voor iemand van 1 meter 45 ben je toch behoorlijk zwaar!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
ik weeg nu 78 kilo, zelfs als ik 10 kilo zou afvallen dan heb ik nog steeds een gezonde bmi.
ja en mensen die hoger dan 30 bmi hebben worden gebanned ofzo...quote:op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef __saviour__ het volgende:
je bmi zou in je profiel vermeld moeten worden vind ik!
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
voor iemand van 1 meter 45 ben je toch behoorlijk zwaar!
spieren dan krijg je datquote:op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef mrsaso het volgende:
26 bmi u heeft een licht overgewicht.
ik heb dat in m'n piemolquote:op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef dennismoore het volgende:
en wat als je nou alleen plaatselijk licht overgewicht hebt?
ik heb er namelijk wel eens een zwaar hoofd in, bijvoorbeeld.
andre deed het beterquote:op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef het_biertje het volgende:
[..]
spieren dan krijg je datsame here
da's dan weer discriminerend. maar dat ze dan een logootje naast hun naam krijgen ofzo!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef reneuh het volgende:
[..]
ja en mensen die hoger dan 30 bmi hebben worden gebanned ofzo...![]()
doe eens sporten!
leuk ideetje voor replique 0.5 dacht ik zo!quote:
quote:<mvdlubbe> a/s/l/bmi?
ik voorover..quote:op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef dennismoore het volgende:
[..]
vreselijk, erecties.
altijd bang dat ik flauw val.
vervelende gedachte he? en je had nog over zoiets leuks kunnen nadenken!quote:op woensdag 19 juli 2006 21:38 schreef mvdlubbe het volgende:
achtentwintig zeg. dat is alsof je de hele dag je oma, opa, vader en moeder meezeult. verschrikkelijk lijkt me dat! en dan dat zweten! bah!
[spuit11]quote:op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef dennismoore het volgende:
[..]
vreselijk, erecties.
altijd bang dat ik flauw val door zuurstofgebrek in de hersenen..
door spuiten verlies je weer massa.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
[spuit11]
bij een erectie krijg je massaverplaatsing, niet meer massa.![]()
[/spuit11]
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef dennismoore het volgende:
door spuiten verlies je weer massa.
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef releaze het volgende:
[..]
vervelende gedachte he? en je had nog over zoiets leuks kunnen nadenken!![]()
quote:op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
elk uur dat ik niet slaap denk ik aan mensen wier metabolisme langzaam werkt, schatje! elk uur dat ik niet slaap!
hij lijkt me anders best gevaarlijk voor mijn gezondheid.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef haruhi het volgende:
23, maar dit soort dingen zeggen natuurlijk niks.
kijk maar naar kickboxer melvin manhoef, die is 1.74 en weegt 94 kilo, en daar zit ( geloof mij ) geen gram vet aan. hij zou een bmi van 31 hebben, wat een gevaar zou zijn voor zijn gezondheid. nou hij ziet er vrij gezond uit hoor:
[afbeelding]
en hij is ook niet log ofzo.
http://video.google.nl/videoplay?docid=9203168449797952588&q=melvin+manhoef
manhoef
en onder de 18, wordt dat ook weer duurder?quote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef __saviour__ het volgende:
zo! ik bedacht net, die bmi is leuk om in de verzekeringpolis mee te nemen! hoe hoger je bmi, hoe hoger je premie! want dikke mensen vormen een gezondheidsrisico, waarom zouden de normale mensen daarvoor moeten opdraaien?
bmi index telt natuurlijk niet als je jezelf volpompt met illegale middelenquote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef haruhi het volgende:
23, maar dit soort dingen zeggen natuurlijk niks.
kijk maar naar kickboxer melvin manhoef, die is 1.74 en weegt 94 kilo, en daar zit ( geloof mij ) geen gram vet aan. hij zou een bmi van 31 hebben, wat een gevaar zou zijn voor zijn gezondheid. nou hij ziet er vrij gezond uit hoor:
[afbeelding]
en hij is ook niet log ofzo.
http://video.google.nl/videoplay?docid=9203168449797952588&q=melvin+manhoef
manhoef
lijkt mij niet dat spieren meer wegen door dat het middel illegaal isquote:op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef __saviour__ het volgende:
[..]
bmi index telt natuurlijk niet als je jezelf volpompt met illegale middelen
jij piept wel anders als je hem ziet trainenquote:op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef __saviour__ het volgende:
[..]
bmi index telt natuurlijk niet als je jezelf volpompt met illegale middelen
ook dat.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef d.rose het volgende:
[..]
lijkt mij niet dat spieren meer wegen door dat het middel illegaal is
indien < 25, ja.quote:op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef dennismoore het volgende:
was dit het bier-topic?
6?quote:op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef mathijz het volgende:
18 te weinig *bier opentrekt*
niks van gemerkt.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef sometimes het volgende:
iets met een knuppel in een hoenderhok: bmi van 41
voor wat betreft dat verhaal over die verzekeringspolis: bij levensverzekeringen werkt dat al heel lang zo, net als met roken en medicijngebruik trouwens. er komt gewoon een forse toeslag op de premie.
nee, yvonne, je kan niet meer stijgen.quote:
ik ben 64.4 kilo, dus?quote:
dat krijg je als je de formulieren niet naar waarheid invultquote:
en nu je leeftijd.quote:
quote:op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef dennismoore het volgende:
oh, het is een yvonne-topic geworden!.
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef dennismoore het volgende:
was dit het bier-topic?
oh, en nu allemaal naar het hengelo-topic in nws. hup, hupquote:
lust ik nietquote:op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef dennismoore het volgende:
yvonne? bier?
quote:men moet een onderscheid maken tussen valse borstvorming bij mannen, die uitsluitend bestaat uit vetvorming, en de eigenlijke gynecomastie die bestaat uit de ontwikkeling van het borstklierweefsel. meestal komen beide vormen samen voor. borstvorming bij mannen ontstaat bijna steeds spontaan, zonder aanwijsbare oorzaak. ze komt veelvuldig voor bij volwassen mannen (30%) en bereikt zelfs 60% na 70 jaar, wat wijst op een verband met de afnemende productie van het hormoon testosteron.
er is geen enkele aanduiding bekend dat het gebruik van om ’t even welk bier rechtstreeks aanleiding kan geven tot gynecomastie. onrechtstreeks kan er wellicht een verband bestaan bij zware drinkers (langdurig meer dan 25 glazen per week), gezien abnormale borstvorming voorkomt bij alcoholici met levercirrose. alcoholici vertonen trouwens vaak een algemene tendens tot feminisering.
veel is relatief.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
oh, is 15 cm tegenwoordig weer veel?
en dan nog laten groeien he? onnodig m.i.quote:
gewoon in een volle bak water hangen en dan het verloren water wegenquote:op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef dennismoore het volgende:
[..]
en dan nog laten groeien he? onnodig m.i.
als je 'm zou kunnen wegen, kun je z'n pmi uitrekenen.
dan meet je z'n volume, archimedes!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef mvdlubbe het volgende:
gewoon in een volle bak water hangen en dan het verloren water wegen.
ik dacht even dat dat hetzelfde is. maar niet iedereen heeft een bloedlul, natuurlijk!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef dennismoore het volgende:
[..]
dan meet je z'n volume, archimedes!.
een kenner!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef mvdlubbe het volgende:
ik dacht even dat dat hetzelfde is. maar niet iedereen heeft een bloedlul, natuurlijk!
ach, je vangt wel eens wat op, tijdens tuinfeesten en bedrijfsuitjes.quote:
orgies.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef mvdlubbe het volgende:
ach, je vangt wel eens wat op, tijdens tuinfeesten en bedrijfsuitjes.
dat je ergens tegenaan waait ofzo?quote:op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef forcefuzz het volgende:
uw gewicht is aan de lage kant. dit kan een risico voor uw gezondheid opleveren.
quote:op donderdag 20 juli 2006 02:39 schreef gias het volgende:
16,
ook veel te licht,
mwah ik voel me verder wel gezond en door meer te eten kom ik echt nooit iets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |