maar houdt dat dan ook de warmte buiten je dikke speklaag?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef PsyCha het volgende:
ik weet het ook niet, maar denk wel. Vet werkt isolerend.
Dan hebben ze het dus minder warm?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef PsyCha het volgende:
ik weet het ook niet, maar denk wel. Vet werkt isolerend.
Nee dat vet warmt op, 't is net frietvetquote:
nee houdt het binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef cohen het volgende:
[..]
maar houdt dat dan ook de warmte buiten je dikke speklaag?
iedereen zweet 24/7quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dikke mensen zweten 24/7.
schopje naar US?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand die zelf dik is met een verklaring?
ja eigenlijk zouden dikke mensen gespierd moeten zijn! als ze de hele dag zware gewichten meevoeren, dan fitnessen ze als het ware de hele dag,. dat betekent dat echt dikke mensen zooo ongelofelijk veel eten! dat als ze niet zouden bewegen, dat ze dood zouden gaan. maar als je de vierdaagse loopt ga je ook dood. dus ik snap t ff niet meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Ringo het volgende:
Toch zou je verwachten dat juist dikke mensen heel slank&gespierd zijn, omdat ze altijd met gewichten trainen.![]()
ik en dikquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij dik bent betekent niet dat iedereen het is.
Wow, jij bent slimquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:43 schreef cohen het volgende:
[..]
ja eigenlijk zouden dikke mensen gespierd moeten zijn! als ze de hele dag zware gewichten meevoeren, dan fitnessen ze als het ware de hele dag,. dat betekent dat echt dikke mensen zooo ongelofelijk veel eten! dat als ze niet zouden bewegen, dat ze dood zouden gaan. maar als je de vierdaagse loopt ga je ook dood. dus ik snap t ff niet meer
ik heb er al 3 op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef descendent1 het volgende:
[afbeelding]
Mensen die het warm hebben moeten ijsjes eten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |