Lekker he!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen weer warm warm warm warm warm warm warm warm warm heet heet heet heet heet mega gloeiend heet extreem heet etc
Kom es op msnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef BlueCurl het volgende:
ela. ik ga eens rustig afscheid nemen hier...
Voor altijd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef BlueCurl het volgende:
ela. ik ga eens rustig afscheid nemen hier...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
vanaf vrijdag 21 juli ergens op de dag of zaterdag 22 juli ben ik niet meer!
haha en wat als ik nou ja had gezegd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent helderziend en je hebt gezien dat je dood gaat![]()
![]()
Tuurlijk, effe vuurtje erbij en doei bosquote:
Maar hoezoquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha en wat als ik nou ja had gezegd?
Jump heeft ook vast internetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
vanaf vrijdag 21 juli ergens op de dag of zaterdag 22 juli ben ik niet meer!
dan had ik je sterkte toegewenst met doodgaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha en wat als ik nou ja had gezegd?
Nee, ik heb los internetquote:
Dat is nog wat.. 400.000 aanvragen voor whois per dagquote:Na onderzoek blijkt dat de oorzaak ligt in de uitzonderlijk grote hoeveelheid bevragingen van de Whois, welke afgelopen weken sterk is gegroeid en oploopt tot 400.000 per dag.
van wat was dat de oorzaak???quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
Net een mailtje gehad van SIDN:
[..]
Dat is nog wat.. 400.000 aanvragen voor whois per dag
Oorzaak dat de whoisserver niet bereikbaar was (gaf 'too busy' terug)quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
van wat was dat de oorzaak???
ik heb trouwens nog steeds geen post met FTP/Mail WW binnengekregen van argeweb
want ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef BlueCurl het volgende:
ondanks dat jump los internet heb ben ik vanaf 21 juli er niet meer hehehe!
nooit meer op fok!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef BlueCurl het volgende:
ondanks dat jump los internet heb ben ik vanaf 21 juli er niet meer hehehe!
nooit meer op fok!
Dobbs: Not so smart when it comes to the Middle Eastquote:(...)
As our airwaves fill with images and sounds of exploding Hezbollah rockets and Israeli bombs, this seven-day conflict has completely displaced from our view another war in which 10 Americans and more than 300 Iraqis have died during the same week. And it is a conflict now of more than three years duration that has claimed almost 15,000 lives so far this year alone.
An estimated 50,000 Iraqis and more than 2,500 American troops have been killed since the insurgency began in March of 2003, which by some estimates is more than the number of dead on both sides of the Arab-Israeli conflict over the past 58 years of wars and intifadas.
(...)
Ga eens in op mijn vraag? alsjeblieft?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef BlueCurl het volgende:
Jumpie mag vanaf morgen rijden whoehoe! en vanaf vrijdag t/m maandag lekker wel met mijn autodie heb muziek mogelijkheid
Omdat je er 50 jaar zit omdat je er bent neergezet betekent niet dat het rechtmatig is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:03 schreef mschol het volgende:
dit las ik net op cnn:
[..]
Dobbs: Not so smart when it comes to the Middle East
daar heeft ie best gelijk in
en tja das israel hezbolla wil uitroeien kan ik me best voorstellen, als je nagenoeg elke dag onder vuur komt te liggen omdat andere mensen vinden dat je daar niet thuis hoort (terwijl ze daar 50 jaar gelden neerzijn gezet en inmiddels allang een officiele staat is)
en ik betwijfel of het aanta burger slachtoffers wel zo hoog is aan libalonse kant..
die hjezbolla strijders zullen echt niet in militaire kledij rond lopen
maar ze willen het stukkie alleen maar omdat ze er nu wat mee kunnen, was het 100% woestijn gebleven hadden ze het echt niet teruggewild gok ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef slakkie het volgende:
[..]
Omdat je er 50 jaar zit omdat je er bent neergezet betekent niet dat het rechtmatig is.
Wat mij betreft gaan we onze diplomatieke relaties met Israel bevriezen.
Bij mijn weten hebben de joden ook nog nooit echt een staat isreal gehad tot na de oorlog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze willen het stukkie alleen maar omdat ze er nu wat mee kunnen, was het 100% woestijn gebleven hadden ze het echt niet teruggewild gok ik...
en dan nog:beweren die palestijnen dat plestina daar zat terwijl, naar mijn weten, die staat er nooit is geweest...
einde van vorige topic vertelde jump dat ie zijn rijbewijs had gehaald... nu ga ik daar een lang weekend heen en hij gaat rijdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn vraag? alsjeblieft?
ik heb toch ook nooit beweerd dat ze die wel hadden voor de oorlog??quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Bij mijn weten hebben de joden ook nog nooit echt een staat isreal gehad tot na de oorlog.
Ohquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
einde van vorige topic vertelde jump dat ie zijn rijbewijs had gehaald... nu ga ik daar een lang weekend heen en hij gaat rijdenmss een hint
grr nu issie niet leuk meer
alsof we dat zouden merken..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik schrok al, geen vrouw meer in de DIG-SC, dat mag niet gebeuren![]()
Mag je alleen in belgie rijden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:44 schreef Jump het volgende:
Bewijs:
<center>
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/rijbewijs_.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor groot
</center>
Neequote:
alsof er nog niet meer rijden! zojuist enkel ff kwart van de ring van rotjeknor gereden maar enkel gevuld met belgen zowat!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef Sjowhan het volgende:
He shit.. krijgen we die belg op onze wegen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:44 schreef Jump het volgende:
Bewijs:
<center>
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/rijbewijs_.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor groot
</center>
Ik wil die foto niet plaatsenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]uhm je pasfoto is niet te zien. kan net zo goed van iemand anders zijn
of nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
flauw hoor. ik zie hem toch wel morgen hehe
Zij rijd naar hier, ik haal haar niet opquote:
flauw hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Zij rijd naar hier, ik haal haar niet op
Ik kies niet voor Israel. Heb er te nare associaties mee, ben het niet eens met hun buitenlandse politiek, hun gelobby in de States etc etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb toch ook nooit beweerd dat ze die wel hadden voor de oorlog??
maar deze discussie heb ik al eeder gehad en het blijft een lastige kwestie, als je echt alle problemen had willen voorkomen hadden de joden ion 1948 dat stuk land moeten weigeren..
dit hebben ze niet gedaan (enigzins begrijpelijk..)
en de bezette gebieden ben ik het niet mee eens maar als ze die verlaten zullen de omringen arabische landen proberen israel (en als ergens 1960-1970) de zee in te drukken.
en dan zijn we weer bij het begin... hoe dan hook het is een lastige kwestie waar je eigenlijk niet een slechte kant mag kiezen (beide kanten doen immers dingen die niet echt juist zijn)
ben ik het 100% mee eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef slakkie het volgende:
Ik bestond niet in 48, dus ik kan ook niks wijzigen aan die situatie, ik kan mijn mening uiten over wat er nu gebeurd.
Nee ze moeten het niet doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:17 schreef mschol het volgende:
zoo net kwartiertje thuis
en 'pakket' van argeweb opgehaald:
een enveloppe met wachtwoorden en instelleingen
en in een doosje (!!!) zat een customer guide en nog een brief hoe je outlook moest instellen voor mailben geen n00b ofzo hoor
![]()
ik begrijp wel waarom ze het doen, maar je kan ook gewoon een wat groter formaat enveloppe nemen, dan past het gewoon in de brievenbus... (en het is dan voor hun goedkoper, lucht versturen is duuur)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze moeten het niet doen.![]()
En dan oveal klagende klanten.
Stuur ze een mail.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begrijp wel waarom ze het doen, maar je kan ook gewoon een wat groter formaat enveloppe nemen, dan past het gewoon in de brievenbus... (en het is dan voor hun goedkoper, lucht versturen is duuur)
Her-examen zou goed voor ze zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:28 schreef devzero het volgende:
Wat rijden die spanjaarden toch traag zegNog een paar daagjes van het koude 30-graden weer genieten (38 in Granada) en dan weer lekker terug naar het warme Florida
Hoe was het daar?quote:
Ik ben nu ook meteen weer verdwenen hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Krijg nou wat, slar die post in de dig-sc
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben nu ook meteen weer verdwenen hoor./
ja errug rot iddquote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
Alweer zondag, wat gaat het weekend toch altijd veel te snel
kennelijk niet iedereen want jij en ik zitten er nogquote:Op zondag 23 juli 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Logisch dat het zo rustig is hier, je jaagt iedereen weg
Jij je zinquote:Op zondag 23 juli 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk niet iedereen want jij en ik zitten er nog
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
Logisch dat het zo rustig is hier, je jaagt bijna iedereen weg
dat mag hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik leef ook nog.
Maar had ff geen zin in jullie.![]()
Mini meet dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat mag hoorjump en ik houden gewoon een 4 daagse dig meet.
maar als er iemand oppert voor een datum komt er al niks uitquote:Op zondag 23 juli 2006 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mini meet dan.
Als het een Dig meet zou zijn dan zijn wij ook uitgenodigd.![]()
ik ruk nie hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
En dan tussen een stelletje rukkers liggen omdat ze liggen te geilen op de laptops die sommige mee zouden nemen?
Jump ook niet.quote:
Mag ik dan bij het voeteneindquote:
Tsjemigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:59 schreef BlueCurl het volgende:
aaah jij snurkt dus
hahaha dev wtf is thuis bij jouw?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsjemig
Jij bent vroeg op(was trouwens toen al weer onderweg naar 't werk
)
Doe je zelf dudequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
toen was ik alweer een uur aan het werk en al 3 uur wakker
doelde meer op het feit dat je het vroeg vond ...quote:
tjah eindelijk een baan en moest ff wat tjekken op me pc voordat ik weg ging! maar over drie weken gaak naar griekenland en daarna begint school alweer! whoei!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsjemig
Jij bent vroeg op(was trouwens toen al weer onderweg naar 't werk
)
Wat voor baan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tjah eindelijk een baan en moest ff wat tjekken op me pc voordat ik weg ging! maar over drie weken gaak naar griekenland en daarna begint school alweer! whoei!
Onder de juiste omstandigheden snurkt iedereenquote:
Thuis is waar ik woonquote:hahaha dev wtf is thuis bij jouw?
nog steeds in de stad met de irritante benaming voor een stadquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden snurkt iedereen![]()
[..]
Thuis is waar ik woon![]()
Klinkt toch een stuk beter dan Pittsburgh, toch? Hoewel Miami ook wel leuk had geklonkenquote:Tallahassee, named for the "old fields" that it once encompassed, earned the title early in the 16th century from the Apalachee Indians who inhabited the area. Legend says that the final spelling was chosen by Octavia Walton, daughter of the territorial governor of Florida. Today, Tallahassee exemplifies not only the influence of the Indian, but also that of the Spanish, French and English who occupied the area in succession.
Lekkker laagquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:gister me pc maar eff laten afkoelen:
CPU was 91 graden celcius
Hmm leuk programma, ga ik vanavond ook maar even mee aan de slagquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef mschol het volgende:
volgens hddstatus.com moet ik me hd vervangen:
http://www.hddstatus.com/hdrepshowreport.php?ReportCode=405677&ReportVerification=87D3C45E
Dat is wel ergggg hoog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:gister me pc maar eff laten afkoelen:
CPU was 91 graden celcius
nopequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel ergggg hoog.
Slaat dat ding nog niet af dan?
ik kom een keer langs ok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef devzero het volgende:
En ja, er is een forensisch lab bij de lokale politie
betaal jij de reiskosten??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef devzero het volgende:
Een DIG-meet aan het strand van de mexicaanse golf
* devzero doet de bbq alvast aan
heb ik met me laptop ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nope
a) ik heb een amd
b) bij 91 graden gaat mobo pas zeuren dattie te hoog is (bij 100 of 110 valt ie uit)
quote:
Hmm, ik zou em eerlijk gezegd wat lager zettenquote:b) bij 91 graden gaat mobo pas zeuren dattie te hoog is (bij 100 of 110 valt ie uit)
kom der aan. is alleen de vraag of hehehe me auto dat hele stuk rijden doet hahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef devzero het volgende:
Een DIG-meet aan het strand van de mexicaanse golf
* devzero doet de bbq alvast aan
ik zit op een zolder kamer waart 2 pc draaien, dit speelt ook wel erg mee hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
So? mijn vorige kwam niet boven de 60 uit (amd 1800+). Ligt waarschijnlijk aan je koeler die niet meer goed werkt of veel stof
kan ik niet aanpassen.. volgens mij (heb een ASUS A7V600SE als moboquote:Hmm, ik zou em eerlijk gezegd wat lager zetten
quote:
Ja hoor gaat prima. Bij Ierland nog even tanken en dan in 1 ruk de ocean oversteken. Kan iedereen bij je in je autootje. Je hebt alleen een beetje kans op roest op je auto, maar dat is toch niet zo ergquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom der aan. is alleen de vraag of hehehe me auto dat hele stuk rijden doet haha
of gewoon buiten boord motertje erop plakkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima. Bij Ierland nog even tanken en dan in 1 ruk de ocean oversteken. Kan iedereen bij je in je autootje. Je hebt alleen een beetje kans op roest op je auto, maar dat is toch niet zo erg![]()
denk eerder dat de auto een blub zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of gewoon buiten boord motertje erop plakken
Als in, jump flippers aan laten trekken en hem achter de auto bindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of gewoon buiten boord motertje erop plakken
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als in, jump flippers aan laten trekken en hem achter de auto binden![]()
installeerr speedfan, en dan in prog kan je onder S.M.A.R.T. tab op "Perform an in-depth online analysis of this hard disk" klikkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
Zeg mschol, dat hddstatus geval, is dat een programma/script?
ahh, ik zocht er al op, maar kon 't niet vindenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
installeerr speedfan, en dan in prog kan je onder S.M.A.R.T. tab op "Perform an in-depth online analysis of this hard disk" klikken
BMP-screenshotsquote:Op zondag 30 juli 2006 09:15 schreef mschol het volgende:
fok verspreid viurussen !!![]()
[FO] Virus melding?
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
BMP-screenshots
Foei! Gooi ze (1) even naar je webspace bij hccnet/xs4all en/of (2) maak er png/jpg van, scheelt stukken.
Ohja ik zie 't, maar dan toch 3.75MB voor een screenshotje van je desktop vind ik wel wat veel hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sla al mijn images op in jpg formaat , niet zeiken...
Je pa wellicht? Is (veel) sneller iigquote:en webspace hccnet/xs4all heb ik geen inloggegevens van
waarom denk je dat ik een zipje van 20 kb heb neer gezetquote:Op zondag 30 juli 2006 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja ik zie 't, maar dan toch 3.75MB voor een screenshotje van je desktop vind ik wel wat veel hoor
denk ut wel, wil het me waarschijnlijk niet gevenquote:Je pa wellicht? Is (veel) sneller iig
tering zeg wat leg jij het topic stilquote:Op zondag 30 juli 2006 18:05 schreef devzero het volgende:
Vast iemand met een zelfgehost icoontje wat rare dingen doet. Cookies,redirects?
Veel fans?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Zo goedemiddag al weer bijna.
Momenteel ben ik bezig om een mailbox met rond de 183000 mailtjes leeg te halen
Nja, klant heeft een gastenboek die geen spam-protectie heeft, en laat nou elke entry ook in zijn mailbox terecht komenquote:
Kan je daar geen regel voor maken in Outlook/Thunderbird?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, klant heeft een gastenboek die geen spam-protectie heeft, en laat nou elke entry ook in zijn mailbox terecht komen
Ook een soort fans.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen ook doodverwensingen zijn![]()
Je krijgt in elk geval aandacht.quote:
In 1x selecteren en dan deleten. Samen met het halen van een kopje koffie nog geen 5 minuten werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan je daar geen regel voor maken in Outlook/Thunderbird?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef devzero het volgende:
Gezien de ruime vergoeding die FAs krijgen op fok, kun je dat toch wel als werk opvatten!
De pook is goed gebruikt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Jump het volgende:
ela, ik rij best goed. Vraag maar aan BC
Het is wel opvallend hoeveel interesse jij altijd hebt in "de pook" van jump he. Je zou er bijna nog iets achter gaan denken.quote:
het valt op dat jij er iets achter zou gaan denken voor het feit dat sjowhan intresse heeft voor Jump's "pook"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel interesse jij altijd hebt in "de pook" van jump he. Je zou er bijna nog iets achter gaan denken.
ik vind van wel. lekker rustig en goed kijken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Jump het volgende:
ela, ik rij best goed. Vraag maar aan BC
dat was wel een minpunt jahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Jump het volgende:
En in brusk genomen bocht omdat we anders voorbij het Atomium azten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel interesse jij altijd hebt in "de pook" van jump he. Je zou er bijna nog iets achter gaan denken.
Dat is devzero hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het valt op dat jij er iets achter zou gaan denken voor het feit dat sjowhan intresse heeft voor Jump's "pook"
hehe eindelijk nie meer over mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:29 schreef devzero het volgende:
Dat mschol het opmerkelijk vindt, dat mij de sexuele fantasien van sjowhan voor jump opvallen,
dus jij bent bij jump geweest...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe eindelijk nie meer over mij
We kunnen het weer over jou hebben, geen probleemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe eindelijk nie meer over mij
dus jij woont in amerika....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag nog 1x proberen voor het spuit 11 tagje
Ik deel die tags niet uit. Het is aan de jury om te oordelen of je bijdragen van voldoende niveau zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij woont in amerika....
waar blijft me spuit 11 tag
alle tags waren toch opgeheven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik deel die tags niet uit. Het is aan de jury om te oordelen of je bijdragen van voldoende niveau zijn
inconsequent... what else is newquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef devzero het volgende:
Niet alle tags, bijvoorbeeld static loopt nog rond met zijn spuit 11. Maar ach, inconsequent zijn hoort op een of andere manier bij fok![]()
tof was ik al ergens tegengekomen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:56 schreef Jump het volgende:
het tagje "Tof." en "Klootviool" doen nog de ronde, dev?
succesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef BlueCurl het volgende:
ohw damn. ik ga mss meedoen met fok waterwars hehe... lijkt me wel tof
mag alleen als je in nederland woont of werkt... en zit je dan in het buitenland is het max 10km van de grensquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ja, kans is klein dat ik iemand tegenkom om neer te schieten
Q. bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tof was ik al ergens tegengekomen!
hahahahaahquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben in de toekomst vaker van de partij hier
Heb grote plannen nog. Maar dat leg ik nog wel uit. Ben vandaag bezig geweest met in the truth slowchat te praten over het vernietigen van microsoft. Ik zal hier later op terug komen. Het beste voor deze wereld is een wereld zonder microsoft dus.
Ik ga sowieso XP totaal analyseren, het complete register en nog meer, niet alleen XP maar alle vorige versies van windows, en tevens moet dos bekeken worden. Ik wil ook inzage krijgen in alles wat microsoft ooit gemaakt heeft dus. Geeft microsoft het niet vrijwillig vrij aan mij, dan breek ik dus in. Omdat het van belang is.
Maar dat komt later naar voren.
Micro is sowieso niet juist, het moet macro zijn. Groter dan macro.
Er komt een tijd dan heb ik een complete kamer vol pc's staan. Ik wil ook afstappen van de pentium en overstappen naar andere computers nog. En zelf een bouwen natuurlijk. Maar dat heeft tijd.
Kan wel wat geld gebruiken maar dat komt ook nog wel goed
Computer love![]()
Mijn pa had het over de auto execute.bat. Dus die moet ook bekeken worden. Onzichtbare dingen zichtbaar maken of iets dergelijks
Nu is het tijd om over te stappen op linux
Misschien vandaag al. Ik ben microsoft zo ziek als maar zijn kan. Even zoeken naar linux via google en dan ga ik beginnen met een eerlijk en juist systeem. Computer helemaal opschonen tot de diepste kern en dan is het meteen beter ook.
Zo snel mogelijk linux, en zo snel mogelijk is vandaag. Het liefst nu op de seconde. Dus ik ga beginnen nu![]()
Dat mag jij bestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hahahahaahOMFG
* schuift Sight_key onder de category 'domme MS bashers'
denk het niet...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat mag jij best
Ik ga red hat linux 6.0 installeren. En dan zullen we zien wie een beter systeem heeft. Hoewel dat antwoord al duidelijk is.
een BIOS (!?!?!?!?!?!) boekje geleend waarom...quote:Bios boekje geleend en boeken over pearl en java en html4.
dan doe jij iets verkeerd...quote:Een wereld die op windows draait, crasht iedere dag.
dan heb je ook niet echt verstand van zaken als je dat denkt...quote:Microsoft heeft hackers uitgenodigd om de nieuwe windows te hacken. Volgens mij doen ze dat in 5 minuten
whahahahahah ROFLquote:Anders doe ik het wel
kutboelquote:---------------------------
bmfb7jks.default
---------------------------
G:\backvoorvista\appdata\Mozilla\Firefox\Profiles\bmfb7jks.default\bookmarkbackups is not accessible.
The file or directory is corrupted and unreadable.
OK
Ik word zo moe van dat soort ebay acties.quote:Unfortunately, eBay removed this listing because it violated eBay policy. We hope you understand that, due to privacy concerns, we're unable to discuss the details of this violation.
All bids or offers on this listing have been canceled. Because the listing was ended, you no longer have any obligation to purchase the item. If the seller chooses to relist the item, you're welcome to bid on it again.
6.0 is een (hele) oude versie. Maar daar kom ik later nog wel op.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:18 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga red hat linux 6.0 installeren. En dan zullen we zien wie een beter systeem heeft. Hoewel dat antwoord al duidelijk is.
waar ben je geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef FredvZ het volgende:
goedenavond, ben weer terug na een warme (hete, benauwde) vakantie.
(compleet met auto-, caravan-, inbraak en persoonlijke schade) (verdeeld over het reisgeschzelschap van 6 personen)
Lees zijn fotoboek eens. De verwachtingen zijn hoog, maar daar kom ik later op terug.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:39 schreef slakkie het volgende:
LOl @ the MS basher. Ik zag hem al vaag posten in het Unix guru's voeden linux n00bs op topic maar dit slaat echt alles.
quote:Vervolgens lanceer ik mijn eigen systeem dat h4 gaat heten. In canada is een site die h4 heet, maar ook die site gooi ik plat als het moet. Ik wil h4 in eigen beheer maar verspreiden overal. Met 1 druk op de knop
wereldwijd h4 op de computer.
en dan vooral deze:quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:50 schreef devzero het volgende:
Als je nou gewoon de slowchat wel leest, dan had je deze ook wel gezien
quote:Mijn pa had het over de auto execute.bat. Dus die moet ook bekeken worden. Onzichtbare dingen zichtbaar maken of iets dergelijks
uit z'n profielquote:Opleiding: Vrije studie.
Beroep: Kraker, Code schrijver en script-writer
Hobbies/interesses: Zaken verbeteren en zaken toevoegen. Improvement. Bowlen. Getallen. Letters. Woorden. Zinnen. Tennis. Sport. Uitslagen en standen.
In dat andere topic. Waar wij Guru's n00bs opvoeden hoe ze met hun wonderbaarlijke Unix variant kunnen werkenquote:
moet daar best mooi zijn volgens mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:09 schreef FredvZ het volgende:
Bled ligt een kilometer of 25 bij de grens met Oosterrijk (Jessenice / Karawankentunnel) vandaan.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:09 schreef FredvZ het volgende:
Raar maar waar hebben ze alleen een laptop meegenomen en een tas om de laptop in te vervoeren. Voor de rest hebben ze er alleen een flinke puinhoop van gemaakt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef devzero het volgende:
Als er nou iets is wat ik niet volg, dan is het a) het BB weblog en b) het BB forum
En BB zelfquote:
Neequote:
ben je jaloers dat er mensen nog tags hebben en jij nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus er loopt iemand bij BB rond met de tag Broeder Gert
F&F kan nog wel een modje gebruikenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:08 schreef devzero het volgende:
Kan ik ergens soliciteren?
Beter dan nietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:39 schreef mschol het volgende:heb gewonnen met de doodeind prijsvraag (dit jaar is et wel prijs , 2 prijsvragen gewonnen
![]()
krijg 2 low-budget horrer films
Ook gaven we vanwege de premiere van de film 'Doodeind' een aantal dvd's weg. De volgende winnaars krijgen elk een dvd van 'Night of the Living Dead' en 'Blessed'. Het antwoord op de vraag is "Victoria Koblenko" en dit zijn de winnaars:
ik ging eigenlijk voor de rode loper premiere maar ja die ging niet door wegens problemenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
Wees blij dat je doodeind niet krijgt
Ja, er zijn wel meer plaatsen vrijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
F&F kan nog wel een modje gebruiken
mwa het kan mij niet echt intreseren moet ik zeggen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer plaatsen vrijJammer dat ik ongeveer alles heb gemist omdat ik aan het werk was
![]()
mwa steam niet zo erg hoor. behalve tijdje gelee dat het na een pdate vast liep continue maar snel al nieuwe update en toen was dat over... nee ik kan het nie erg vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:06 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft net z'n half life collectie aangevuld met:
Half life 2 Goty (¤19,99)
Half life 2 Episode 1 (¤17,96)
irischeque en klantenkaarten zijn handig
[afbeelding]
ziet er wel cool uit zo'n rits games
tis beetje jammer dat het via steam moet![]()
Ach, het waait allemaal wel weer over. Het blijft toch maar een van de vele internetfora en niemand die er dood gaat omdat er wat mensen zijn opgestapt/uitgekickt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mwa het kan mij niet echt intreseren moet ik zeggen!
forum@fok.nl, het komt wel tussen de andere solli'squote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:08 schreef devzero het volgende:
Kan ik ergens soliciteren?
Nee hoor, mijn sollicitaties zul je daar niet tussen vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef Jump het volgende:
[..]
forum@fok.nl, het komt wel tussen de andere solli's
Ik wist niet dat die daar stondenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, hij is onderweg naar Spanje![]()
En als hij toch vol dreigt te lopen, dan kun je hem altijd nog preventief op slot zetten of de eerste 100 posts weggooienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:08 schreef Jump het volgende:
het zou me niet verwonderen als het nog open is dan
we kunnen hem met de hand weer openzetten na de 300, kunnen we vrolijk verder.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef devzero het volgende:
En als hij toch vol dreigt te lopen, dan kun je hem altijd nog preventief op slot zetten of de eerste 100 posts weggooien
Let vooral op, Homeland security..quote:Official warning on Windows bugs
The bug allows attackers to take over Windows machines
The US Department of Homeland Security has urged Windows users to install the latest patches from Microsoft as quickly as possible.
doewnload accelerator /getright en dan op de des betreffende opendir in ie:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoi,
Vraagje
Met welk programma kan ik in IE een opendir leegtrekken?
alvast bedankt.
Dat zou kunnen betekenen dat Microsoft op de lijst van terroristische organisaties is geplaatst!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef slakkie het volgende:
Let vooral op, Homeland security..
Werkt Jack Bauer niet voor MS?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou kunnen betekenen dat Microsoft op de lijst van terroristische organisaties is geplaatst!
Dan is binnen 24 uur alle terroristische dreiging wegquote:
Ik wacht vol spanning op het nieuwe season.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan is binnen 24 uur alle terroristische dreiging weg
Tsja, zo werkt dat op fok. Kom aan boebiedoe en er zijn ineens 20 mods minder. En dan denk je dat we hier ook maar iets onaardigs over jou gaan zeggen? Dan verdwijnt er misschien wel het hele DIG forumquote:
Gelukkig de knipoogquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, zo werkt dat op fok. Kom aan boebiedoe en er zijn ineens 20 mods minder. En dan denk je dat we hier ook maar iets onaardigs over jou gaan zeggen? Dan verdwijnt er misschien wel het hele DIG forum![]()
Dan leg ik het wel uit. Heel DIG gaat in staking en post replys alleen nog maar op tweakers, waarna Daniel hoogstpersoonlijk de DIG tabel uit de fok database haalt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig de knipoog
Anders zou ik nog bijna de boel gaan uitleggen.![]()
Wat moeten ze in godsnaam met die tabel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan leg ik het wel uit. Heel DIG gaat in staking en post replys alleen nog maar op tweakers, waarna Daniel hoogstpersoonlijk de DIG tabel uit de fok database haalt.
Er is een zoek het filmpje topic ergens in gcquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:00 schreef Pracissor het volgende:
Hey mensen, waar kan ik dat ene trip filmpje vinden, van die gozer die bij de psychiater komt en dan helemaal ziek gaat trippen?
kheb em al gevonden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is een zoek het filmpje topic ergens in gc
Yepquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
kheb em al gevonden.
Werkt bij jullie MSN trouwens?![]()
hmm, ff resetten dan maar.quote:
Hahaha, conspiracy!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:59 schreef devzero het volgende:
Nou, iemand opent hier een topic, maar ivm die staking worden de replys op tweakers gezet. Als nou DIG zou verdwijnen, dan komen er ook geen nieuwe replys meer op tweakers. Het zit raar in mekaar en ik denk dat dit dan ook een van de vele duivelse plannetjes van het duo SCH en Danny is.
En ik maar denken dat msn op 1 gare server in de kelder bij microsoft draaidequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
Maar dat zegt niks aangezien iedereen over meerdere servers verdeeld is.
Oracle DB dus zal idd wel gaar zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat msn op 1 gare server in de kelder bij microsoft draaide![]()
Mjah. Formateren zou ws dat block wel relocaten, maar ja, hoe snel komen daarna de volgende fouten. Dus maar even een nieuwe SATA disk besteldquote:create_badblock_bitmap: block number (2640) belongs to system reiserfs area. It cannot be relocated.
reiserfstune: Failed to initialize the bad block bitmap.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
Tsja.. upgraden is lang zo goedkoop niet meer mschol. Je bent er vaak 100den euro's aan kwijt
.
Dat is idd dik gezeik van AGP naar PCI Equote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
maa de kosten mobo+proc vind ik nog wel gaan maar ik wil een beetje videokaart en die dingen zijn godschuwelijk duur...
En aangezien PCI-E wel de toekomst heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is idd dik gezeik van AGP naar PCI E
combo boardjes zijn lastiger te vinden en hebben vaak niet de voorkeur.
Ik met quickpar en brandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef devzero het volgende:
Maarja, wat heeft de gemiddelde consument aan een quad core. De meeste programmeurs begrijpen niets van parallel programmeren en wie draait er nou 4 programmaas tegelijkertijd die allemaal een volledige cpu nodig hebben. Misschien over 5 jaar?
Als je met branden een hele core nodig hebt, dan moet je toch eens aan een update denkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik met quickpar en branden
En ik ben idd afhankelijk van de softwarebouwers.
Maar achterhaalde spullen kopen is nooit een optie.
QP is wel een CPU vreter hoor.. hoe meer kracht destesneller 't gerepareerd isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je met branden een hele core nodig hebt, dan moet je toch eens aan een update denken
1 2 3 4 5 6 | int result; for(int t=0;t<10000000000;t++) result = v1 + v2; return result; } |
kan je misschien beter in een ander topic openen dan in de slowchat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helpzit met een heel klein probleempje.
Ik heb een intro / informatie website gemaakt voor mijn 2 website's, oke hij is goed gelukt alleen 1 ding gaat mis.
www.speedygj.nl
In IE is alles goed, zodra je deze website in FF bekijkt dan zie je dat de bovenkant niet helemaal goed is, heb een paar dingen geprobeert maar dit heeft niet geholpeniemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |