tof was ik al ergens tegengekomen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:56 schreef Jump het volgende:
het tagje "Tof." en "Klootviool" doen nog de ronde, dev?

succesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef BlueCurl het volgende:
ohw damn. ik ga mss meedoen met fok waterwars hehe... lijkt me wel tof

mag alleen als je in nederland woont of werkt... en zit je dan in het buitenland is het max 10km van de grensquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ja, kans is klein dat ik iemand tegenkom om neer te schieten

Q. bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tof was ik al ergens tegengekomen!

hahahahaahquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben in de toekomst vaker van de partij hier
Heb grote plannen nog. Maar dat leg ik nog wel uit. Ben vandaag bezig geweest met in the truth slowchat te praten over het vernietigen van microsoft. Ik zal hier later op terug komen. Het beste voor deze wereld is een wereld zonder microsoft dus.
Ik ga sowieso XP totaal analyseren, het complete register en nog meer, niet alleen XP maar alle vorige versies van windows, en tevens moet dos bekeken worden. Ik wil ook inzage krijgen in alles wat microsoft ooit gemaakt heeft dus. Geeft microsoft het niet vrijwillig vrij aan mij, dan breek ik dus in. Omdat het van belang is.
Maar dat komt later naar voren.
Micro is sowieso niet juist, het moet macro zijn. Groter dan macro.
Er komt een tijd dan heb ik een complete kamer vol pc's staan. Ik wil ook afstappen van de pentium en overstappen naar andere computers nog. En zelf een bouwen natuurlijk. Maar dat heeft tijd.
Kan wel wat geld gebruiken maar dat komt ook nog wel goed
Computer love![]()
Mijn pa had het over de auto execute.bat. Dus die moet ook bekeken worden. Onzichtbare dingen zichtbaar maken of iets dergelijks
Nu is het tijd om over te stappen op linux
Misschien vandaag al. Ik ben microsoft zo ziek als maar zijn kan. Even zoeken naar linux via google en dan ga ik beginnen met een eerlijk en juist systeem. Computer helemaal opschonen tot de diepste kern en dan is het meteen beter ook.
Zo snel mogelijk linux, en zo snel mogelijk is vandaag. Het liefst nu op de seconde. Dus ik ga beginnen nu![]()

Dat mag jij bestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hahahahaahOMFG
* schuift Sight_key onder de category 'domme MS bashers'

denk het niet...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat mag jij best
Ik ga red hat linux 6.0 installeren. En dan zullen we zien wie een beter systeem heeft. Hoewel dat antwoord al duidelijk is.
een BIOS (!?!?!?!?!?!) boekje geleend waarom...quote:Bios boekje geleend en boeken over pearl en java en html4.
dan doe jij iets verkeerd...quote:Een wereld die op windows draait, crasht iedere dag.
dan heb je ook niet echt verstand van zaken als je dat denkt...quote:Microsoft heeft hackers uitgenodigd om de nieuwe windows te hacken. Volgens mij doen ze dat in 5 minuten
whahahahahah ROFLquote:Anders doe ik het wel

kutboelquote:---------------------------
bmfb7jks.default
---------------------------
G:\backvoorvista\appdata\Mozilla\Firefox\Profiles\bmfb7jks.default\bookmarkbackups is not accessible.
The file or directory is corrupted and unreadable.
OK

Ik word zo moe van dat soort ebay acties.quote:Unfortunately, eBay removed this listing because it violated eBay policy. We hope you understand that, due to privacy concerns, we're unable to discuss the details of this violation.
All bids or offers on this listing have been canceled. Because the listing was ended, you no longer have any obligation to purchase the item. If the seller chooses to relist the item, you're welcome to bid on it again.

6.0 is een (hele) oude versie. Maar daar kom ik later nog wel op.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:18 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga red hat linux 6.0 installeren. En dan zullen we zien wie een beter systeem heeft. Hoewel dat antwoord al duidelijk is.

waar ben je geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef FredvZ het volgende:
goedenavond, ben weer terug na een warme (hete, benauwde) vakantie.
(compleet met auto-, caravan-, inbraak en persoonlijke schade) (verdeeld over het reisgeschzelschap van 6 personen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |