Klinkt toch een stuk beter dan Pittsburgh, toch? Hoewel Miami ook wel leuk had geklonkenquote:Tallahassee, named for the "old fields" that it once encompassed, earned the title early in the 16th century from the Apalachee Indians who inhabited the area. Legend says that the final spelling was chosen by Octavia Walton, daughter of the territorial governor of Florida. Today, Tallahassee exemplifies not only the influence of the Indian, but also that of the Spanish, French and English who occupied the area in succession.

Lekkker laagquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:gister me pc maar eff laten afkoelen:
CPU was 91 graden celcius

Hmm leuk programma, ga ik vanavond ook maar even mee aan de slagquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef mschol het volgende:
volgens hddstatus.com moet ik me hd vervangen:
http://www.hddstatus.com/hdrepshowreport.php?ReportCode=405677&ReportVerification=87D3C45E

Dat is wel ergggg hoog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:gister me pc maar eff laten afkoelen:
CPU was 91 graden celcius

nopequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel ergggg hoog.
Slaat dat ding nog niet af dan?

ik kom een keer langs ok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef devzero het volgende:
En ja, er is een forensisch lab bij de lokale politie

betaal jij de reiskosten??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef devzero het volgende:
Een DIG-meet aan het strand van de mexicaanse golf
* devzero doet de bbq alvast aan

heb ik met me laptop ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nope
a) ik heb een amd
b) bij 91 graden gaat mobo pas zeuren dattie te hoog is (bij 100 of 110 valt ie uit)

quote:
Hmm, ik zou em eerlijk gezegd wat lager zettenquote:b) bij 91 graden gaat mobo pas zeuren dattie te hoog is (bij 100 of 110 valt ie uit)

kom der aan. is alleen de vraag of hehehe me auto dat hele stuk rijden doet hahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef devzero het volgende:
Een DIG-meet aan het strand van de mexicaanse golf
* devzero doet de bbq alvast aan

ik zit op een zolder kamer waart 2 pc draaien, dit speelt ook wel erg mee hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
So? mijn vorige kwam niet boven de 60 uit (amd 1800+). Ligt waarschijnlijk aan je koeler die niet meer goed werkt of veel stof
kan ik niet aanpassen.. volgens mij (heb een ASUS A7V600SE als moboquote:Hmm, ik zou em eerlijk gezegd wat lager zetten

quote:

Ja hoor gaat prima. Bij Ierland nog even tanken en dan in 1 ruk de ocean oversteken. Kan iedereen bij je in je autootje. Je hebt alleen een beetje kans op roest op je auto, maar dat is toch niet zo ergquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom der aan. is alleen de vraag of hehehe me auto dat hele stuk rijden doet haha

of gewoon buiten boord motertje erop plakkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima. Bij Ierland nog even tanken en dan in 1 ruk de ocean oversteken. Kan iedereen bij je in je autootje. Je hebt alleen een beetje kans op roest op je auto, maar dat is toch niet zo erg![]()

denk eerder dat de auto een blub zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of gewoon buiten boord motertje erop plakken

Als in, jump flippers aan laten trekken en hem achter de auto bindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of gewoon buiten boord motertje erop plakken

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als in, jump flippers aan laten trekken en hem achter de auto binden![]()

installeerr speedfan, en dan in prog kan je onder S.M.A.R.T. tab op "Perform an in-depth online analysis of this hard disk" klikkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
Zeg mschol, dat hddstatus geval, is dat een programma/script?

ahh, ik zocht er al op, maar kon 't niet vindenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
installeerr speedfan, en dan in prog kan je onder S.M.A.R.T. tab op "Perform an in-depth online analysis of this hard disk" klikken

BMP-screenshotsquote:Op zondag 30 juli 2006 09:15 schreef mschol het volgende:
fok verspreid viurussen !!![]()
[FO] Virus melding?

quote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
BMP-screenshots
Foei! Gooi ze (1) even naar je webspace bij hccnet/xs4all en/of (2) maak er png/jpg van, scheelt stukken.

Ohja ik zie 't, maar dan toch 3.75MB voor een screenshotje van je desktop vind ik wel wat veel hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sla al mijn images op in jpg formaat , niet zeiken...
Je pa wellicht? Is (veel) sneller iigquote:en webspace hccnet/xs4all heb ik geen inloggegevens van

waarom denk je dat ik een zipje van 20 kb heb neer gezetquote:Op zondag 30 juli 2006 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja ik zie 't, maar dan toch 3.75MB voor een screenshotje van je desktop vind ik wel wat veel hoor
denk ut wel, wil het me waarschijnlijk niet gevenquote:Je pa wellicht? Is (veel) sneller iig

tering zeg wat leg jij het topic stilquote:Op zondag 30 juli 2006 18:05 schreef devzero het volgende:
Vast iemand met een zelfgehost icoontje wat rare dingen doet. Cookies,redirects?

Veel fans?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Zo goedemiddag al weer bijna.
Momenteel ben ik bezig om een mailbox met rond de 183000 mailtjes leeg te halen

Nja, klant heeft een gastenboek die geen spam-protectie heeft, en laat nou elke entry ook in zijn mailbox terecht komenquote:

Kan je daar geen regel voor maken in Outlook/Thunderbird?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, klant heeft een gastenboek die geen spam-protectie heeft, en laat nou elke entry ook in zijn mailbox terecht komen

Ook een soort fans.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen ook doodverwensingen zijn![]()

Je krijgt in elk geval aandacht.quote:

In 1x selecteren en dan deleten. Samen met het halen van een kopje koffie nog geen 5 minuten werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan je daar geen regel voor maken in Outlook/Thunderbird?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |