maar houdt dat dan ook de warmte buiten je dikke speklaag?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef PsyCha het volgende:
ik weet het ook niet, maar denk wel. Vet werkt isolerend.
Dan hebben ze het dus minder warm?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef PsyCha het volgende:
ik weet het ook niet, maar denk wel. Vet werkt isolerend.
Nee dat vet warmt op, 't is net frietvetquote:
nee houdt het binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef cohen het volgende:
[..]
maar houdt dat dan ook de warmte buiten je dikke speklaag?
iedereen zweet 24/7quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dikke mensen zweten 24/7.
schopje naar US?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand die zelf dik is met een verklaring?
ja eigenlijk zouden dikke mensen gespierd moeten zijn! als ze de hele dag zware gewichten meevoeren, dan fitnessen ze als het ware de hele dag,. dat betekent dat echt dikke mensen zooo ongelofelijk veel eten! dat als ze niet zouden bewegen, dat ze dood zouden gaan. maar als je de vierdaagse loopt ga je ook dood. dus ik snap t ff niet meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Ringo het volgende:
Toch zou je verwachten dat juist dikke mensen heel slank&gespierd zijn, omdat ze altijd met gewichten trainen.![]()
ik en dikquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij dik bent betekent niet dat iedereen het is.
Wow, jij bent slimquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:43 schreef cohen het volgende:
[..]
ja eigenlijk zouden dikke mensen gespierd moeten zijn! als ze de hele dag zware gewichten meevoeren, dan fitnessen ze als het ware de hele dag,. dat betekent dat echt dikke mensen zooo ongelofelijk veel eten! dat als ze niet zouden bewegen, dat ze dood zouden gaan. maar als je de vierdaagse loopt ga je ook dood. dus ik snap t ff niet meer
ik heb er al 3 op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef descendent1 het volgende:
[afbeelding]
Mensen die het warm hebben moeten ijsjes eten!![]()
dit is onz dude!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef kkknurft het volgende:
Doordat bij mensen met overgewicht het lichaamsoppervlak klein is in verhouding tot het gewicht, kunnen ze hun lichaamswarmte niet efficiënt aan de omgeving afstaan en transpireren ze meer dan mensen zonder overgewicht.
Dikke mensen niet, die worden alleen nog maar dikker zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef descendent1 het volgende:
[afbeelding]
Mensen die het warm hebben moeten ijsjes eten!![]()
Ik zag een Topless zeekoe op het strand.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:59 schreef veldmuis het volgende:
Oproep aan alle dikke mensen: WAT JE OOK DOET, ZORG DAT JE BOVENLIJF BEDEKT BLIJFT MET KLEDING! Dit vanwege bepaalde smakelijkheidsredenen.
ja en het liefst geen strakken kleding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:59 schreef veldmuis het volgende:
Oproep aan alle dikke mensen: WAT JE OOK DOET, ZORG DAT JE BOVENLIJF BEDEKT BLIJFT MET KLEDING! Dit vanwege bepaalde smakelijkheidsredenen.
Whaha ik ook gisterquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik zag een Topless zeekoe op het strand.![]()
thanx voor the visual.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha ik ook gister. Was er ook zo'n papzak die deed d'r zwembroek uit, ging voorover bukken om d'r onderbroek (gelukkig geen string
) te pakken en deed 'm aan. Midden op het strand.
.
Ik ook niet... maar ja ik ben dan ook niet dik ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:17 schreef amvrosios het volgende:
ik heb nergens last van hoor ^^
Vetklep.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Lisanne__tje het volgende:
wrom zitten jullie altijd dikke mensen af te kraken... ik zie genoeg mensen in mn omgeving die er echt mee worstelen met hun 'dik zijn'... dunne mensen weten gewoon niet waar ze over praten... ze zeggen heel makkelijk ook: die moeten afvallen... terwijl ze het zelf nog nooit hebben gedaan... weet je hoe moeilijk dat is??? dus ik zal bij deze zeggen: dunne mensen die op deze manier over dikke mensen praten zijn losers
Nietes! Dunne mensen die op die manier over dikke mensen praten zijn dunne mensen die op die manier over losers praten! Bitch!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Lisanne__tje het volgende:
dus ik zal bij deze zeggen: dunne mensen die op deze manier over dikke mensen praten zijn losers
Ha! Je bent zelf zeker ook dik!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Lisanne__tje het volgende:
wrom zitten jullie altijd dikke mensen af te kraken... ik zie genoeg mensen in mn omgeving die er echt mee worstelen met hun 'dik zijn'... dunne mensen weten gewoon niet waar ze over praten... ze zeggen heel makkelijk : die moeten afvallen... terwijl ze het zelf nog nooit hebben gedaan... weet je hoe moeilijk dat is??? dus ik zal bij deze zeggen: dunne mensen die op deze manier over dikke mensen praten zijn losers
nee hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ha! Je bent zelf zeker ook dik!
Niet ook, wel dik?quote:
Ja van die grappen als 'dikke mensen zijn hartelijker', enzo!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Dikke mensen maken zelf de hardste grappen erover. Dus mogen wij het ook!
Waaaaaaaaar gaat dit over?????quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Lisanne__tje het volgende:
wrom zitten jullie altijd dikke mensen af te kraken... ik zie genoeg mensen in mn omgeving die er echt mee worstelen met hun 'dik zijn'... dunne mensen weten gewoon niet waar ze over praten... ze zeggen heel makkelijk : die moeten afvallen... terwijl ze het zelf nog nooit hebben gedaan... weet je hoe moeilijk dat is??? dus ik zal bij deze zeggen: dunne mensen die op deze manier over dikke mensen praten zijn losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |