ja, dat doen mensen met andere handicappen ook... maar diep vanbinnen doet ze het echt wel wat hoor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Dikke mensen maken zelf de hardste grappen erover. Dus mogen wij het ook!
Ja precies, al dat gezever van dikke mensen zijn gezellig. Alhoewel, dat klopt. King of Queens is keilachenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja van die grappen als 'dikke mensen zijn hartelijker', enzo!!![]()
![]()
!!!!
Maar jij bent dan ook tof omdat je in de tofste stad van Nederland woont!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waaaaaaaaar gaat dit over?????
Ik ben nieteens zo lang 1m72 , ik weeg tussen de 50-52 kilo.... alleen prop ik mezelf niet vol met al die ongezonde troep. (oja en ik heb ook nog een kind gebaard, 20 kilo aangekomen en die waren er met een jaar ook weer af)
En ongezonde zooi is best lekker hoor...maar niet iedere dag of om de dag!
Dikke mensen die uit een gevulde MacDonalds zak op straat eten...![]()
![]()
![]()
Ze zijn ook ontvlambaarder, zogezegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Op zich zijn dikke mensen makkelijker te raken dan dunne mensen.
ze moeten gewoon moddervette mensen inzetten als keeper bij voetbal. geen bal komt nog in het goal!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Op zich zijn dikke mensen makkelijker te raken dan dunne mensen.
dikke zwerversquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Dikke mensen die uit een lege McDonalds zak op straat eten![]()
![]()
.
koude kikkers? Jij bent een warme pad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
met jullie valt ook niet te praten... koude kikkers
Ja! Want we zijn dun!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
koude
pff, was ik maar ff een koude kikker! 't is nu keiwarm hier dude!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
komt omdat wij niet zo dik zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
Tjeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssss je zit hier niet in R&Pquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja, dat doen mensen met andere handicappen ook... maar diep vanbinnen doet ze het echt wel wat hoor...
trouwens... het is netzoals mensen grappen maken over dunne mensen...over dat ze anorexia hebben en geloof me... dat raakt die mensen ook heel erg hoor
lekker blubberen enzo... beetje kwatsen met die rolletjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Dikke mensen hebben het niet alleen warmer maar ook ruimer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |