Ja hoor gaat prima. Bij Ierland nog even tanken en dan in 1 ruk de ocean oversteken. Kan iedereen bij je in je autootje. Je hebt alleen een beetje kans op roest op je auto, maar dat is toch niet zo ergquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom der aan. is alleen de vraag of hehehe me auto dat hele stuk rijden doet haha
of gewoon buiten boord motertje erop plakkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima. Bij Ierland nog even tanken en dan in 1 ruk de ocean oversteken. Kan iedereen bij je in je autootje. Je hebt alleen een beetje kans op roest op je auto, maar dat is toch niet zo erg![]()
denk eerder dat de auto een blub zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of gewoon buiten boord motertje erop plakken
Als in, jump flippers aan laten trekken en hem achter de auto bindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of gewoon buiten boord motertje erop plakken
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als in, jump flippers aan laten trekken en hem achter de auto binden![]()
installeerr speedfan, en dan in prog kan je onder S.M.A.R.T. tab op "Perform an in-depth online analysis of this hard disk" klikkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
Zeg mschol, dat hddstatus geval, is dat een programma/script?
ahh, ik zocht er al op, maar kon 't niet vindenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
installeerr speedfan, en dan in prog kan je onder S.M.A.R.T. tab op "Perform an in-depth online analysis of this hard disk" klikken
BMP-screenshotsquote:Op zondag 30 juli 2006 09:15 schreef mschol het volgende:
fok verspreid viurussen !!![]()
[FO] Virus melding?
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
BMP-screenshots
Foei! Gooi ze (1) even naar je webspace bij hccnet/xs4all en/of (2) maak er png/jpg van, scheelt stukken.
Ohja ik zie 't, maar dan toch 3.75MB voor een screenshotje van je desktop vind ik wel wat veel hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sla al mijn images op in jpg formaat , niet zeiken...
Je pa wellicht? Is (veel) sneller iigquote:en webspace hccnet/xs4all heb ik geen inloggegevens van
waarom denk je dat ik een zipje van 20 kb heb neer gezetquote:Op zondag 30 juli 2006 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja ik zie 't, maar dan toch 3.75MB voor een screenshotje van je desktop vind ik wel wat veel hoor
denk ut wel, wil het me waarschijnlijk niet gevenquote:Je pa wellicht? Is (veel) sneller iig
tering zeg wat leg jij het topic stilquote:Op zondag 30 juli 2006 18:05 schreef devzero het volgende:
Vast iemand met een zelfgehost icoontje wat rare dingen doet. Cookies,redirects?
Veel fans?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Zo goedemiddag al weer bijna.
Momenteel ben ik bezig om een mailbox met rond de 183000 mailtjes leeg te halen
Nja, klant heeft een gastenboek die geen spam-protectie heeft, en laat nou elke entry ook in zijn mailbox terecht komenquote:
Kan je daar geen regel voor maken in Outlook/Thunderbird?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, klant heeft een gastenboek die geen spam-protectie heeft, en laat nou elke entry ook in zijn mailbox terecht komen
Ook een soort fans.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen ook doodverwensingen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |