Mag ik dan bij het voeteneindquote:

Tsjemigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:59 schreef BlueCurl het volgende:
aaah jij snurkt dus
hahaha dev wtf is thuis bij jouw?

quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsjemig
Jij bent vroeg op(was trouwens toen al weer onderweg naar 't werk
)

Doe je zelf dudequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
toen was ik alweer een uur aan het werk en al 3 uur wakker

doelde meer op het feit dat je het vroeg vond ...quote:

tjah eindelijk een baan en moest ff wat tjekken op me pc voordat ik weg ging! maar over drie weken gaak naar griekenland en daarna begint school alweer! whoei!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsjemig
Jij bent vroeg op(was trouwens toen al weer onderweg naar 't werk
)

Wat voor baan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tjah eindelijk een baan en moest ff wat tjekken op me pc voordat ik weg ging! maar over drie weken gaak naar griekenland en daarna begint school alweer! whoei!

Onder de juiste omstandigheden snurkt iedereenquote:
Thuis is waar ik woonquote:hahaha dev wtf is thuis bij jouw?

nog steeds in de stad met de irritante benaming voor een stadquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden snurkt iedereen![]()
[..]
Thuis is waar ik woon![]()

Klinkt toch een stuk beter dan Pittsburgh, toch? Hoewel Miami ook wel leuk had geklonkenquote:Tallahassee, named for the "old fields" that it once encompassed, earned the title early in the 16th century from the Apalachee Indians who inhabited the area. Legend says that the final spelling was chosen by Octavia Walton, daughter of the territorial governor of Florida. Today, Tallahassee exemplifies not only the influence of the Indian, but also that of the Spanish, French and English who occupied the area in succession.

Lekkker laagquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:gister me pc maar eff laten afkoelen:
CPU was 91 graden celcius

Hmm leuk programma, ga ik vanavond ook maar even mee aan de slagquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef mschol het volgende:
volgens hddstatus.com moet ik me hd vervangen:
http://www.hddstatus.com/hdrepshowreport.php?ReportCode=405677&ReportVerification=87D3C45E

Dat is wel ergggg hoog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:gister me pc maar eff laten afkoelen:
CPU was 91 graden celcius

nopequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel ergggg hoog.
Slaat dat ding nog niet af dan?

ik kom een keer langs ok?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef devzero het volgende:
En ja, er is een forensisch lab bij de lokale politie

betaal jij de reiskosten??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef devzero het volgende:
Een DIG-meet aan het strand van de mexicaanse golf
* devzero doet de bbq alvast aan

heb ik met me laptop ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nope
a) ik heb een amd
b) bij 91 graden gaat mobo pas zeuren dattie te hoog is (bij 100 of 110 valt ie uit)

quote:
Hmm, ik zou em eerlijk gezegd wat lager zettenquote:b) bij 91 graden gaat mobo pas zeuren dattie te hoog is (bij 100 of 110 valt ie uit)

kom der aan. is alleen de vraag of hehehe me auto dat hele stuk rijden doet hahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef devzero het volgende:
Een DIG-meet aan het strand van de mexicaanse golf
* devzero doet de bbq alvast aan

ik zit op een zolder kamer waart 2 pc draaien, dit speelt ook wel erg mee hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
So? mijn vorige kwam niet boven de 60 uit (amd 1800+). Ligt waarschijnlijk aan je koeler die niet meer goed werkt of veel stof
kan ik niet aanpassen.. volgens mij (heb een ASUS A7V600SE als moboquote:Hmm, ik zou em eerlijk gezegd wat lager zetten

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |