nee, yvonne, je kan niet meer stijgen.quote:
ik ben 64.4 kilo, dus?quote:
dat krijg je als je de formulieren niet naar waarheid invultquote:
en nu je leeftijd.quote:
quote:op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef dennismoore het volgende:
oh, het is een yvonne-topic geworden!.
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef dennismoore het volgende:
was dit het bier-topic?
oh, en nu allemaal naar het hengelo-topic in nws. hup, hupquote:
lust ik nietquote:op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef dennismoore het volgende:
yvonne? bier?
quote:men moet een onderscheid maken tussen valse borstvorming bij mannen, die uitsluitend bestaat uit vetvorming, en de eigenlijke gynecomastie die bestaat uit de ontwikkeling van het borstklierweefsel. meestal komen beide vormen samen voor. borstvorming bij mannen ontstaat bijna steeds spontaan, zonder aanwijsbare oorzaak. ze komt veelvuldig voor bij volwassen mannen (30%) en bereikt zelfs 60% na 70 jaar, wat wijst op een verband met de afnemende productie van het hormoon testosteron.
er is geen enkele aanduiding bekend dat het gebruik van om ’t even welk bier rechtstreeks aanleiding kan geven tot gynecomastie. onrechtstreeks kan er wellicht een verband bestaan bij zware drinkers (langdurig meer dan 25 glazen per week), gezien abnormale borstvorming voorkomt bij alcoholici met levercirrose. alcoholici vertonen trouwens vaak een algemene tendens tot feminisering.
veel is relatief.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
oh, is 15 cm tegenwoordig weer veel?
en dan nog laten groeien he? onnodig m.i.quote:
gewoon in een volle bak water hangen en dan het verloren water wegenquote:op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef dennismoore het volgende:
[..]
en dan nog laten groeien he? onnodig m.i.
als je 'm zou kunnen wegen, kun je z'n pmi uitrekenen.
dan meet je z'n volume, archimedes!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef mvdlubbe het volgende:
gewoon in een volle bak water hangen en dan het verloren water wegen.
ik dacht even dat dat hetzelfde is. maar niet iedereen heeft een bloedlul, natuurlijk!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef dennismoore het volgende:
[..]
dan meet je z'n volume, archimedes!.
een kenner!quote:op woensdag 19 juli 2006 22:49 schreef mvdlubbe het volgende:
ik dacht even dat dat hetzelfde is. maar niet iedereen heeft een bloedlul, natuurlijk!
ach, je vangt wel eens wat op, tijdens tuinfeesten en bedrijfsuitjes.quote:
orgies.quote:op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef mvdlubbe het volgende:
ach, je vangt wel eens wat op, tijdens tuinfeesten en bedrijfsuitjes.
dat je ergens tegenaan waait ofzo?quote:op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef forcefuzz het volgende:
uw gewicht is aan de lage kant. dit kan een risico voor uw gezondheid opleveren.
quote:op donderdag 20 juli 2006 02:39 schreef gias het volgende:
16,
ook veel te licht,
mwah ik voel me verder wel gezond en door meer te eten kom ik echt nooit iets aan.
vetklep!!!!quote:op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef loos het volgende:
ben echt niet dik. (...) draag maat 38/40.
klopt... met 90+ kg kun je nog gezond zijn, alleen niet meer volgens bmi.quote:op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef aaipod het volgende:
wat een dom ding.. ik ben 1.81 en ik ben 72 kilo. met 83 kilo zou ik nog steeds gezond zijn en met 58 kilo ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |