ja, dat doen mensen met andere handicappen ook... maar diep vanbinnen doet ze het echt wel wat hoor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Dikke mensen maken zelf de hardste grappen erover. Dus mogen wij het ook!
Ja precies, al dat gezever van dikke mensen zijn gezellig. Alhoewel, dat klopt. King of Queens is keilachenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja van die grappen als 'dikke mensen zijn hartelijker', enzo!!![]()
![]()
!!!!
Maar jij bent dan ook tof omdat je in de tofste stad van Nederland woont!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waaaaaaaaar gaat dit over?????
Ik ben nieteens zo lang 1m72 , ik weeg tussen de 50-52 kilo.... alleen prop ik mezelf niet vol met al die ongezonde troep. (oja en ik heb ook nog een kind gebaard, 20 kilo aangekomen en die waren er met een jaar ook weer af)
En ongezonde zooi is best lekker hoor...maar niet iedere dag of om de dag!
Dikke mensen die uit een gevulde MacDonalds zak op straat eten...![]()
![]()
![]()
Ze zijn ook ontvlambaarder, zogezegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Op zich zijn dikke mensen makkelijker te raken dan dunne mensen.
ze moeten gewoon moddervette mensen inzetten als keeper bij voetbal. geen bal komt nog in het goal!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Op zich zijn dikke mensen makkelijker te raken dan dunne mensen.
dikke zwerversquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Dikke mensen die uit een lege McDonalds zak op straat eten![]()
![]()
.
koude kikkers? Jij bent een warme pad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
met jullie valt ook niet te praten... koude kikkers
Ja! Want we zijn dun!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
koude
pff, was ik maar ff een koude kikker! 't is nu keiwarm hier dude!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
komt omdat wij niet zo dik zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
Tjeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssss je zit hier niet in R&Pquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja, dat doen mensen met andere handicappen ook... maar diep vanbinnen doet ze het echt wel wat hoor...
trouwens... het is netzoals mensen grappen maken over dunne mensen...over dat ze anorexia hebben en geloof me... dat raakt die mensen ook heel erg hoor
lekker blubberen enzo... beetje kwatsen met die rolletjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Dikke mensen hebben het niet alleen warmer maar ook ruimer.
Hebben kale mensen minder haarquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef cohen het volgende:
ik zag net een dikke vrouw lopen en die was zo ongelofelijk bezweet, dat ik me dat afvroeg. dikke mensen moeten wel met dit warme weer veel meedragen.
dus zullen dikke mensen het ook wel warmer hebben vermoed ik
Alle dikke mensen hebben namelijk een ziekte. Is het niet een fysieke dan is het wel de oorverdovende angst voor de leegte, waardoor ze zich elk wakend doorgebracht moment het schompes moeten proppen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja, dat doen mensen met andere handicappen ook... maar diep vanbinnen doet ze het echt wel wat hoor...
trouwens... het is netzoals mensen grappen maken over dunne mensen...over dat ze anorexia hebben en geloof me... dat raakt die mensen ook heel erg hoor
Niet per se.quote:
grossquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker blubberen enzo... beetje kwatsen met die rolletjes![]()
Wheehehe, ja! Van die wijven die dik worden van lucht!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Ze worden al dik van het kijken naar een glaasje water!.
'Stoppen met ademen, moet jij eens opletten hoe snel je afvalt!'quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wheehehe, ja! Van die wijven die dik worden van lucht!
Mijn lucht wat doe je!
Elk uur dat ik niet slaap denk ik aan mensen wier metabolisme langzaam werkt, schatje! Elk uur dat ik niet slaap!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef Lisanne__tje het volgende:
trouwens... hebben jullie er weleens aangedacht dat bij veel mensen het metabolisme langzaam werkt???
Rot op naar een dieet-topic ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef Lisanne__tje het volgende:
trouwens... hebben jullie er weleens aangedacht dat bij veel mensen het metabolisme langzaam werkt???
Onze Fok! psycholoog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Alle dikke mensen hebben namelijk een ziekte. Is het niet een fysieke dan is het wel de oorverdovende angst voor de leegte, waardoor ze zich elk wakend doorgebracht moment het schompes moeten proppen.
Met de laatste van de twee categorien heb ik beduidend veel minder compassie dan met de eerste.
dat is juist mooi want dat is giftig. in stilstaande wateren moet je vooral goed oppassen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef Lisanne__tje het volgende:
Je ziet er zeker erg moe uit ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Elk uur dat ik niet slaap denk ik aan mensen wier metabolisme langzaam werkt, schatje! Elk uur dat ik niet slaap!
daar zijn pillen voor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef Lisanne__tje het volgende:
DENK OM JE VETTE HARTKLEPPEN!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:55 schreef Lisanne__tje het volgende:
Ik mag helaas geen bepaalde uitingen doen op dit forum. Maar jij zou er een krijgen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:56 schreef mvdlubbe het volgende:
EN DAN DENK IK JA DAN MOETEN ZE MINDER VRETEN JA TOCH NIET DAN EG WEL!![]()
![]()
!
wat nou??? ik zeg gewoon dat jullie eens op een andere manier moeten kijken naar die mensen... veel mensen kunnen er niets aan doen... en ja... je hebt van die gevallen die de hele dag maar door eten...quote:
Je zou mijn seksleven moeten zien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |