ik gelukkig ook niet.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef seaoflove het volgende:
[..]
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie... ben niet bekend met hyves (1975 he)![]()
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaarquote:op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef eririn het volgende:
[..]
ja joh![]()
wat denk jij dan?![]()
maar gelukkig niet dik.![]()
omg, en zo iemand heeft (een) kind(eren).quote:op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef seaoflove het volgende:
[..]
jij bent echt niet fris in je hoofd....
functioneren met zo'n trollenlichaam vergt echt veel van jouw hersencellen he?!
quote:op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef forcefuzz het volgende:
16 bmi
uw gewicht is aan de lage kant. dit kan een risico voor uw gezondheid opleveren.
second thatquote:op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef c.est-malheureux het volgende:
ik kan overgens pimpen met een bmi van 16..
don't fok with sea of love grrrrrrrrrquote:op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef seaoflove het volgende:
[..]
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaar![]()
vetzakkenquote:op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef c.est-malheureux het volgende:
[..]
dit topic is niet voor vetzakken.
sea of lovequote:
watte?quote:
misschien eet je te weinig!quote:op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef forcefuzz het volgende:
[..]
geef mij er dan ook meteen 2
[..]
ik ga altijd al met de brommer, maar kom toch niks aan
hyvesquote:op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef seaoflove het volgende:
[..]
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |