ik gelukkig ook niet.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef seaoflove het volgende:
[..]
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie... ben niet bekend met hyves (1975 he)![]()
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaarquote:op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef eririn het volgende:
[..]
ja joh![]()
wat denk jij dan?![]()
maar gelukkig niet dik.![]()
omg, en zo iemand heeft (een) kind(eren).quote:op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef seaoflove het volgende:
[..]
jij bent echt niet fris in je hoofd....
functioneren met zo'n trollenlichaam vergt echt veel van jouw hersencellen he?!
quote:op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef forcefuzz het volgende:
16 bmi
uw gewicht is aan de lage kant. dit kan een risico voor uw gezondheid opleveren.
second thatquote:op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef c.est-malheureux het volgende:
ik kan overgens pimpen met een bmi van 16..
don't fok with sea of love grrrrrrrrrquote:op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef seaoflove het volgende:
[..]
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaar![]()
vetzakkenquote:op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef c.est-malheureux het volgende:
[..]
dit topic is niet voor vetzakken.
sea of lovequote:
watte?quote:
misschien eet je te weinig!quote:op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef forcefuzz het volgende:
[..]
geef mij er dan ook meteen 2
[..]
ik ga altijd al met de brommer, maar kom toch niks aan
hyvesquote:op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef seaoflove het volgende:
[..]
net ff je fb gekeken voor leeftijd ... maar anti-hyvers zitten dus in alle leeftijdscategoriën blijkbaar![]()
hear! hear!quote:op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef j-will het volgende:
22 wordt in de vakliteratuur ook omschreven als 'perfecte bmi, weggelegd voor godenzonen'
6 centimeter?quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef cappp het volgende:
28, maar als je het gewicht van mijn fallus eraf haalt heb ik al snel een bmi van 22.
probeer het nog eens.quote:
quote:op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef oor het volgende:
24
volgens dat ding zou dat oke zijn. nooit verwacht
en slankies die blessures oplopen met stompzinnige activiteiten als voetbal e.d.?quote:op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef __saviour__ het volgende:
zo! ik bedacht net, die bmi is leuk om in de verzekeringpolis mee te nemen! hoe hoger je bmi, hoe hoger je premie! want dikke mensen vormen een gezondheidsrisico, waarom zouden de normale mensen daarvoor moeten opdraaien?
maar een zeer ongezonde lifestylequote:op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef cruzaclu het volgende:
22. plus 10.5 kilogram en ik heb nog steeds een gezond gewicht.
doe nooit aan sport, drink veel en rook nog meer en slik vitaminen tabletten zodat ik geen groente hoef te eten. ik weet dat mijn levensstijl ongezond is en toch komen die lui aan met een gezond gewicht.
(1.78m, 72 kilogram)
ik heb dus een gezond gewicht
valt wel mee, ongezond voor je rug misschien maar niet voor je hart enzo. of je moet al echt te ver gaan... je spieren worden gewoon sterker, staat vrij los van je gehele lichamelijke conditie dacht ik.quote:op maandag 24 juli 2006 01:24 schreef raptorix het volgende:
je spieren overbelasten met gewichten is pas ongezond
wel eens een bodybuilder gezien van boven de 50 die er fit uitziet?quote:op maandag 24 juli 2006 01:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
valt wel mee, ongezond voor je rug misschien maar niet voor je hart enzo. of je moet al echt te ver gaan... je spieren worden gewoon sterker, staat vrij los van je gehele lichamelijke conditie dacht ik.
dat is dus wat ik zei met 'te ver'. in mate is het wel goed. spiermassa van de meeste mensen kan denk ik wel 2 keer zo groot worden zonder te grote gevolgen voor de gezondheid (ook die van mij vast wel).quote:op maandag 24 juli 2006 02:20 schreef raptorix het volgende:
wel eens een bodybuilder gezien van boven de 50 die er fit uitziet?
hey leen, hoe komt het dat ik je nooit meer spreek op msn?quote:op maandag 24 juli 2006 02:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is dus wat ik zei met 'te ver'. in mate is het wel goed. spiermassa van de meeste mensen kan denk ik wel 2 keer zo groot worden zonder te grote gevolgen voor de gezondheid (ook die van mij vast wel).
ik zit op 26 bmi en 15,4% vet. niet slecht, maar er moet nog wat af hier en daar. buikje.quote:op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef ledzep het volgende:
doel voor komende, laat ik zeggen, 3-4 jaar is bmi >= 30 met vet <=15%. fuck bmi
anders ga je gewoon even iets gezonds eten? ook al ben je dun, dat wilt nog niet zeggen dat je gezond van binnen bent.quote:op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef powerlite het volgende:
bmi van 16.13 \o/
"probeer aan te komen" is het advies, lol, ik eet elke dag al chips,frituur,vette shit xd
ik eet ook gezond hoor;) voldoende groente enzo, en afwisselingquote:op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef michielph het volgende:
[..]
anders ga je gewoon even iets gezonds eten? ook al ben je dun, dat wilt nog niet zeggen dat je gezond van binnen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |