Je krijgt in elk geval aandacht.quote:
In 1x selecteren en dan deleten. Samen met het halen van een kopje koffie nog geen 5 minuten werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan je daar geen regel voor maken in Outlook/Thunderbird?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef devzero het volgende:
Gezien de ruime vergoeding die FAs krijgen op fok, kun je dat toch wel als werk opvatten!
De pook is goed gebruikt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Jump het volgende:
ela, ik rij best goed. Vraag maar aan BC
Het is wel opvallend hoeveel interesse jij altijd hebt in "de pook" van jump he. Je zou er bijna nog iets achter gaan denken.quote:
het valt op dat jij er iets achter zou gaan denken voor het feit dat sjowhan intresse heeft voor Jump's "pook"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel interesse jij altijd hebt in "de pook" van jump he. Je zou er bijna nog iets achter gaan denken.
ik vind van wel. lekker rustig en goed kijken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Jump het volgende:
ela, ik rij best goed. Vraag maar aan BC
dat was wel een minpunt jahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Jump het volgende:
En in brusk genomen bocht omdat we anders voorbij het Atomium azten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel interesse jij altijd hebt in "de pook" van jump he. Je zou er bijna nog iets achter gaan denken.
Dat is devzero hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het valt op dat jij er iets achter zou gaan denken voor het feit dat sjowhan intresse heeft voor Jump's "pook"
hehe eindelijk nie meer over mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:29 schreef devzero het volgende:
Dat mschol het opmerkelijk vindt, dat mij de sexuele fantasien van sjowhan voor jump opvallen,
dus jij bent bij jump geweest...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe eindelijk nie meer over mij
We kunnen het weer over jou hebben, geen probleemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe eindelijk nie meer over mij
dus jij woont in amerika....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag nog 1x proberen voor het spuit 11 tagje
Ik deel die tags niet uit. Het is aan de jury om te oordelen of je bijdragen van voldoende niveau zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij woont in amerika....
waar blijft me spuit 11 tag
alle tags waren toch opgeheven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik deel die tags niet uit. Het is aan de jury om te oordelen of je bijdragen van voldoende niveau zijn
inconsequent... what else is newquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef devzero het volgende:
Niet alle tags, bijvoorbeeld static loopt nog rond met zijn spuit 11. Maar ach, inconsequent zijn hoort op een of andere manier bij fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |