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef dennismoore het volgende:
[..]
vreselijk, erecties.
altijd bang dat ik flauw val door zuurstofgebrek in de hersenen..
door spuiten verlies je weer massa.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
[spuit11]
bij een erectie krijg je massaverplaatsing, niet meer massa.![]()
[/spuit11]
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef dennismoore het volgende:
door spuiten verlies je weer massa.
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef releaze het volgende:
[..]
vervelende gedachte he? en je had nog over zoiets leuks kunnen nadenken!![]()
quote:op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
elk uur dat ik niet slaap denk ik aan mensen wier metabolisme langzaam werkt, schatje! elk uur dat ik niet slaap!
hij lijkt me anders best gevaarlijk voor mijn gezondheid.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef haruhi het volgende:
23, maar dit soort dingen zeggen natuurlijk niks.
kijk maar naar kickboxer melvin manhoef, die is 1.74 en weegt 94 kilo, en daar zit ( geloof mij ) geen gram vet aan. hij zou een bmi van 31 hebben, wat een gevaar zou zijn voor zijn gezondheid. nou hij ziet er vrij gezond uit hoor:
[afbeelding]
en hij is ook niet log ofzo.
http://video.google.nl/videoplay?docid=9203168449797952588&q=melvin+manhoef
manhoef
en onder de 18, wordt dat ook weer duurder?quote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef __saviour__ het volgende:
zo! ik bedacht net, die bmi is leuk om in de verzekeringpolis mee te nemen! hoe hoger je bmi, hoe hoger je premie! want dikke mensen vormen een gezondheidsrisico, waarom zouden de normale mensen daarvoor moeten opdraaien?
bmi index telt natuurlijk niet als je jezelf volpompt met illegale middelenquote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef haruhi het volgende:
23, maar dit soort dingen zeggen natuurlijk niks.
kijk maar naar kickboxer melvin manhoef, die is 1.74 en weegt 94 kilo, en daar zit ( geloof mij ) geen gram vet aan. hij zou een bmi van 31 hebben, wat een gevaar zou zijn voor zijn gezondheid. nou hij ziet er vrij gezond uit hoor:
[afbeelding]
en hij is ook niet log ofzo.
http://video.google.nl/videoplay?docid=9203168449797952588&q=melvin+manhoef
manhoef
lijkt mij niet dat spieren meer wegen door dat het middel illegaal isquote:op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef __saviour__ het volgende:
[..]
bmi index telt natuurlijk niet als je jezelf volpompt met illegale middelen
jij piept wel anders als je hem ziet trainenquote:op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef __saviour__ het volgende:
[..]
bmi index telt natuurlijk niet als je jezelf volpompt met illegale middelen
ook dat.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef d.rose het volgende:
[..]
lijkt mij niet dat spieren meer wegen door dat het middel illegaal is
indien < 25, ja.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef dennismoore het volgende:
was dit het bier-topic?
6?quote:op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef mathijz het volgende:
18 te weinig *bier opentrekt*
niks van gemerkt.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef sometimes het volgende:
iets met een knuppel in een hoenderhok: bmi van 41
voor wat betreft dat verhaal over die verzekeringspolis: bij levensverzekeringen werkt dat al heel lang zo, net als met roken en medicijngebruik trouwens. er komt gewoon een forse toeslag op de premie.
nee, yvonne, je kan niet meer stijgen.quote:
ik ben 64.4 kilo, dus?quote:
dat krijg je als je de formulieren niet naar waarheid invultquote:
en nu je leeftijd.quote:
quote:op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef dennismoore het volgende:
oh, het is een yvonne-topic geworden!.
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef dennismoore het volgende:
was dit het bier-topic?
oh, en nu allemaal naar het hengelo-topic in nws. hup, hupquote:
lust ik nietquote:op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef dennismoore het volgende:
yvonne? bier?
quote:men moet een onderscheid maken tussen valse borstvorming bij mannen, die uitsluitend bestaat uit vetvorming, en de eigenlijke gynecomastie die bestaat uit de ontwikkeling van het borstklierweefsel. meestal komen beide vormen samen voor. borstvorming bij mannen ontstaat bijna steeds spontaan, zonder aanwijsbare oorzaak. ze komt veelvuldig voor bij volwassen mannen (30%) en bereikt zelfs 60% na 70 jaar, wat wijst op een verband met de afnemende productie van het hormoon testosteron.
er is geen enkele aanduiding bekend dat het gebruik van om ’t even welk bier rechtstreeks aanleiding kan geven tot gynecomastie. onrechtstreeks kan er wellicht een verband bestaan bij zware drinkers (langdurig meer dan 25 glazen per week), gezien abnormale borstvorming voorkomt bij alcoholici met levercirrose. alcoholici vertonen trouwens vaak een algemene tendens tot feminisering.
veel is relatief.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
oh, is 15 cm tegenwoordig weer veel?
en dan nog laten groeien he? onnodig m.i.quote:
gewoon in een volle bak water hangen en dan het verloren water wegenquote:op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef dennismoore het volgende:
[..]
en dan nog laten groeien he? onnodig m.i.
als je 'm zou kunnen wegen, kun je z'n pmi uitrekenen.
dan meet je z'n volume, archimedes!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef mvdlubbe het volgende:
gewoon in een volle bak water hangen en dan het verloren water wegen.
ik dacht even dat dat hetzelfde is. maar niet iedereen heeft een bloedlul, natuurlijk!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef dennismoore het volgende:
[..]
dan meet je z'n volume, archimedes!.
een kenner!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef mvdlubbe het volgende:
ik dacht even dat dat hetzelfde is. maar niet iedereen heeft een bloedlul, natuurlijk!
ach, je vangt wel eens wat op, tijdens tuinfeesten en bedrijfsuitjes.quote:
orgies.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef mvdlubbe het volgende:
ach, je vangt wel eens wat op, tijdens tuinfeesten en bedrijfsuitjes.
dat je ergens tegenaan waait ofzo?quote:op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef forcefuzz het volgende:
uw gewicht is aan de lage kant. dit kan een risico voor uw gezondheid opleveren.
quote:op donderdag 20 juli 2006 02:39 schreef gias het volgende:
16,
ook veel te licht,
mwah ik voel me verder wel gezond en door meer te eten kom ik echt nooit iets aan.
vetklep!!!!quote:op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef loos het volgende:
ben echt niet dik. (...) draag maat 38/40.
klopt... met 90+ kg kun je nog gezond zijn, alleen niet meer volgens bmi.quote:op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef aaipod het volgende:
wat een dom ding.. ik ben 1.81 en ik ben 72 kilo. met 83 kilo zou ik nog steeds gezond zijn en met 58 kilo ook.
hier bmi van 32.9 en een taille-heup verhouding van 0.81. (ben vrouw)quote:taille-heup-verhouding
de verdeling en de omvang van het vet in het lichaam zijn direct in relatie te brengen met het risico op andere aandoeningen. obese vrouwen hebben hun vet meestal eerder geconcentreerd ter hoogte van dijen en vertonen dus eerder de peervorm, terwijl bij obese mannen het vet vooral geconcentreerd is in de buik en dus eerder een appelvorm hebben. personen met de appelvorm lopen meer risico op gezondheidsproblemen als gevolg van obesitas . de taille-heup verhouding is een methode om dit risico in verband met obesitas te evalueren.
de taille-heup-verhouding of nog "waist-to-hip ratio" (whr) wordt berekend als volgt:
whr= de taille-omtrek /de heupomtrek
gezondheidsrisico (voor metabole aandoeningen) in functie van de taille-heup-verhouding
verhoogd risico
mannen >1.0
vrouwen >0.85
de whr werd frequent gebruikt als een methode om het risico te evalueren in studies. een whr > 0.85 bij vrouwen en > 1.0 bij mannen wordt aanzien als een risicofactor voor aandoeningen in verband met obesitas.
dat neemt, wederom, niet weg dat vette mensen ongezond zijn. en duur voor de maatschappij.quote:op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef lisanne__tje het volgende:
ow... ik wil ff een link plaatsen: http://www.elsevier.nl/pe(...)nr/104626/index.html
hierin wordt gezegd dat het bmi een verkeerde maatstaf is om te meten of je gezond bent... je moet nog allerlei andere metingen doen om tot die conclusie te komen of iemand gezond is of niet...
waarom zo opgefokt hierover?quote:op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
dat neemt, wederom, niet weg dat vette mensen ongezond zijn. en duur voor de maatschappij.
fokked-op kids yo, shizzle, bitch.quote:
bmi is verhouding gewicht lengte, spieren hebben ook gewicht ja!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef onlinegokker het volgende:
22...
die meter houdt alleen geen rekening met spieren, dus zegt het niet alles
wow dankjewelquote:op donderdag 20 juli 2006 20:16 schreef lianne__ het volgende:
[..]
dan mag jij 2 stukjes bmi van mij, hebben we beide 20..
ik had het niet over dikke mensen... dat jij nou nergens anders over kan praten dan dikke mensen, kan ik niks aan doenquote:op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
dat neemt, wederom, niet weg dat vette mensen ongezond zijn. en duur voor de maatschappij.
en dat jij gepiqueerd bent, telkenmale als er over dikke mensen wordt gesproken, daar kan je zeker ook niets aan doen...quote:op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef lisanne__tje het volgende:
[..]
ik had het niet over dikke mensen... dat jij nou nergens anders over kan praten dan dikke mensen, kan ik niks aan doen
okee, dan ga ik fietsen ipv op de brommer, anders krijg je dat ozon-gedoe weer..quote:op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef cyaa het volgende:
[..]
wow dankjewel [afbeelding]
ik kan natuurlijk ook gewoon de brommer pakken ipv de fiets volgens mij vliegen de bmi-punten er dan ook bij
wat ben jij een pestkop zegquote:op donderdag 20 juli 2006 21:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
en dat jij gepiqueerd bent, telkenmale als er over dikke mensen wordt gesproken, daar kan je zeker ook niets aan doen...
op jouw niveauquote:op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
fokked-op kids yo, shizzle, bitch.
je zou natuurlijk kunnen proberen de spatie alleen te gebruiken als deze vereist is. of, in voorkomende gevallen, de komma te introduceren in je zinnen.quote:
beetje afwisselen ja, als ik ga brommeren ga jij fietsen en omgekeerd.quote:op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef lianne__ het volgende:
[..]
okee, dan ga ik fietsen ipv op de brommer, anders krijg je dat ozon-gedoe weer..![]()
geef mij er dan ook meteen 2quote:op donderdag 20 juli 2006 20:16 schreef lianne__ het volgende:
[..]
dan mag jij 2 stukjes bmi van mij, hebben we beide 20..
ik ga altijd al met de brommer, maar kom toch niks aanquote:op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef cyaa het volgende:
[..]
wow dankjewel [afbeelding]
ik kan natuurlijk ook gewoon de brommer pakken ipv de fiets volgens mij vliegen de bmi-punten er dan ook bij
ja, jij bent echt degene die er het eerst over begint hoorquote:op donderdag 20 juli 2006 21:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
en dat jij gepiqueerd bent, telkenmale als er over dikke mensen wordt gesproken, daar kan je zeker ook niets aan doen...
wat is hier nou onduidelijk aan? als je wil biggen open je er toch een topic over! lekker klessebessen over het schoonhouden van de vetrollen en hoe je het beste van de trap kunt schuiven. maar niet hier! bah!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
eindelijk! geen topic voor zeugen, buiken en 'zware botten' maar een topic voor ranken en slanken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op donderdag 20 juli 2006 22:30 schreef lisanne__tje het volgende:zei ik gisteren al niet dat je naar een dieet-topic moest gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wrom moet ik daar naartoe gaan?quote:op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef seaoflove het volgende:
[..]
zei ik gisteren al niet dat je naar een dieet-topic moest gaan?
met jouw overtrokken reactie's pas je daar beter in thuis.quote:op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef lisanne__tje het volgende:
[..]
wrom moet ik daar naartoe gaan?
ik hoef niet af te vallen hoor
jij dan?
ow, dan heb je toch wel een heel verkeerd beeld voor je hoor...quote:op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef seaoflove het volgende:
[..]
met jouw overtrokken reactie's pas je daar beter in thuis.
en nee ik hoef niet af te vallen... ik ben strak en plat, zacht en gezond.
van jou krijg ik het idee dat je een trol bent met overgewicht en die dat gewoon normaal en gezond blijft noemen.
probeer dat maar te veranderen dan, neem een fb... zoniet, ga dan je evangelie over dik-zijn stoppen in dit soort topicsquote:op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef lisanne__tje het volgende:
[..]
ow, dan heb je toch wel een heel verkeerd beeld voor je hoor...
een fotoboekquote:op donderdag 20 juli 2006 22:58 schreef lisanne__tje het volgende:
een wat moet ik nemen?
ik weet trouwens niet of je mijn reacties van daarboven hebt gelzen maar die ene gast die begon over dikke mensen hoor... ik had het hele woord niet eens genoemd, maar hij begon erover
nee, dat was iemand anders.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef lisanne__tje het volgende:
ow... jij was toch diegene die mn hele hyves had doorgespit op zoek naar mensen die dik zijn... dna ben je zeker wel foto's van mij tegengekomen
hyves??? ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.... ik msn alleen maar en fok! natuurlijk.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef lisanne__tje het volgende:
ow... jij was toch diegene die mn hele hyves had doorgespit op zoek naar mensen die dik zijn... dna ben je zeker wel foto's van mij tegengekomen
volgens mij ben jij de graftak hierquote:op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef lisanne__tje het volgende:
wat dacht je: als ik het zo niet kan redden... dan ga ik haar toch lekker zelf aanvallen??? lekker doelloos... wie zegt niet dat jij dik bent??? jij reageert er toch ook op??? dan ga ik jou toch ook niet uitmaken voor een dikkerd...
en mij maakt het eigenlijk niet uit... noem jij me maar dik... ik zit er niet mee... de mensen die er het hardst over klagen dat anderen dik zijn hebben zelf het grootste probleem...
en ik had toch wel van een volwassen vrouw als jij een volwassener reactie verwacht...
absoluut... ! maar ik ouwehoer niet zoals jijquote:op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef lisanne__tje het volgende:
ow... klopt die 1975 niet dan?
dan ben jij de graftak hierquote:op donderdag 20 juli 2006 23:06 schreef seaoflove het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de graftak hier
jij bent echt niet fris in je hoofd....quote:
ik gelukkig ook niet.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef seaoflove het volgende:
[..]
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie... ben niet bekend met hyves (1975 he)![]()
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaarquote:op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef eririn het volgende:
[..]
ja joh![]()
wat denk jij dan?![]()
maar gelukkig niet dik.![]()
omg, en zo iemand heeft (een) kind(eren).quote:op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef seaoflove het volgende:
[..]
jij bent echt niet fris in je hoofd....
functioneren met zo'n trollenlichaam vergt echt veel van jouw hersencellen he?!
quote:op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef forcefuzz het volgende:
16 bmi
uw gewicht is aan de lage kant. dit kan een risico voor uw gezondheid opleveren.
second thatquote:op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef c.est-malheureux het volgende:
ik kan overgens pimpen met een bmi van 16..
don't fok with sea of love grrrrrrrrrquote:op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef seaoflove het volgende:
[..]
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaar![]()
vetzakkenquote:op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef c.est-malheureux het volgende:
[..]
dit topic is niet voor vetzakken.
sea of lovequote:
watte?quote:
misschien eet je te weinig!quote:op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef forcefuzz het volgende:
[..]
geef mij er dan ook meteen 2
[..]
ik ga altijd al met de brommer, maar kom toch niks aan
hyvesquote:op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef seaoflove het volgende:
[..]
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaar![]()
hear! hear!quote:op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef j-will het volgende:
22 wordt in de vakliteratuur ook omschreven als 'perfecte bmi, weggelegd voor godenzonen'
6 centimeter?quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef cappp het volgende:
28, maar als je het gewicht van mijn fallus eraf haalt heb ik al snel een bmi van 22.
probeer het nog eens.quote:
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef oor het volgende:
24
volgens dat ding zou dat oke zijn. nooit verwacht
en slankies die blessures oplopen met stompzinnige activiteiten als voetbal e.d.?quote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef __saviour__ het volgende:
zo! ik bedacht net, die bmi is leuk om in de verzekeringpolis mee te nemen! hoe hoger je bmi, hoe hoger je premie! want dikke mensen vormen een gezondheidsrisico, waarom zouden de normale mensen daarvoor moeten opdraaien?
maar een zeer ongezonde lifestylequote:op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef cruzaclu het volgende:
22. plus 10.5 kilogram en ik heb nog steeds een gezond gewicht.
doe nooit aan sport, drink veel en rook nog meer en slik vitaminen tabletten zodat ik geen groente hoef te eten. ik weet dat mijn levensstijl ongezond is en toch komen die lui aan met een gezond gewicht.
(1.78m, 72 kilogram)
ik heb dus een gezond gewicht
valt wel mee, ongezond voor je rug misschien maar niet voor je hart enzo. of je moet al echt te ver gaan... je spieren worden gewoon sterker, staat vrij los van je gehele lichamelijke conditie dacht ik.quote:op maandag 24 juli 2006 01:24 schreef raptorix het volgende:
je spieren overbelasten met gewichten is pas ongezond
wel eens een bodybuilder gezien van boven de 50 die er fit uitziet?quote:op maandag 24 juli 2006 01:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
valt wel mee, ongezond voor je rug misschien maar niet voor je hart enzo. of je moet al echt te ver gaan... je spieren worden gewoon sterker, staat vrij los van je gehele lichamelijke conditie dacht ik.
dat is dus wat ik zei met 'te ver'. in mate is het wel goed. spiermassa van de meeste mensen kan denk ik wel 2 keer zo groot worden zonder te grote gevolgen voor de gezondheid (ook die van mij vast wel).quote:op maandag 24 juli 2006 02:20 schreef raptorix het volgende:
wel eens een bodybuilder gezien van boven de 50 die er fit uitziet?
hey leen, hoe komt het dat ik je nooit meer spreek op msn?quote:op maandag 24 juli 2006 02:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is dus wat ik zei met 'te ver'. in mate is het wel goed. spiermassa van de meeste mensen kan denk ik wel 2 keer zo groot worden zonder te grote gevolgen voor de gezondheid (ook die van mij vast wel).
ik zit op 26 bmi en 15,4% vet. niet slecht, maar er moet nog wat af hier en daar. buikje.quote:op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef ledzep het volgende:
doel voor komende, laat ik zeggen, 3-4 jaar is bmi >= 30 met vet <=15%. fuck bmi
anders ga je gewoon even iets gezonds eten? ook al ben je dun, dat wilt nog niet zeggen dat je gezond van binnen bent.quote:op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef powerlite het volgende:
bmi van 16.13 \o/
"probeer aan te komen" is het advies, lol, ik eet elke dag al chips,frituur,vette shit xd
ik eet ook gezond hoor;) voldoende groente enzo, en afwisselingquote:op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef michielph het volgende:
[..]
anders ga je gewoon even iets gezonds eten? ook al ben je dun, dat wilt nog niet zeggen dat je gezond van binnen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |